X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה קרא לראשי ההתיישבות לגלות אחריות בדבריהם על כך שהממשלה אינה נותנת גב לצה"ל לפעול קורא לתגבור המצלמות בדרכים
▪  ▪  ▪
[צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר (יום ג', 6.10.15) במקום הפיגוע בו נרצחו בני הזוג הנקין יחד עם שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט. בתום הביקור במקום הפיגוע התקיים בחטמ"ר שומרון דיון ביטחוני יחד עם מפקדי הגזרה. רה"מ הנחה "לשנות את דרך החשיבה" ולהציג תוכנית של הגנה אקטיבית על צירי התנועה.
נתניהו: "אני ביקשתי לבוא הנה היום יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל כדי לראות במו עיני את מקום הפיגוע, את הפריסה המבצעית, את הפעולה של הכוחות בשטח ולעמוד על שורה של אמצעים ודרכים שאנחנו יכולים להשתמש בהם כדי למגר את גל הטרור הזה".
לדבריו, הדגש של הביקור היה על הגנה אקטיבית על הצירים. "חלק ניכר מהפיגועים נעשים לאורך צירי הדרכים ואנחנו סיכמנו כאן על תוכנית רצינית מאוד שבה אנחנו נפרוס מצלמות, לא רק קרקעיות אלא גם אוויריות, בכל הצירים ביהודה ושומרון, עם חמ"לים, קישוריות, עם יכולת תגובה מהירה - הדבר הזה יכול לשנות באופן משמעותי את היכולת שלנו לסכל פיגועים כאלה וגם כמובן להתחקות אחר המבצעים - זה מרכיב מאוד-מאוד חשוב בהשבת הביטחון".
נתניהו הבהיר שצה"ל יחד עם שאר זרועות הביטחון עושה הרבה מאוד דברים אחרים והוא ממשיך לעשות אותם ביתר שאת. "אין כאן שאלה של גיבוי, אין כאן שום שאלה של תמיכה - היא ניתנת ביד רחבה וכולם יודעים את זה. כולם חוץ מאשר מי שאומר את ההפך ולדעתי גם שם יודעים את זה ויש אחריות שנדרשת ממנהיגי ציבור, כולל בהתיישבות, אולי קודם כל בהתיישבות, לנהוג באחריות, לדייק. אנחנו בתוך מאבק מתמשך, מאבק כזה לא דורש התלהמות, הוא דורש הרבה עוצמה, הרבה תקיפות, הרבה קור רוח ושיטתיות - אנחנו מפעילים את זה.
הסתת התנועה האיסלאמית
"אנחנו פועלים גם בירושלים, ירושלים זה כמובן קליפת האירועים והר-הבית הוא הליבה בתוך הליבה, באמצעים שונים, גם כן תוך שמירה על הסטטוס-קוו, אבל הסטטוס-קוו אינו מאפשר הכנסת מטעני צינור למסגד אל-אקצה, הסטטוס-קוו בוודאי אינו מאפשר זריקת בקבוקי תבערה ואבנים. אנחנו הנחינו את המשטרה ואת שאר כוחות הביטחון לטפל בתופעות האלה בתקיפות ואני מבקש גם לטפל באותם סוחרים, באותם פלשתינים שהיו שם בנתיב, שרצה אישה יהודייה דקורה ומדממת, הם יורקים עליה, בועטים בה. אני ביקשתי חקירה של האנשים האלה, העמדתם לדין וסגירת חנויותיהם בהתאם ליכולת המשפטית. אנחנו לא יכולים לקבל את הישנותם של האירועים האלה בשום מקום בעולם, בטח לא בבירת ישראל. ואנחנו דורשים גם פעולה חריפה מאוד נגד ההסתה, זה כולל את מוקדי ההסתה, החמאס, הרש"פ - אבל בראש ובראשונה מוקדם ההסתה הגדול ביותר בשנים האחרונות זו התנועה האיסלאמית במדינת ישראל - גם נגדה אנחנו נפעל. במכלול הצעדים הללו אני חושב שאנחנו נשיג תוצאות חשובות ואני חושב שאנחנו נוכל לשבור את הגל הזה כפי ששברנו גלים קודמים".

