X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מציע להקים קואליציה בינ"ל למאבק בטרור ובקיצוניים פעולות מחאה בעיר סווידא שבדרום סוריה מפגינים דרוזים ניפצו את פסלו של חאפז אסד הרצוג וגלאון: לקלוט פליטים מהלחימה בסוריה
▪  ▪  ▪
פוטין. מודה במה שידעו הכל [צילום: RIA]

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, מאשר לראשונה בקולו כי ארצו מעורבת עמוקות במלחמת האזרחים בסוריה. "אנחנו מספקים סיוע לוגיסטי ומענקים אימונים צבאיים לאנשיו של אסד", אמר הנשיא הרוסי בראיון לסוכנות הידיעות הממשלתית של ארצו. הוא הוסיף כי "מעורבות צבאית ישירה של חיילנו בסוריה היא עדיין מוקדמת, אך אינה נפסלת על הסף".
לדבריו מעורבותה של מוסקבה בנעשה בדמשק מהווה חלק מהמאבק בכוחות הטרור הקיצוניים. "אנחנו חייבים להקים קואליציה בינלאומית נגד הטרור, אני משוחח על כך לא מעט עם הנשיא ברק אובמה ועם מנהיגי מדינות אחרות, בין השאר טורקיה, סעודיה וירדן.
פוטין אמר כי נשיא סוריה בשאר אסד מוכן להקדים את הבחירות במדינתו, ולהקים ממשלת אחדות עם "גורמים בריאים באופוזיציה", כלשונו. לדברי פוטין, בשיחה עמו הסכים אסד שחובה לעשות שינויים פוליטיים בסוריה. הוא הוסיף כי רוסיה מוכנה לתווך בדו-שיח הזה בתוך סוריה. הבחירות האחרונות לפרלמנט בסוריה התקיימו לפני כשלוש שנים, והקהילה הבינלאומית דחתה את תוצאותיהן.
בעניין משבר הפליטים באירופה אמר נשיא רוסיה כי הוא היה צפוי.
בעיר סווידא שבדרום סוריה נמשכות מעת לעת פעולות המחאה, לאחר שאמש נרצח בעיר אחד ממתנגדי המשטר בדמשק, ווחיד בלעוס, מנהיג דרוזי בולט. מכונית תופת התפוצצה סמוך לשיירה שנסע בה. בעקבות הרצח פרצו בסווידא קרבות בין הדרוזים לבין כוחות הביטחון של המשטר ודווח על כ-30 הרוגים. דווח גם כי כוחותיו של אסד מסרו את נשקם למורדים בכפר. המפגינים הדרוזים ניפצו את פסלו של הנשיא לשעבר חאפז אל אסד שהיה מוצב במרכז העיר וקראו לנקום ברוצחיו של בלעוס. המנהיג הדרוזי שנרצח עורר ככל הנראה את זעם המשטר בדמשק לאחר שקרא לבער את השחיתות ולשפר את מצבם הכלכלי של תושבי העיר.
עיתון ערבי בלונדון דיווח כי כמה אנשי חיזבאללה נהרגו וכמה נפצעו בתקיפה בשוגג של צבא סוריה בזבדאני שבאזור דמשק. על-פי הדיווח בעיתון "אל ערבי אל ג'דיד", התקרית הייתה במהלך קרבות בין חיזבאללה וכוחות אסד לבין המורדים.
יושב-ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, קרא לממשלה לקלוט פליטים מהלחימה בסוריה, נוסף על הצעדים ההומניטריים שהיא עושה. באירוע בתל אביב, אמר הרצוג כי יהודים אינם יכולים להיות אדישים כשמאות אלפי פליטים מתדפקים על חוף מבטחים.
יושב-ראש מרצ זהבה גלאון קוראת לראשי סיעות האופוזיציה להקים ועד פעולה שידרוש מהממשלה לקלוט פליטים סורים. "מזעזע וקשה לראות את התמונות של הפליטים הסוריים באירופה, חובתנו כישראלים לא רק להזדעזע, אלא גם לעשות. מדינת ישראל צריכה לקלוט מספר מסוים של פליטים מסוריה, כמו שמנחם בגין קלט בזמנו את הפליטים הוויטנאמיים״, אמרה.

תאריך:  05/09/2015   |   עודכן:  05/09/2015
+נתניהו: לא נאפשר כניסת פליטים סורים
12:00 06/09/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה דחה את קריאת ראש האופוזיציה לאפשר כניסת פליטים סורים לשטח מדינת ישראל  ▪  "אין לנו עומק דמוגרפי ואין לנו עומק גאוגרפי"

לשלוט על הגבולות. נתניהו [צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90]
+האם רוסיה מפעילה מטוסים בלב סוריה
23:49 05/09/15  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

אם סרטי הווידאו, שהוצגו בטוויטר, אותנטיים, זו הוכחה, שרוסיה נכנסה ללחימה נגד דאעש, כדי להציל את משטר בשאר אסד בדמשק  ▪  בינתיים מכחישה מוסקבה כל ידיעה על מעורבות מטוסיה בתקיפת מטרות דאעש בסוריה

מטוסים מעל שמי אידליב

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוטין מודה: מעורבות רוסית בסוריה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הרצוג תדאג ליחימוביץ ולא לסורי
מ.ל  |  6/09/15 00:56
2
בוז'י וזהבה מצדיקים את מקומם
במדבר האופוזיציה  |  6/09/15 02:13
 
- תלמד-בטבע יש איזון ואוזון...
ראיס-פוטין-טיל400  |  6/09/15 17:43
3
מה שחשוב באמת
הגי..  |  6/09/15 11:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
עופר וולפסון
לאחר שלא הצליחו לעלות על רכבות למערב אירופה, החליטו מהגרים רבים לצאת למסע רגלי בן מאות קילומטרים בדרך לקבלת מעמד פליט    פגישת שרי החוץ של האיחוד לסיכום על מכסות - ללא תוצאות
חיים שטנגר
ארגון דאעש בנה באירופה ח'ליפות איסלאמית - מעשה של קביעת עובדות בשטח - תחת עיניהן של מדינות אירופה שהיו פקוחות למחצה ולא חזו, בבוא מועד, סכנה דמוגרפית ותרבותית זו
איציק וולף
ראש ממשלת הונגריה טען במאמר שפרסם כי זרם המהגרים המוסלמים מסכן את האופי הנוצרי השורשי של אירופה    תחנת הרכבת של בודפשט נפתחה, אך קווי הרכבת לגרמניה הושבתו
איציק וולף
מטוסי קרב של חיל-האוויר הפציצו רכב שבו נסעו ארבעת חברי חוליית הג'יהאד האיסלאמי שירו אמש ארבע רקטות לעבר שטח ישראל    נתניהו: על המדינות שמחבקות את אירן לדעת שמפקד אירני נתן חסות לחוליה שירתה על ישראל
אריאל י. לוין
האם דאעש עומד מאחורי הפיגוע השבוע בבנגקוק? האם הוא ינצל את הכאוס ההולך ומשתרר בטורקיה? והאם הארגון מהווה איום של ממש על ישראל?
רשימות נוספות
ההרוגים: נאמנים לאסד ואנשי חיזבאללה  /  איציק וולף
נסראללה: הגולם קם על יוצרו  /  עידן יוסף
בכיר במשרד המודיעין: היום אין סוריה  /  אריאל י. לוין
מריונטה רוסית-אירנית  /  יוני בן-מנחם
מחול המוות  /  מרדכי קידר
היוזמה האירנית להצלת בשאר אסד  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il