הקמפוס של גוגל בתל אביב התמלא (יום ב', 21.9.15) באנשים שבאו להשתתף, לצפות ולסקר את תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית "30in30in30" של Aging 2.0, הארגון המוביל בעולם בתחום פיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי וחטיבת היזמות של Google. את התחרות בישראל, בה השתתפו 7 סטארט-אפים שפיתחו פתרונות טכנולוגים לאוכלוסייה המתבגרת, אירח ואירגן בישראל האקסלרטור TechForGood Rally.
בתחרות בישראל זכה הסטארט-אפ E2C, המתמחה בהתאמת מכשירי סמארטפון לבני ובנות הגיל השלישי, תוך מתן פתרון מלא לצרכים הייחודיים של האוכלוסייה המתבגרת שלא גדלה על ברכי הטכנולוגיה המודרנית. הסמארטפון שמציע הסטארט-אפ מתאפיין בפשטות התפעול של שיחות, מסרים כתובים, תמונות ואפליקציות. כמו-כן מגיע הסמארטפון עם אותיות בכתב גדול וברור ומסך המגע שלו מגיב ללחיצות ארוכות יותר מבסמארטפונים רגילים. בנוסף לתצוגה הידידותית, יכול המשתמש שמתקשה בתפעול להעזר בתמיכה מרחוק בעת הצורך.
בכירי התעשיה תל אביב היא אחת מתוך 30 ערים שמארחות במשך 30 ימים את התחרות, בה מתחרים 30 מיזמים על הזכות לחשוף את הטכנולוגיה שפיתחו המיועדת לגיל השלישי בפני בכירי התעשיה וכן להציג את הפיתוח שלהם בתערוכה הגדולה ביותר בתחום - AgeTech Expo שתתקיים בנובמבר בסן פרנסיסקו.
העלייה המתמדת בתוחלת החיים בעולם המערבי הביאה עמה גם התפתחות מואצת של טכנולוגיות המיועדות לשיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי. הפתרונות אותם מפתחים הסטארט-אפים המשתתפים בתחרות ובאקסלרטור נעים בין מערכות להקניית ביטחון ומניעת נפילות, דרך אבחון מוקדם של מחלות, התאמת מכשירים סלולריים לצרכי המשתמשים ועד פלטפורמות להיכרויות וצוואות ומסרים אישיים שנשמרים בכספת דיגיטלית.
אמיר אלון, מנכ"ל הסטארט-אפ E2C אמר עם ההודעה על זכייתם במקום הראשון בתחרות הישראלית: "אני שמח מאוד על הזכיה בתחרות הבינלאומית שנערכה היום בישראל ומקווה לייצג את ישראל בכבוד בשלב האחרון של התחרות שייערך בסן פרנסיסקו. כבוגר האקסלרטור TechForGood אני מודה לכל הצוות שליווה אותנו בגיבוש המוצר והאסטרטגיה והכין אותנו היטב לרגע הזה. אנו מקווים לשכפל את ההצלחה לה אנו זוכים בישראל בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקני בפרט".
לדברי עומרי בורל, שותפה באקסלרטור TechForGood Rally: "על-מנת להציע את הפתרונות הנדרשים לאוכלוסייה המתבגרת הגדלה והולכת ברחבי העולם, צריך שיתפתח אקוסיסטם הכולל סטארט-אפיסטים צעירים, משקיעים, ומדיה. אנחנו, כמאיץ, רואים עצמנו כקטליזטור מרכזי להנעת התהליך. ישראל הולכת להיות מובילה בתחום בזכות הכישרונות והכישורים שיש לנו פה, שיכולים לעשות אימפקט חברתי שיוביל למציאת פתרונות בדרכים חדשניות שיגיעו לעולם כולו.