X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אושרה גם תוכנית לבניית 230,000 מ"ר נכסים מניבים, בצמוד לדירות 1,380 מהדירות יהיו קטנות לוח הזמנים של הבנייה מותנה בקצב העברת בסיסי צה"ל מהמתחם לנגב
▪  ▪  ▪
תנופת בנייה תהפוך את באר יעקב לעיר [צילום: איציק וולף]

הוועדה לתכנון ולבניית מתחמים גדולים (הותמ"ל), בראשות ערן ניצן, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר החליטה היום (יום ג', 20.10.15), להפקיד להתנגדויות הציבור שתי תוכניות לבניית 6,900 דירות, על כ-900 דונם, המהווים חלק ניכר משטחם של בסיסי צה"ל בצריפין. הבסיסים יועברו בהדרגה לנגב. החל משנת 2016. תוכניות הבנייה גובשו יחד עם המועצה המקומית באר יעקב.
התוכנית הראשונה מדברת על בניית 3,700 דירות, מתוכן 740 דירות קטנות. לידן יבנו מבני ציבור, וגם 50,000 מ"ר נכסים מניבים - מסחר, משרדים וכדומה.
התוכנית השנייה מדברת על בניית 3,200 דירות, ומתוכן 640 דירות קטנות. ולידן יבנו נכסים מניבים בהיקף גדול, 180,000 מ"ר. בנוסף, יבנו במתחם זה מבני ציבור. בתוך מתחם זה יעבור קו של הרכבת הקלה המתוכננת.
באר יעקב תהפוך לעיר
שיתוף הפעולה מצד המועצה המקומית באר יעקב משמעותו, כנראה, ששני המתחמים יהוו חלק מהישוב. הדבר יגדיל את מספר תושביו בכ-20,000, יהפוך את באר יעקב לעיר ויתן לה תנופה כלכלית.
מינהל התכנון כבר הכין תוכניות לדרכים ומערכות תשתית, כולל מים וביוב, לשני המתחמים. שתי התוכניות הן חלק מבנייה בהיקף גדול, המתוכננת על שטחי מחנה צריפין. לוח הזמנים של הבנייה מותנה בקצב העברת הבסיסים הקיימים לנגב.

"לא יהיו רכבת וכבישים"

התוכנית אושרה להפקדה למרות שמתכננת מחוז המרכז, דניאלה פוסק, הודיעה בכתב שהיא מתנגדת לתוכנית. הסיבה העיקרית: צה"ל הודיע שעד להודעה חדשה לא יפנה את "מתחם 7" (שאינו כלול בשתי התוכניות שאושרו היום), שבו אמורים לעבור מסלול הרכבת הקל ומסלולי כבישים ראשיים. התוצאה: לא תהיה רכבת קלה, וגם אי-אפשר יהיה לסלול חלק מהכבישים העיקריים.
אם לא די בכך, כותבת פוסק, אין בתוכניות המובאות לאישור פתרון לבעיות ביוב וניקוז. אי-אפשר לקדם תוכניות לבניית מגורים מבלי לפתור בעיות אלו; החוק קובע, שאין לאשר את התוכניות לפני פתרון נושאי המים והניקוז.

תאריך:  20/10/2015   |   עודכן:  20/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה להפקדה בניית 6,900 דירות בצריפין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
במקום לפזר את האוכלוסייה
ד"ר רון בריימן  |  21/10/15 10:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדינה מבקשת קרוב לחמש שנות מאסר לבעל השליטה בחברת מנופים פיננסיים, שהורשע בהרצת מניותיה; ההגנה מבקשת להסתפק בתשעה חודשי מאסר
איתמר לוין
השופט אבישי זבולוני אסר לפרסם את שמותיהן של שתי עורכות הדין החשודות בשיבוש מהלכי משפט בעת ייצוג משפחת פשע - וכלל לא נימק מדוע החליט לחרוג מעקרון פומביות הדיון
איציק וולף
כוח משותף לצה"ל, לשב"כ ולימ"ם פגע בחוליית צלפים פלשתינית שירתה לעבר כוחות צה"ל שפעלו סמוך לגדר המערכת של רצועת עזה    השר יעלון: גל הטרור - פרי הסתה פרועה ושקרית וסיפורים שלא היו ולא נבראו
עופר וולפסון
מסעדנית מהעיר: "רק דבר אחד יכול לעזור ולמנוע סגירת 60 או 70 מסעדות בעיר - וזה אם נצא מפה עם צ'ק"    יו"ר ועדת הכלכלה: "אדרוש משר האוצר לתת הנחיה להקל על העסקים בירושלים"
איתמר לוין
שרת התרבות והספורט טוענת ללשון הרע בפרסום על העברת תקציב לרמי יהושע: אין לנו היכרות מוקדמת, יהושע טיפל ב"לא לדאוגוסט" משום שהוא הפרסומאי של הטוטו שנטל חלק בקמפיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il