החברות וויטסמוק ואפליי הודיעו (יום ה', 17.9.15) כי החברה הכלולה, Kibo Mobile-Tech, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל האיטלקי יובנטוס.
במסגרת ההסכם וכחלק משיתוף הפעולה, קיבו תפתח ותפיץ מקלדת חכמה ממותגת של מועדון הכדורגל מהעיר טורינו.
ההסכם נחתם לתקופה של שלוש עונות ספורט (1 ביולי עד ה-30 ביוני של השנה העוקבת) אשר תחילתן ב-1 בספטמבר השנה. כל צד רשאי לבטל את ההסכם באמצעות הודעה מראש בכתב אשר תמסר לצד השני 60 ימים לפני תום כל עונת ספורט.
ההסכם קובע מנגנון חלוקת הכנסות בין הצדדים, אשר יכול שתנבענה, בין היתר, מרכישות שתתבצענה ע"י משתמשי האפליקציה (In App Purchase) ו/או מפרסום בתוך האפליקציה.
כמו-כן, במסגרת ההסכם התחייבה יובנטוס לבצע מדי שנה פעולות שיווקיות מגוונות לקידום האפליקציה, כגון פרסום האפליקציה בדפי הפייסבוק והטוויטר שלה.
בנוסף, הודיעו החברות כי החל מהשקת המקלדות הממותגות של קיבו בראשית חודש נובמבר אשתקד ועד למועד דיווח זה, בוצעו למעלה מ-10 מיליון התקנות של מקלדות ממותגות. למיטב ידיעתן של החברות, מנהלת קיבו משאים ומתנים עם מותגים בינלאומיים מובילים נוספים.
איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק, מסר כי "זהו הסכם איכותי נוסף המרחיב באופן משמעותי את כמות המשתמשים במקלדת הממותגת והוכחה לאטרקטיביות של האפליקציה ולאפשרות להרחיב את הפעילות במיקלדת לתחומים מניבי הכנסות. ההסכם עם יובנטוס מצטרף לתשעה מועדוני כדורגל מובילים עמם חתמה KIBO על הסכם שיתוף פעולה: ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, צ’לסי, ליברפול, מנצ’סטר סיטי, ארסנל, מילאן ובנפיקה ליסבון ופריס סאן ז’רמן. כמות ההתקנות רק הולכת וגדלה וקיבו מתקרבת לשלב המוניטיזציה בעקבות ההסכם האסטרטגי עם יאהו".