X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסטארט-אפ E2C זכה בישראל בתחרות הבינלאומית של Aging 2.0 ו-Google לפיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי אמיר אלון, מנכ"ל E2C: "אנו מקווים לשכפל את ההצלחה לה אנו זוכים בישראל בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקני בפרט"
▪  ▪  ▪
עומרי ברל [צילום: שירי קליין נהרי]
אמיר אלון [צילום: שירי קליין נהרי]

הקמפוס של גוגל בתל אביב התמלא (יום ב', 21.9.15) באנשים שבאו להשתתף, לצפות ולסקר את תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית "30in30in30" של Aging 2.0, הארגון המוביל בעולם בתחום פיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי וחטיבת היזמות של Google. את התחרות בישראל, בה השתתפו 7 סטארט-אפים שפיתחו פתרונות טכנולוגים לאוכלוסייה המתבגרת, אירח ואירגן בישראל האקסלרטור TechForGood Rally.
בתחרות בישראל זכה הסטארט-אפ E2C, המתמחה בהתאמת מכשירי סמארטפון לבני ובנות הגיל השלישי, תוך מתן פתרון מלא לצרכים הייחודיים של האוכלוסייה המתבגרת שלא גדלה על ברכי הטכנולוגיה המודרנית. הסמארטפון שמציע הסטארט-אפ מתאפיין בפשטות התפעול של שיחות, מסרים כתובים, תמונות ואפליקציות. כמו-כן מגיע הסמארטפון עם אותיות בכתב גדול וברור ומסך המגע שלו מגיב ללחיצות ארוכות יותר מבסמארטפונים רגילים. בנוסף לתצוגה הידידותית, יכול המשתמש שמתקשה בתפעול להעזר בתמיכה מרחוק בעת הצורך.
בכירי התעשיה
תל אביב היא אחת מתוך 30 ערים שמארחות במשך 30 ימים את התחרות, בה מתחרים 30 מיזמים על הזכות לחשוף את הטכנולוגיה שפיתחו המיועדת לגיל השלישי בפני בכירי התעשיה וכן להציג את הפיתוח שלהם בתערוכה הגדולה ביותר בתחום - AgeTech Expo שתתקיים בנובמבר בסן פרנסיסקו.
העלייה המתמדת בתוחלת החיים בעולם המערבי הביאה עמה גם התפתחות מואצת של טכנולוגיות המיועדות לשיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי. הפתרונות אותם מפתחים הסטארט-אפים המשתתפים בתחרות ובאקסלרטור נעים בין מערכות להקניית ביטחון ומניעת נפילות, דרך אבחון מוקדם של מחלות, התאמת מכשירים סלולריים לצרכי המשתמשים ועד פלטפורמות להיכרויות וצוואות ומסרים אישיים שנשמרים בכספת דיגיטלית.
אמיר אלון, מנכ"ל הסטארט-אפ E2C אמר עם ההודעה על זכייתם במקום הראשון בתחרות הישראלית: "אני שמח מאוד על הזכיה בתחרות הבינלאומית שנערכה היום בישראל ומקווה לייצג את ישראל בכבוד בשלב האחרון של התחרות שייערך בסן פרנסיסקו. כבוגר האקסלרטור TechForGood אני מודה לכל הצוות שליווה אותנו בגיבוש המוצר והאסטרטגיה והכין אותנו היטב לרגע הזה. אנו מקווים לשכפל את ההצלחה לה אנו זוכים בישראל בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקני בפרט".
לדברי עומרי בורל, שותפה באקסלרטור TechForGood Rally: "על-מנת להציע את הפתרונות הנדרשים לאוכלוסייה המתבגרת הגדלה והולכת ברחבי העולם, צריך שיתפתח אקוסיסטם הכולל סטארט-אפיסטים צעירים, משקיעים, ומדיה. אנחנו, כמאיץ, רואים עצמנו כקטליזטור מרכזי להנעת התהליך. ישראל הולכת להיות מובילה בתחום בזכות הכישרונות והכישורים שיש לנו פה, שיכולים לעשות אימפקט חברתי שיוביל למציאת פתרונות בדרכים חדשניות שיגיעו לעולם כולו.

תאריך:  22/09/2015   |   עודכן:  22/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
החטיבה הובילה ביומיים כ-470 קרונות מנמל חיפה לנמל ולמסופים באשדוד, לעומת ממוצע של כ-240 ביומיים בעבר    כ-1,170 TEU עברו ביומיים
איציק וולף
נחשף המכתב שבו פנה אלוף פיקוד הדרום המודח במלחמת יום כיפור, שמואל גונן, אל הרמטכ"ל דאז, דוד אלעזר, בדרישה להדחת אריאל שרון מצה"ל ולהעמדתו לדין    עוד נחשפה חלופת מכתבים בין הרמטכ"ל לבין ועדת אגרנט לאחר שהוועדה סירבה להפעיל את סעיף ההימנעות מהפללה עצמית ביחס לעדותו של דדו
מחלקה ראשונה
שדה נפט מתגלה בישראל
יפעת גדות
למרות הבילוי הממושך שלנו במשרד רבים מאיתנו מזניחים את יצירת הקשרים החברתיים לטובת פרודוקטיביות, למרות שאלו יכולים דווקא לעודד הצלחה וסיפוק
עידן יוסף
מצב המחבלת אנוש    הכניסה להר-הבית הוגבלה לגברים מגיל 40 ומעלה ובשטחי יהודה ושומרון מוטל סגר כללי בעקבות יום הכיפורים    רמת הכוננות הועלתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il