X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שני שלישים מהשחקנים בעד משחקים בימי חול שרת הספורט מציעה: די בשבעה שחקנים כדי לפטור ממשחק בשבת רזבוזוב: וינשטיין דחה הצעת רגב לפסק זמן באכיפה
▪  ▪  ▪
רגב. רק וינשטיין יחליט [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישררה (יום ג', 8.9.15) פה אחד את ביטולם של משחקי הכדורגל בכל הליגות ובכל הגילים כל עוד לא התקבל היתר עבודה להפעלת הליגות בשבת או לחליפין לבטל את האכיפה הפלילית בתחום. לפיכך כבר ביום רביעי בערב יופסקו כל המשחקים.
במסיבת עיתונאים במכון וינגט, סיפרה שרת הספורט מירי רגב כי היא נמצאת במגעים אינטנסיביים מול היועץ המשפטי לממשלה בבקשה כי יורה על אי-אכיפה למשך 60 יום על למציאת מתווה פשרה. יו"ר-משותף של שדולת הספורט בכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב, אמר כי נאמר לו ממשרד היועץ כי יהודה וינשטיין לא יוכל לתת היתר, משום שלהיתר כזה יש השלכה רוחבית על יתר הענפים.
רגב מקדמת הצעת פשרה ולפיה היועץ המשפטי לממשלה יתן היתר זמני למשחקים בשבת למשך חודשיים, ובתקופה זו יכין צוות בין-משרדי מתווה לפתרון הסוגיה. הצעה זו נועדה לעקוף את שר הכלכלה אריה דרעי המסרב לחתום על היתר ענפי. אולם הצוות אינו אמור לכלול את נציגי משרד הכלכלה או משרדים אחרים, אלא רק את משרדי הספורט והאוצר. כמו-כן, לא ישותפו בדיונים גופים אחרים מלבד ההתאחדות, המינהלת, המועצה להסדרי הימורים וקבוצות הכדורגל.
השרה הבהירה כי קבוצה שלא תרצה לשחק בשבת תיפטר מכך, והיא אף מוכנה לשלם כסף כדי שהדבר יתאפשר. "יש 21 שחקני סגל. מתוכם 11 פעילים. מספיק ש-7 לא ירצו לשחק בשבת כדי לאפשר פטור".
היום פורסם סקר שערך ארגון השחקנים ממנו עולה כי מעל שני שלישים (68.5%) משחקני ליגת העל תומכים בהזזת המשחקים משבת לימי חול. מדובר ב-240 שחקנים מ-13 קבוצות. תמיכה גורפת נרשמה בהפועל עכו ובבני סכנין. מכבי ת"א טרם העבירה את תוצאות הסקר.
בהתאחדות הכדורגל הקימו צוות בו חברים, יו"ר, מנכ"ל ויועמ"ש ההתאחדות לבדוק מה ניתן לעשות בנושא. בהתאחדות מבהירים כי אין מדובר רק ביום המנוחה היהודי - שבת, אלא גם ביום המנוחה המוסלמי בשישי וביום המנוחה הנוצרי בראשון.
בניגוד ליו"ר המשותף של שדולת הספורט, ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), שהגיש הצעת חוק המבקשת למנוע כפייה על שחקנים לשחק בשבת, הגיש עמיתו לשדולה יואל רזבוזוב הצעת חוק נגדית. על הצעת התיקון לחוק שעות עבודה ומנוחה חתומים חברי כנסת מיש עתיד, מהמחנה הציוני וממרצ, אך גם שניים מכולנו (אלי אלאלוף, טלי פלוסקוב) ושלושה מהליכוד (אבי דיכטר, ענת ברקו, יואב קיש). הצעת החוק מבקשת לחייב את שר הכלכלה ליתן היתר ענפי למשחקי ספורט ביום המנוחה השבועי.

תאריך:  08/09/2015   |   עודכן:  08/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משחקי הכדורגל בכל הליגות הושבתו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אוכל לימכור לצופים אם יהיו
מוכר פיצוחים חרדי  |  8/09/15 22:16
2
לעשות ממירי רגב כדור
וכדור טיפש מאד  |  9/09/15 00:16
3
יש מה להשבית ?
ארי כספי  |  9/09/15 08:21
4
המשכורות של כולם ירדו
לא אומרים לשחקנים  |  9/09/15 10:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך אומר השר לשעבר מיכאל איתן בדיון ראשון בוועדה לשקיפות בנושא גיבוש אמנה בנושא שקיפות    יו"ר הוועדה שפיר: "הכוונה היא ליצור עד סוף השנה אמנה שתראה כיצד צריכה להיראות שקיפות ממשלתית"
אלעזר לוין
בעשר שנות התוכנית הוגשו 3,518 בקשות, רק 1,906 אושרו    240 בקשות נדחו, ועוד 1,850 "תקועות" בהליכים הנמשכים כ-8.5 חודשים    48% מהבקשות שאושרו - במחוז ת"א    רק 8,300 דירות חדשות ב-10 שנים
אלעזר לוין
המגרש - ברחוב צ'לנוב, בדרום תל אביב מיועד ל-22 דירות קטנות    מדווחת על מכירת רוב הדירות, עוד לפני תחילת בניה    3 חדרים - 1.5 מיליון שקל
אלעזר לוין
שתי החברות ירכשו מרשות מקרקעי ישראל מגרש בקריה בתל אביב, לבניית מגדל משרדים ומסחר בן81,000 מ"ר    המחיר - כולל פיתוח ומסים - מגיע ל-710 מיליון שקל
איתמר לוין
פרקליט המדינה התגאה בעונש שהוטל על עו"ד משה שרמן בעקבות השתלחותו בפרקליטה - והעלים את העובדה שהפרקליטות ויתרה על תלונה פלילית נגדו וסגרה איתו הסדר טיעון מגוחך שנפסל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il