X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צוותי מד"א הגיעו להדריך את הציבור הרחב בחוף סירונית בנתניה החייאה והצלת חיים במקרה של טביעה ההדרכה הפכה להצלת חיים אמיתית, כאשר מטרים ספורים ממקום ההדרכה נמשה מהמים צעיר מחוסר הכרה צוותי ההדרכה מיהרו למקום האירוע, ביצעו בצעיר פעולות החייאה מתקדמות ופינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, כל זאת לעיניהם של משתתפי ההדרכה הרבים
▪  ▪  ▪
הצלת חיים על רטוב [צילום: מד"א]
[צילום: מד"א]

[צילום: מד"א]

[צילום: מד"א]

[צילום: מד"א]

בהמשך להדרכות החייאה בהם מתנדבי מד"א מדריכים בקניונים ובמרכזים הומי אדם ועקב ריבוי מקרי הטביעות בחופי ישראל, עורכים צוותי מד"א כבר מספר שנים פעילות הדרכה מיוחדת בעברית ובצרפתית בחוף הים "סירונית" שבנתניה לטובת התושבים והתיירים הרבים השוהים בחוף, ההדרכה הכוללת הדרכת החייאה ותצוגת תכלית של הצלת טובע, בה לוקחים חלק רכבי השטח הייחודיים של מד"א המיועדים למקרים מסוג זה.
אתמול (יום א' 30.8.15), סמוך לשעה 12:30 בצהריים, הגיעו מדריכי מד"א לחוף סירונית על-מנת להמשיך את המסורת והחלו להדריך את הקהל שהתאסף מסביב לעמדת ההדרכה.
את מה שקרה אח"כ איש לא צפה - דקות ספורות מתחילת ההדרכה התקבלה קריאה במכשירי מירס הכוננים של מדריכי מד"א שהיו בחוף על אירוע טביעה בחוף סירונית, מטרים ספורים ממקום ההדרכה. צוותי מד"א שהיו במקום לצורך ההדרכה מיהרו להגיע למקום האירוע שם נמשה מן המים על-ידי קבוצה של גולשים צעיר כבן 21 בלי דופק ובלי נשימה לאחר שטבע בים.
הצלת חיים אמיתית
האזרחים שהגיעו לקחת חלק בתרגול הדרכת החייאה, מצאו את עצמם לפתע בזירה של הצלת חיים אמיתית כאשר אותם המדריכים שרק לפני דקות ספורות הדגימו כיצד מצילים חיים נדרשו להצלת חיים אמיתית.
מדריך ופאראמדיק מד"א אדי ורשילובסקי שטיפל בנפגע: "הגענו לחוף סירונית בנתניה כדי להעביר לאזרחים ולתיירים הרבים בחוף הדרכה על הסכנות בים וכיצד לבצע החייאה במקרה של טביעה. תוך כדי ההתארגנות ופריסת הציוד קיבלנו קריאה על אירוע אמת, צעיר שטבע ונמשה לקו המים על-ידי גולשים במרחק של כ-100 מטר מאיתנו, מיד הגענו למקום וביצענו בטובע שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבמהלכן חזר הדופק וכאשר מצבו התייצב במעט פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו קשה והוא מורדם ומונשם".
מנכ"ל מד"א אלי בין: "הציבור הרחב בחוף סירונית קיבל היום דוגמה חיה על מידת החשיבות הרבה לדעת לבצע פעולות החייאה בסיסיות עד הגעת צוותי מד"א למקום ועל משמעות הרגעים הראשונים שהם קריטיים ביותר בהצלת החיים. בשבועות האחרונים מוזנקים צוותי מד"א כמעט בכל יום לטפל במקרי טביעה בחופי הים ובבריכות השחייה. הדרכות אלו כמו זו שנערכה היום בחוף תורמת רבות לשיתוף הציבור הרחב בפעילות הצלת החיים של מד"א ואנו נמשיך לקדם מיזמים דומים במדינת ישראל".

תאריך:  31/08/2015   |   עודכן:  31/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי קצבורג
מארק צוקרברג מסר כי זה הצעד ראשון בדרך לחבר את כל אוכלוסיית העולם לרשת האינטרנט    הוא לא צירף נתונים לגבי הגלישה לשירות עצמו בחלוקה למשתמשי ניידים ולמשתמשי שולחן עבודה, אך הוסיף כי לכולם עוד צפויות הפתעות רבות בהמשך
יצחק דנון
העיתון פיטר 169 עובדים, כולל 60 מבין 400 העיתונאים    העביר את ההפצה לקבלן חיצוני והפסיק את ההתקשרות עם 100 מובילים    מזהיר: אם הצעדים המתוכננים לא יבוצעו - המצב יחמיר
מיטשל א' לוין
במצרים התקיים הפוגרום הראשון בהיסטוריה בהלקאתם של 38 זקני הקהילה היהודית
אלעזר לוין
הסיבה העיקרית - עליה בריבית, בניכוי ירידה בתשואות בבורסה    עלייה של 845% ברווח ביטוחי חיים וחיסכון    הפסדים בביטוחי בריאות וכללי    התשואה על ההון עלתה ל-7.2% בחישוב שנתי    ההון - 5.4 מיליארד שקל
עידן יוסף
כמאה שנים אחרי מסע המושבות של הרב קוק, שחזר הרב הראשי לישראל דוד לאו את המסע ויצא להיפגש עם תושבי קיבוצים וישובים בצפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il