X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סיור שנערך בשבוע שעבר במקום הרצח חשף כי המקום מועד לפיגועים חבר מועצת העירייה: "מפקדי המשטרה אומרים שהדרג המדיני כובל את ידיהם"
▪  ▪  ▪
תושבי הרובע המוסלמי בתפילה במקום הפיגוע [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק הביטחון בעירייה, אריה קינג, אמר לפני תחילת מסע הלוויה של נרצח הפיגוע הרב נחמיה לביא, כי לפני ימים אחדים היה בסיור במקום הרצח עם שני חברי מועצה והללו אמרו כי "במקום הזה יירצח יהודי".
לדברי קינג, מפקדי המשטרה איתם שוחח אמרו כי הם מעוניינים לפעול כדי להגביר את הביטחון אך ידיהם כבולות בידי הדרג המדיני. קינג, שבנו למד אצל הרב לביא בתלמוד-תורה "מוריה" ברובע היהודי, סיפר כי לביא היה המורה הכי אהוב על התלמידים.
השר לביטחון הפנים מודה כי יש פגיעה בביטחון הפנים וכי יש גל טרור עממי, אולם אין מדובר בדבר חדש, ואנו חווים גלים כאלה מעל מאה שנים ועלינו לנשוך שפתיים ולהילחם מלחמת חורמה בטרור.
בבית החולים הדסה עין כרם נותחה הלילה אדל בנט, אלמנתו של אהרון בנט שנרצח מדקירות המחבל. מצבה מוגדר כעת בינוני עד קשה ויציב. היא נמצאת כעת בהכרה. בנם בן שנתיים של בן הזוג מאושפז בבית החולים שערי צדק. מצבו בינוני ולא קל כפי שסברו תחילה.
הג'יהאד האיסלאמי קיבל עליו אחריות לפיגוע הדקירה בירושלים. קודם-לכן פרסם ארגון הטרור הודעה ובה שיבח את הפיגוע ואמר כי זו תגובה על "הפשעים הטרוריסטיים", כלשונו, של ישראל נגד הפלשתינים. גם חמאס בירך על הפיגוע והגדיר אותו "מעשה גבורה".
בכיר הרשות הפלשתינית סאאב עריקאת אמר כי ישראל מלבה את השטח בעצם הדיבורים על יציאה למבצע "חומת מגן 2". לפי שעעה לא נראים בשטח סימנים להיערכות למבצע שכזה.

תאריך:  04/10/2015   |   עודכן:  04/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בשבוע שעבר אמרנו שכאן יהיה פיגוע"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עם אישור מינויו בסנאט, יועלה ויסלר לדרגת ארבעה כוכבים    בראש פיקוד הכוחות יהיה ויסלר אחראי לאימון עוצבות הנחתים ולהכשרתן לקראת הצבה באזורים השונים בתבל, ויפקד על כל עוצבות הנחתים בחוף המזרחי של ארצות-הברית
אביתר בן-צדף
תקבל מיליארד דולר מהמשרד האמריקני להגנת המולדת על פיתוחן, על ייצורן ועל התקנתן    ישמשו להגנת מחשבי יותר ממאה סוכנויות של הממשל נגד התקפות    הפנטגון יעניק בקרוב חוזה בערך 3.5 מיליארדי דולר להגנת סייבר למערכותיו
אביתר בן-צדף
חויב לשלם 1.75 מיליארדי דולר לנפגעי טרור, וערעורו נדחה בבית-דין פדרלי לערעורים בניו-יורק    הבנק טוען, שהחוק משנת 1996, המאפשר לאזרחים אמריקניים נפגעי טרור לתבוע ממשלות זרות וגורמים מממני טרור, חורג מסמכותו של הקונגרס
איציק וולף
יגיל הנקין, אחיו השכול של הרב איתם הנקין שנרצח יחד עם אשתו נעמה ביום חמישי, מגלה שאת ההודעה על הרצח קיבל בהודעות SMS וכי אף גורם רשמי לא פנה אליו בנושא
קובי ישעיהו
עדי צים, בעל השליטה בחברה הבורסאית אס.אר. אקורד בראיון ל"גלובס": "חצי מהעסקים במדינה מגלגלים אוויר וחיים על זמן שאול. היום כבר אין יתרון לגודל"    "הבנקים לוקחים עמלות מטורפות"    "להגביל שכר בכירים ל-30 אלף שקל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il