X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך קבע מגזין Global Finance שהכריז על הזכייה בכנס קרן המטבע הנערך בפרו מנכ"ל הבנק קינן: "המשק הישראלי עמיד בפני זעזועים"
▪  ▪  ▪
הבנק המצטיין

בטקס שנערך (א', 11.10.15) בלימה, בירת פרו, שם נערך בימים אלה הכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית (IMF), העניק המגזין Global Finance את התואר "הבנק הטוב ביותר בישראל" לבנק הפועלים, זו השנה הרביעית ברציפות.
מדי שנה בוחר Global Finance את הבנקים הטובים ביותר ב-29 מדינות מפותחות ברחבי העולם. הבחירה נעשית על סמך שילוב של קריטריונים וניתוח המתבסס על דעותיהם של בנקאים בכירים, אנליסטים ומומחים שונים בענפי הבנקאות והפיננסים.
מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, השוהה בלימה לרגל הכנס, הודה לנציגי המגזין על הבחירה, ואמר: "קבלת התואר, זו השנה הרביעית ברציפות, מהווה עדות והכרה בינלאומית בהצלחתו של בנק הפועלים ליישם אסטרטגיה ארוכת טווח המבוססת על מקצוענות, מצוינות וחדשנות. להצלחה הזו שותפים העובדים והמנהלים המסורים של בנק הפועלים. קבלת התואר היא זכות גדולה, אבל בצידה יש גם מחויבות. כבנק המוביל בישראל יש לנו אחריות להמשיך להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב והמתקדם ביותר, גם בימים בהם מורגשת האטה בקצב הצמיחה ועלייה במגמת אי-הוודאות הגיאו-פוליטית בישראל ובאזור".
במסגרת דיוני קרן המטבע הבינלאומית נפגש קינן עם נגידי בנקים מרכזיים, בנקאים בכירים, אנליסטים ונציגי בתי השקעות בינלאומיים. "למרות העלייה באי-הוודאות הגיאו-פוליטית במזרח התיכון, נמשכת ההתעניינות הערה במשק הישראלי ובהזדמנויות העסקיות בו, בעיקר בתחומי הטכנולוגיה, התשתיות, האנרגיה והפיננסים", אמר קינן. "בכנס הודגשה מגמת ההאטה בצמיחה הכלל-עולמית, אך העובדה שסביבת הצמיחה של ישראל נותרה קרובה ל-3% לשנה, או מעט מתחת לזה, מתפרשת כסימן נוסף לעמידותו של המשק הישראלי בפני זעזועים חיצוניים".
"במבט קדימה, האתגר לקובעי המדיניות בישראל צריך להיות ברור: לדאוג לתקציב מדינה ולמדיניות כלכלית שיתמכו בצמיחה המובלת ע"י המגזר הפרטי. לישראל יש הזדמנות לבלוט לחיוב בתחומי הצמיחה וההשקעות בשנת 2016, יחסית למדינות אחרות. על-מנת לממש פוטנציאל זה, על קובעי המדיניות לדאוג לתקציב מדינה, מדיניות כלכלית ואווירה שיתמכו בצמיחה, יוזמות, חדשנות, והשקעות בהובלת הסקטור הפרטי. כמו-כן רצוי להקטין את אי-הוודאות הרגולטורית בתחומים שונים, כולל הפיננסי," הוסיף קינן.
"בנק הפועלים, הגדול והמוביל בבנקאות בישראל, ימשיך להיות גורם מרכזי במוקדי הפעילות העיקריים והחשובים במשק, כגון השקעות בתשתיות, הצריכה הפרטית ושוק הנדל"ן והמשכנתאות, הטכנולוגיה, העסקים הקטנים והבינוניים, המגזר השלישי וכו', תוך התאמת הבנק ברמה הטכנולוגית לעולם המהפכה הדיגיטלית".

תאריך:  12/10/2015   |   עודכן:  12/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק הפועלים - הטוב בישראל שנה רביעית ברציפות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אודי נאור, לשעבר חבר בהנהלת הארגון נכי צה"ל: "כדי לממן הגדלת משכורות בכירים, הארגון מכר דירה שלו בפריז ב-2.5 מיליון אירו לאמיר קטאר"    חיים רונן, המנכ"ל: "לארגון לא היה מעולם כסף מזומן להתנהלות שוטפת"
עופר וולפסון
דוד צרפתי: "אם מישהו חושב שהמנכ"ל יפטר 1,500 עובדים ואני אשב בשקט הוא טועה... בסופה הקרובה איש לא ייחלץ אתכם"    יפתח רון טל: "מנהלים פה בוועדה דיוני כיף"
עופר וולפסון
כ-1.32 מיליון איש רשומים בשירותי הרווחה    השר כץ דורש להוריד את המס על מקבלי הבטחת הכנסה ומתעקש שאין צורך לפגוע בפנסיות של בעלי המשכורות הגבוהות
עופר וולפסון
כ-1,000 עובדי רשת החנויות הפטורות ממכס הקימו ועד עובדים, לאחר שלמעלה משליש מהם חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות
איתמר לוין
הפרויקט יכלול 30,000 מ"ר ובהם שטח מסחרי של 4,700 מ"ר    דחה את עתירת השכנים לאחר שקבע שוועדות התכנון פעלו בצורה רצינית והעניקו להם זכות טיעון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il