X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יצחק ראט תבע 3.2 מיליון שקל בטענה שלקוחו לשעבר הבטיח לו בונוסים - אך בית המשפט קבע שאין כל ראיה לכך השופט פרגו: גרסאותיהם של ראט ורום הותירו תהיות רבות ולא ניתן להסתמך עליהן
▪  ▪  ▪
פרגו. שניהם לא אמינים [צילום: בוצ'צ'ו]

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה פרגו, דחה (3.9.15) תביעה בסך 3.2 מיליון שקל שהגיש רו"ח יצחק ראט נגד איש העסקים זאב רום, שהיה לקוחו במשך כעשר שנים. לדברי פרגו, ניכר ששניהם לא הביאו בפניו את מלוא העובדות וההסכמות שהיו ביניהם.
פרגו אומר, כי מאחר שהשניים לא סיכמו בכתב את העסקתו של ראט ותנאיה, לא ניתן לקבוע מה כלל שכרו כריטיינר - 3,000 דולר לחודש - והאם הובטחו לו תשלומים נוספים על עבודות אחרות. מכיוון שכך, לא עמד ראט בנטל ההוכחה של המוציא מחברו ותביעתו נדחית. לדברי פרגו, הגרסאות של ראט ורום מעוררות שאלות ותהיות רבות, עד כי קשה לקבוע ממצאים עובדתיים על פיהן, ובוודאי שלא ניתן בעקבותיהן לזכות את ראט בתשלום כלשהו.
פרגו עומד על העובדה, שלאורך שנים לא דרש ראט מרום תשלום נוסף כלשהו ושהעלה את דרישותיו רק לאחר שההתקשרות ביניהם הסתיימה בטונים צורמים ובמחלוקת כספית בתחילת 2009. פרגו התרשם, כי ראט ביצע עבור רום עבודות נוספות במסגרת הידידות שהתפתחה ביניהם, ואשר את פירותיה קצר בדמות קשרים עסקיים עם מיכאל צ'רנוי וגד זאבי (כולל על-רקע עסקת בזק, בה עומדים לדין זאבי, צ'רנוי ורום) ואחרים.
עוד קובע פרגו, כי הריטיינר החודשי של ראט כלל דיונים במס הכנסה על דוחות שהגיש בשמן של חברות שבבעלות רום, ואין הוא זכאי לתשלום נוסף תמורתם. ראט גם לא הוכיח שהובטח לו תשלום נוסף כלשהו תמורת פעולות שבהן היה מעורב לטענתו, ובהן עסקת בזק, עבודתו כדירקטור עבור זאבי (ראט טען שרום הבטיח שהוא אשר ישלם לו), רכישת חברת האלומיניום ויזוס, הסדרת יחסיו של רום עם חברת האלומיניום אלקואה, עסקה לכריית יהלומים בסיביר ותביעה שהגיש דוד אפל נגד רום.
בסיום פסק הדין מציין פרגו את הקשיים שהערים ראט בפני רום, כאשר זה החליט לשכור במקומו את רו"ח נחום פריידקס. לאחר העברת התיק, התגלו בו ליקויים רבים, שחייבו את משרד פריידקס לבצע עבודה רבה, ורשות המיסים אף הטילה קנסות על רום והחברות שבשליטתו.
פרגו החליט שלא לחייב את ראט בהוצאות, בשל התנהלותם של שני הצדדים במערכת היחסים ביניהם. תביעה-שכנגד בסך 2.4 מיליון שקל שהגיש רום נמחקה על ידו בשלב מוקדם יותר. את ראט ייצגו עוה"ד רונן יניב ועופר דננברג, ואת רום - עוה"ד ירון טיקוצקי וליאת סאס.

תאריך:  10/09/2015   |   עודכן:  10/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עו"ד דוד אמסלם פרסם מודעה למכירת נכס וציין בה את שם חנותו של מאיר רחמים - ובכך יצר את הרושם שהחנות מצויה בכינוס    אמסלם ישלם פיצוי של 12,000 שקל
איציק וולף
ברחבי הארץ מורגש זיהום אוויר חמור, ברמה גבוהה פי שניים מן הרמה המחייבת התראה בפני הציבור על סכנה לבריאות    כל הטיסות הפנימיות בארץ עד לשעה 12:30 - בוטלו    הקלה תורגש רק בימים הבאים, עם שקיעת האבק
איציק וולף
נשיא המדינה לשעבר קרא לשקם את היחסים שבין ישראל לארצות הברית    "עלינו לעשות כל שניתן לשיקום היחסים המיוחדים"
צחי הופמן
מנכ"ל אפל: "שינינו הכל באייפונים החדשים"    אפל השיקה גם את האייפד פרו, הגדול ביותר בתולדות החברה - בעל מסך 12.9 אינץ'    האפל TV כוללת ממשק קולי של סירי    אפל הציגה גם עט מגע בשם "אפל Pencil"
עמירם ברקת
וזאת במסלול עוקף הסכם בין המדינות    למהלך שמובילים נתניהו וכחלון מתנגדים שר הכלכלה דרעי ושר הפנים סילבן שלום    אביגדור יצחקי, ראש מטה הדיור והכח המניע מאחורי המהלך: משבר הדיור לא ייפתר אם לא יותר לייבא המון עובדי בניין מסין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il