X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי שמונה שנים שבמהלכן נבנה הבית, יגזור ראש מועצת סביון את הסרט ויפתח רשמית את שעריו במעמד הטקס תפתח תערוכת האמנות הראשונה במקום ויוצגו מופעי מחול של אגודת הכוריאוגרפים
▪  ▪  ▪
סרטי איכות [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

[צילום: יח"צ]

בשיתוף הסינמטק
התוכנית שמציע הבית לקהל מציגה את המיטב בעולם התרבות בארץ: הצגות של תיאטרון החאן הירושלמי, קונצרטים של הקאמרטה ירושלים, מועדון סרטים בשיתוף הסינמטק ת"א, תזמורת הבמה הישראלית עם קונצרטים לילדים, הרצאות, סדנאות ועוד.

תוכנית מרשימה
בית התרבות סביון חרת על דגלו איכות בלתי מתפשרת למען תושבי בקעת אונו כולה, בתכנון האדריכלי, באבזור הטכנולוגי של האודיטוריום ובאמנים שיתארחו בו. ראש המועצה מוטי לנדאו: "את תמהיל התוכנית המרשימה ואת איכותה המגוונת לא תמצאו בבתי תרבות אחרים".

במוצ"ש 17.10 בשעה 20:00 יפתח בית התרבות החדש בסביון את שעריו. הבית יפתח רשמית עם טקס גזירת הסרט על-ידי ראש המועצה, מוטי לנדאו.
בית התרבות סביון חרת על דגלו איכות בלתי מתפשרת בכל היבט אפשרי. האמנים שיוזמנו להופיע בו מגיעים מהשורה הראשונה בארץ. למחרת הפתיחה ולאורך כל אותו שבוע, ייחנך המקום בסדרת מופעים מתחומים שונים.
החל מנובמבר יעלו במקום סדרות תיאטרון, מוזיקה והרצאות, לילדים ולמבוגרים. הקאמרטה ירושלים תופיע בבית התרבות סביון עם חמישה קונצרטים. הקונצרט הראשון, גברת, הביטי!, ייערך ב-28.11 בניצוחו של קונסטנטין צ'ודובסקי ובהשתתפות הסופרן אולגה מיקיטנקו והבריטון דניס סדוב, עם הסימפוניה מס' 14 של שוסטקוביץ' וסרנדה לכלי קשת של צ'ייקובסקי. בית התרבות בסביון ישמש בית נוסף לתיאטרון החאן הירושלמי שיעלה במקום שש הצגות.
100 עבודות
ההצגה הראשונה הדלת ממול תתקיים ב-9.11, ובהמשך יעלו ההצגות: האדרת, אוכלים, הדוד וניה, הזהו אדם ותעלולי סקאפן. שיתוף פעולה עם סינמטק תל אביב יניב הקרנת סרטי איכות לילדים ולמבוגרים. תזמורת הבמה הישראלית תעלה במהלך העונה חמישה קונצרטים לילדים. בין הקונצרטים יוצגו לילדים יצירות של ג'ון לנון, פטר והזאב, נחום גוטמן בקולות ובצלילים, עם המנצחים: טליה אילן, רוני פורת ואחרים, בשיתוף רקדנים ושחקנים. סדרה מוסיקלית נוספת תציג מוסיקת עולם בחמישה קונצרטים עם מוסיקאים מספרד, ספרד, פורטוגל וישראל. במקום יתקיימו גם הרצאות עם מרצים מהשורה הראשונה, בהם: ד"ר שמעון גת, ד"ר נעמה וילוז'ני, גליה דור, יותם יעקבסון, ד"ר משה מורד, נעם בן זאב ואחרים. מנהל בית התרבות בסביון הוא ד"ר אבישי יער (תוכנית מצורפת במסמך נפרד).
בערב ההשקה תוצג התערוכה הראשונה במקום, "שבט", שבה יוצגו בחללים שונים כ-100 עבודות של 32 אמנים שונים, כולם תושבי סביון-גני יהודה. בתערוכה יוצגו עבודות במגוון תחומי אמנויות: צילום, ציור, מצגי וידאו, פיסול ועוד. אוצרת: אוסי ילון. לצד התערוכה יהיו במקום מופעי מחול המשלבים מוזיקה, מטעם אגודת הכוריאוגרפים.
"פתיחת בית התרבות סביון היא נקודת ציון מרכזית בעבור התושבים ביישוב", אומר ראש המועצה ומוסיף כי "לאחר שנים ארוכות שבהן פיתחנו את המקום, אנו גאים בו ורואים בו אבן שואבת לחובבי תרבות מרחבי בקעת אונו. את תמהיל התוכנית המרשימה ואת איכותה המגוונת לא תמצאו בבתי תרבות אחרים".
את מבנה בית התרבות תכנן האדריכל רוני זייברט והוא נישא על גבי שלוש קומות ובהן חללים בגדלים שונים. האודיטוריום מכיל כ-300 מקומות ישיבה והוא מאובזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. את הקרקע למבנה תרמה משפחת ברוידא במטרה להקים ביישוב מבנה נוח להתכנסויות קהילתיות. במהלך שמונה השנים בהן נבנה הבית, תוכניותיו הורחבו וכיום הוא עתיד לשמש את תושבי בקעת אונו כולה.
בית התרבות סביון מציע גם מגוון של עשרות חוגים, המיועדים לכלל האוכלוסייה, מגיל ינקות ועד הגיל השלישי.

תאריך:  30/09/2015   |   עודכן:  30/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית תרבות חדש הושק בסביון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הרי האלהים שלהם זה כסף
יש תרבות בסביון  |  30/09/15 13:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
החברה מייעדת חלק מתמורת ההנפקה לביצוע רכישות ומיזוגים; מתכננת להעניק אופציות לעובדים    מפתחת מודל עסקי לכניסה לתחום הסייבר
מירב ארד
בית המשפט בלוקסמבורג קבע כי תקלה טכנית אינה כלולה עוד בהגדרת "אירוע בלתי צפוי", ומחייבת בפיצויים לנוסעים המעוכבים    נוסעים יוכלו לתבוע בגין איחור טיסה של יותר משלוש שעות או ביטול הטיסה בסכום של 600 אירו
איתמר לוין
ההיקף: 150 מיליון שקל    המבקש מעריך שבישראל נמכרו 10,000 מכוניות בהן הותקנה התוכנה שהביאה לזיוף מבחני זיהום האוויר של מנועי הדיזל
יצחק דנון
חברת SMART IDSOFTWARE SOLUTIONS טוענת להעתקת מערכת שפיתחה עבור מילגם לשם ניהול מפעל הזנה לתלמידים בגני ילדים ובבתי ספר יסודיים
יצחק דנון
רשמת בית המשפט קבעה שעל המפרקים לשלם 12.2 מיליון שקל בתביעתם נגד מי שהיו בעלי החברה ונושאי משרה בה    טוענים: כבר קיבלנו פטור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il