X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת אקס ליבריס, המנהלת מירושלים עסקים חובקי עולם לניהול תכני ספריות אקדמיות ולאומיות, מעסיקה יותר מ-500 עובדים בישראל ובחו"ל "הרכישה מדגישה את המחויבות שלנו לקהילת הספריות הגלובלית"
▪  ▪  ▪
ניהול תוכן ומאגרי ידע ששווה הון

החברה האמריקנית פרוקווסט, המספקת פתרונות תוכן בעולם המחקר הבינלאומי, חתמה על הסכם לרכישת החברה הישראלית אקס ליבריס. על-פי ההערכות - תשלם פרוקווסט כחצי מיליארד דולר. הרכישה צפוייה להיסגר בחודשים הקרובים.
חברת אקס ליבריס, מפתחת ומשווקת פתרונות מיכון לספריות אקדמיות ולאומיות. מרכז הפיתוח העיקרי וכן משרדי ההנהלה של החברה ממוקמים בירושלים. לחברה מרכזי פיתוח נוספים ומשרדים ברחבי העולם. החברה מעסיקה כ-500 עובדים ומציעה מערכת מוצרים מקיפה לניהול, קטלוג והנגשה של מידע אלקטרוני, דיגיטלי ומודפס. לחברה מעל 5,600 לקוחות בלמעלה מ-90 מדינות. הפתרונות של החברה מוטמעים ב-43 מתוך 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם וביותר מ-40 ספריות לאומיות. עם לקוחות החברה נמנות אוניברסיטת אוקספורד, אוניברסיטת קמברידג', אניברסיטת הארוורד, ספריית הקונגרס האמריקני, הספרייה הלאומית של סין, הספריה הבריטית ועוד.
חיבור היכולות המשלימות הללו יאפשר לפרוקווסט ואקס ליבריס לשפר את המוצרים הקיימים ולהאיץ את החדשנות על-מנת לספק מענה מהיר יותר לאתגרים העיקריים העומדים בפני ספריות אקדמיות, כגון תהליכי ניהול נפרדים לתכנים מודפסים, אלקטרוניים ודיגיטלים וניהול ידע בעולם שבו טכנולוגיה, תוכן וסביבת המשתמשים משתנים במהירות.
"רכישתה של אקס ליבריס על-ידי פרוקווסט מדגישה את המחויבות שלנו לקהילת הספריות הגלובלית ותגדיל את היכולת שלנו להוציא לפועל את תוכניות פיתוח המוצרים והתכנון האסטרטגי שלנו", אמר (יום ג', 6.10.15) מנכ"ל אקס ליבריס, מתי שם טוב. לדבריו, שילוב הכשרון והמומחיות של פרוקווסט ואקס ליבריס יאפשר פיתוח ותמיכה יעילים יותר למוצרים המובילים של החברה ויאיץ את החדשנות במוצרים קיימים וחדשים. "אנו נזהה הזדמנויות ליישם את המיטב שיש לשתי החברות להציע על-ידי מינוף יכולות מרכזיות בניהול תוכן, מאגרי ידע, ושירותי חיפוש", ציין.

תאריך:  06/10/2015   |   עודכן:  06/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
נחתם הסכם הגג הגדול אי-פעם - לבניית 20,000 דירות בבאר שבע    נתניהו השתתף לראשונה בטקס החתימה: אנחנו מזיזים דרומה את המדינה    כחלון: רוב הדירות ישווקו בשיטת מחיר למשתכן
איציק וולף
השופט מני מזוז דחה את הבקשה להוצאת צו ביניים לעיכוב השבעת הדיינים החדשים והמליץ לעותר, עו"ד מרדכי איזנברג, למשוך את העתירה
איציק וולף
יחליף בתפקיד את אלוף סמי תורג'מן שכיהן כמפקד פיקוד הדרום במשך שנתיים וחצי    יעלון: נעשה הכול כדי שתקופת השקט היחסית תימשך, אבל גם נהיה מוכנים להתפרצות
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, הגיב על דרישת ראש הרשות הפלשתינית לשחרר אסירים פלשתינים ולהקפיא את הבנייה כתנאי למשא-ומתן    "זה לא יקרה, אנחנו בתחילת שינוי כיוון"
עופר וולפסון
שאול סיטון יסיים את תפקידו בסוף דצמבר    שימש גם כממונה על האכיפה הפנימית וכדירקטור בחברות הקבוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il