X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה קיימה פגישה עם רשות התרופות האמריקנית והמכון הלאומי לאלרגיות ומחלות מדבקות בארה"ב, שפרש חסות על פיתוח המוצר
▪  ▪  ▪
זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם [צילום: יח"צ]

חברת הביו-רפואה הישראלית, פלוריסטם, דיווחה (יום ב’, 21.9.15) על התקדמות בתוכנית הפיתוח של המוצר התאי השני של החברה, PLX-R18 לטיפול בתסמונת הקרינה האקוטית (ARS). החברה קיימה פגישה מוצלחת עם ה-FDA, יחד עם המכון הלאומי לאלרגיות ומחלות מדבקות בארה"ב (NIAID), שלמעשה פרש חסות על פיתוח המוצר.
במהלך הפגישה, הבהיר ה-FDA כי המידע שהוצג בפניו, שמבוסס על מחקרים קודמים שביצע המכון בתאים, מאפשר את תכנונם של ניסויים נרחבים בבעלי חיים גדולים. יצויין, כי תחת חוק בעלי החיים בארה"ב, באינדיקציות שבהן ניסויים בבני אדם אינם אתים או ברי ביצוע, כמו במקרה של פגיעות קרינה, הרי שהניסויים היחידים הנדרשים לשם הוכחת יעילות לצורך אישור ה-FDA, הינם בחיות גדולות ולא בבני אדם. כך שלמעשה, מדובר בניסוי האחרון הנדרש לפני הגשת המוצר לאישור שיווק.
NIAID הינו חלק מהמכון הלאומי לבריאות בארה"ב (NIH). תסמונת הקרינה האקוטית נגרמת כתוצאה מחשיפה לרמות גבוהות ומסוכנות של קרינה, כמו אלה שמתרחשות במקרה של אסון גרעיני.
ה-NIAID אשר תמך וערך שני ניסויים מוקדמים ב-PLX-R18 במודל עכברים שלקו בתסמונת הקרינה האקוטית, ציין כי הוא מעוניין לתמוך ולהשלים את הניסויים גם בחיות גדולות, בתנאי שהפרוטוקול ייבחן ויאושר על-ידי ה-FDA. ה-FDA ייעץ לפלוריסטם לערוך ניסוי פיילוט בחיות גדולות בכדי לקבוע את המינון האופטימלי של ה-PLX-R18 כטיפול לפגיעה במרכיבים ההמטולוגיים בסינדרום הקרינה האקוטית ואף הציע לסייע לפלוריסטם בתכנון הניסוי. ברגע שייקבע המינון האופטימלי, ניסוי פיבוטלי בחיות גדולות יוכל להערך. הצלחת הניסוי הפיבוטלי תתן מידע מספק ביחס ליעילות המוצר, על-מנת שניתן יהיה להגיש בקשה ל-FDA לאישור ה-PLX-R18 כטיפול ב-ARS.
"מלאים לשימוש במקרה של אסון גרעיני"
זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם, אמר כי "הפגישה החיובית עם ה-FDA הינה צעד משמעותי בקידום של התוכנית שלנו לפיתוח ה-PLX-R18, ואנו מתכוונים להגיש את הפרוטוקול לניסוי המינונים בחיות גדולות ל-FDA בהקדם האפשרי. אישור של ה-FDA לשימוש ב-PLX-R18 לטיפול בתסמונת הקרינה האקוטית עשוי להוביל לכך שהממשל האמריקני יחליט לאגור מלאים של המוצר שלנו לשימוש במקרה של אסון גרעיני, מאחר שהמוצרים המיוצרים מתאי PLX מתאימים באופן אידאלי לשימוש כטיפול ראשוני מהיר באוכלוסיות גדולות".
אברמן הוסיף כי "התאים שלנו אינם דורשים התאמת רקמות מוקדמת לפני השימוש וניתן להשתמש בהם באופן מהיר בהזרקה לשריר. אנו מעריכים מאוד את יחסי העבודה הקרובים שיצרנו עם NIH/NIAID ומתכוונים להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה איתם גם בעתיד".

תאריך:  21/09/2015   |   עודכן:  21/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 זמי אברמן / Zami Aberman
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלוריסטם: התקדמות בטיפול לתסמונת קרינה אקוטית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עו"ד פיני פישלר טוען שדנינו מצוי בחופשת פרישה עד מאי 2016, ולכן היה עליו לקבל אישור לקיצור תקופת הצינון בטרם יתמנה ליו"ר חברת הביטוח
עופר וולפסון
כחלון אומר כי בתקציב גידול משמעותי בהוצאות האזרחיות    מבטיח כי ב-2016 יוקר המחיה יירד בעשרות אחוזים    האופוזיציה: "אין גזירות כי הגדילו את ההוצאה באמצעות משיכות כספים חד-פעמיים מחברות ממשלתיות. כשזה ייגמר, יבואו גזירות"
אלעזר לוין
ועדת הכספים החליטה לבטל את מס השבח החלקי, שחל על חלק מאלו שמכרו דירות להשקעה ב-21 החודשים האחרונים    יקבלו חזרה - אחרי אושר חוק ההסדרים - מה ששילמו, ועוד ריבית והצמדה
צבי קצבורג
ההערכות כי החברה תכריז על מוצרים בסוף החודש הפכו לאמת, וההזמנות יצאו לדרך    אומנם עדיין לא ידוע במדויק מה היא תציג, אבל מה שבטוח - השערות יש בכמויות
עופר וולפסון
הושלמה עסקת רכישת הקטעים החשמליים מחברת בומברדיה הקנדית    הקטרים אמורים להיקלט בחברה החל משנת 2017
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il