X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עופר יהודאי, לשעבר מנכ"ל קרדן רומניה, טוען לתרמית מצד רו"ח משה אלופי, שמואל גזית ואילן כהן בהלוואה שהעניק לחברת א.מ.נ קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

רו"ח עופר יהודאי, לשעבר מנכ"ל קרדן רומניה, טוען (16.9.15) שנפל קורבן למעשי מרמה מצד רו"ח משה אלופי, שמואל גזית ואילן כהן. יהודאי תובע מהשלושה 4 מיליון שקל.
לדברי יהודאי, אלופי הוא חברו מזה 20 שנה והיה רואה החשבון של חברת א.מ.נ קוסמטיקה שבבעלות שמואל גזית, שהחזיקה עד מארס השנה ברשת בת תשעה סניפים למתן שירותי קוסמטיקה. כהן הוא גיסו של גזית, ולדברי יהודאי מדובר בעבריין מס מורשע. יהודאי טוען, כי השלושה גרמו לו במצגי שווא להלוות לחברה 3.8 מיליון שקל, תוך הסתרת מצבה הכלכלי הקשה והחובות שלה ושל גזית לנושים שונים, ובכללם לשוק האפור. לדבריו, ההלוואות לא שימשו למטרות לשמן ניתנו ולא הוחזרו לו.
לטענת יהודאי, באמצעות עוה"ד עזרא ליאור כדורי ומימון אביטן, על-מנת להשלים את העוקץ, הקים כהן את חברת לי ש.ק.א.ל, אליה הוברחו פעילותה ונכסיה של א.מ.נ (שהעיקריים שהם היו משועבדים לטובתו), שהפכה לחדלת פירעון ומצויה בהליכי פירוק. לדברי יהודאי, כהן הודה בפניו במעשי המרמה שנעשו כלפיו, ובכך שלמעשה הוא פועל על-פי הנחיות השוק האפור.
יהודאי טוען עוד, כי אלופי נמלט מנושיו, וזאת בשל חובותיו כלפיו וכלפי לגורמים בשוק האפור. גזית פועל בחמקנות ודואג להסוות את מיקומו, פעילותו ומקום מגוריו, על-מנת להקשות על נושיו לאתרו. ואילו כהן עומד בקשר עם גורמים בשוק האפור להם משולמות ההלוואות כסדרן מתוך רווחיה של לי ש.א.ק.ל, ואילו הוא עצמו הוא נותר מול שוקת שבורה ללא נכסים, ללא שעבוד ובעיקר ללא כספו.
לי ש.א.ק.ל מצידה הגישה בקשה לביטול העיקולים שהוטלו על חשבונה בבנק, לשם תשלום משכורות ל-70 עובדיה. היא טוענת, כי יהודאי יזם באמצעות אחרים לעשות שימוש בחשבן הבנק של א.מ.נ לצורכי הלבנת הון והברחת כספים מחו"ל לישראל. לדבריה, בפעולות אלו נעזר יהודאי ברו"ח משה שחף, שותף במשרד קוסט-פורר-גבאי-קסירר.
יהודאי טען, כי מיד עם יישומם של צווי העיקול, החלו הוא ושחף לקבל איומים מגזית וכהן. לדבריו, גזית וכהן מתנהגים כאחרוני העבריינים ועל כן מתבקש בית המשפט להוציא צווי הרחקה כנגדם. טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  20/09/2015   |   עודכן:  20/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טענה לעוקץ מיליונים ברשת שירותי קוסמטיקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המדינה: מוהנד כליב גנב שלושה רימוני הלם מבסיס אבו דיס ונטל אותם לתל אביב כדי למכור אותם
אביתר בן-צדף
אסטוניה טוענת, שנחטף מתחומה, כשחקר רשת רוסית להברחה    מעריכים כי מאסרו הממושך של קצין המודיעין אסטון קוהוור מסמן הרעה נוספת ביחסיה של רוסיה עם המערב
אביתר בן-צדף
פוטין וברסלוסקוני לגמו יין חרס דה לה פרונטירה משנת 1775, שהובא ליקב מאסאנדרה בחצי-האי קרים על-ידי הרוזן מיכאיל וורונצוב, בימיה של המלכה יקטרינה הגדולה    לדברי התובע הכללי של קרים, המדובר בגניבה של היין, שערכו כשני מיליוני הריווניה (כ-300 אלף ש"ח)
איציק וולף
ח"כ שלי יחימוביץ' טוענת שאסור לממשלה לאשר יבוא 20,000 פועלי בניין סינים    "היבוא יפגע בתעסוקה, יוריד את שכר העובדים הישראלים ותומך בסחר בבני אדם"
איתמר לוין
בית המשפט העליון שב וקובע שחוק הפיקוח האלקטרוני לא שינה סדרי בראשית: "מי שלא נמצא מתאים למעצר בית באיזוק אלקטרוני, ספק אם יימצא מתאים למעצר בפיקוח אלקטרוני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il