תאריך:  06/10/2015   |   עודכן:  06/10/2015
+מהומות ביפו: ברוח, בדם נפדה את אל-אקצה
22:32 06/10/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שני שוטרים נפצעו קל ובינוני במהומות ערבים בעיר יפו  ▪  מתפרעים מוסלמים רעולי פנים יידו אבנים לעבר מכוניות ואוטובוסים ושרפו צמיגים  ▪  חיילי גל"צ הונחו שלא לצאת מהתחנה עד לשעה 23:00

רגמו באבנים אוטובוס דן
+בנט: שאבו מאזן ישכח משחרור מחבלים
18:57 06/10/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, הגיב על דרישת ראש הרשות הפלשתינית לשחרר אסירים פלשתינים ולהקפיא את הבנייה כתנאי למשא-ומתן  ▪  "זה לא יקרה, אנחנו בתחילת שינוי כיוון"

בנט. דין רחוב הגיא כדין אבן גבירול [צילום: אוהד צוויגנברג, פלאש 90]
+תוכנית נתניהו: מצלמות בכבישי יו"ש
17:21 06/10/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה הצהיר על תוכנית להצבת מצלמות בכל כבישי יהודה ושומרון לצורך איתור מהיר של מחבלים במקרה של פיגוע  ▪  האשים את הפלשתינים בהפרת הסטטוס קוו בהר-הבית

נתניהו בזירת הפיגוע [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+תעשיית השקרים הפלשתינית בפעולה
14:13 06/10/15  |  ישראל רוזנבלט   |   לרשימה המלאה

תעשיית השקרים הפלשתינית לא נחה ואינה מסתפקת רק בהפצת השקר העתיק (מיסודו של אל-חוסייני) בדבר "אל-אקצה בסכנה", אלא קוראת להעניק הגנה בינ"ל לפלשתינים. גם אלה שדוקרים לצורך "הגנה עצמית"  ▪  הזועק לעזרה הוא דווקא אבו-מאזן, שרק לאחרונה שפך דלק לתבערה בנאום "הרגליים המטונפות של היהודים"

שקר על גבי שקר [צילום: Garrett Mills/Flash90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו סייר במקום הפיגוע בשומרון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אכן
שמ  |  6/10/15 17:00
2
ח"כים ישראלים נמנים על המסיתים ל"ת
וינטר הניה  |  6/10/15 19:55
3
הצעות כלליות לשיפור הביטחון
אלעד1  |  6/10/15 19:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ישראל רוזנבלט
תעשיית השקרים הפלשתינית לא נחה ואינה מסתפקת רק בהפצת השקר העתיק (מיסודו של אל-חוסייני) בדבר "אל-אקצה בסכנה", אלא קוראת להעניק הגנה בינ"ל לפלשתינים. גם אלה שדוקרים לצורך "הגנה עצמית"    הזועק לעזרה הוא דווקא אבו-מאזן, שרק לאחרונה שפך דלק לתבערה בנאום "הרגליים המטונפות של היהודים"
רבקה שפק ליסק
עד מתי תמשיך המנהיגות הפלשתינית לאטום את אוזניה לסיבלם של הפליטים, ותסרב להגיע לפשרה שתסיים את סכסוך הדמים המיותר של יהודים ופלשתינים? ערפאת דחה הצעה לפתרון הסכסוך ב-2000 ואבו-מאזן דחה שתי הצעות - את הצעת אולמרט מ-2008 ואת הצעת אובמה-קרי מ-2014
רפאל בוכניק
די אם נזכיר את אירוע פציעת הילד הפלשתיני בשבת האחרונה שקיבלה באחת כותרות ענק בעולם, כאילו מתנחל ירה במתכוון בילד על-מנת להורגו. עלילה זו הוטמעה בתקשורת הבינ"ל ונחרתה כעובדה מוצקה. סביר שמציאות זו תמשיך להיות נחלתנו כל עוד הספקטרום התקשורתי בשפה הערבית נשלט לחלוטין ע"י אויבנו, בהעדר כל יכולת מקבילה בצד שלנו
דרור אידר
במקום להתאחד נגד הניסיון המיליון ואחד לרצוח יהודים, גם אתם מאשימים אותנו? ישראל אשמה בהסתה השקרית של האיסלאמיסטים ביחס להר-הבית? נפלתם על הראש?
יהודה דרורי
רשימות נוספות
לאחר שנה - נאטם בית המתנקש ביהודה גליק  /  איציק וולף
בקבוקי תבערה הושלכו בכביש 6  /  איציק וולף
נעצרו רוצחי בני הזוג הנקין  /  איציק וולף
ביבי - מנהיג העולם המערבי  /  אורי שרגיל
ארץ אל תכסי הדם  /  אסתר שניאורסון גרי
זו לא אינתיפאדה, זו מלחמה  /  עליס בליטנטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il