X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלעד מגורים, בבעלות יצחק תשובה, תבנה 330 דירות במערב העיר ליד הקניון החדש של עזריאלי ותחנת הרכבת ראשונים דירות 4 חדרים - 1.79 מיליון שקל דיסקונט יתן ליווי פיננסי תדהר - הקבלן הראשי "אנחנו בונים קהילה"
▪  ▪  ▪
הדמיית אורבן פארק ראשונים [צילום: סטודיו 84]

היזם יצחק תשובה משקיע מאות מיליוני שקלים בפרויקט מגורים יוקרתי בן 330 דירות, במערב ראשון לציון. אלעד מגורים, בבעלות תשובה, מתחילה בימים אלו לבנות ולשווק בת 132 הדירות הראשונות של הפרויקט, הקרוי "אורבן פארק ראשונים", שיבנה לא הרחק מתחנת הרכבת ראשונים והקניון החדש של עזריאלי, הנמצא בבניה.
מנכ"ל אלעד מגורים, רונן יפו, מסר (יום ב', 2.11.15) כי בשלב זה תבנה החברה שני מגדלים בני 17 קומות, ובהם 132 דירות מחיר ממוצע לדירות בקומות נמוכות: 4 חדרים 89 מ"ר - 1.79 מיליון שקל, 4 חדרים 101 מ"ר - . 1.89 מיליון, 4 חדרים 107 מ"ר - 1.99 מיליון, 5 חדרים 129 מ"ר - 2.19 מיליון שקל. מנכ"ל אלעד מגורים, רונן יפו, טען באזני News1 כי מחירים אלו נמוכים בכ-10% ממחירי חברות מתחרות, הבונות בסמוך.
אלעד מגורים תבנה סך הכול 330 דירות בששה מגדלים בגבהים שונים. בניית המגדלים הבאים תתחיל על-פי התקדמות המכירה של המגדלים הראשונים. תדהר תהיה הקבלן הראשי, ודיסקונט יתן ליווי פיננסי ליזמים. אלעד רכשה את הקרקע בעבר מפרטיים, בעסקה משולבת של מזומן ואחוזים.
פארק מרכזי, טרקלינים, קהילה
רונן יפו אמר כי הפרויקט יהיה של מגורים, סביבה וקהילה. ששת המגדלים ייבנו במעגל סביב פארק מרכזי, עם חיבורים בין הבניינים, טרקלינים רב-תכליתיים, כיכר מרכזית והקפדה על איכות בניה וגימור גבוהים. החברה עושה מאמץ כדי לחסוך בהוצאות ובמחיר הדירה. לדוגמה, תהיה אומנם אבטחה מרכזית לשכונה, אך לא יהיה שומר בכל בניין. החניות יהיו עילית ותת-קרקעיות.
אלעד שכרה את שירותיה של חברת היעוץ פריים, שתייעץ לכל קונה באיזה בנק ובאלו תנאים כדאי לו לקחת משכנתא. אלעד גם תיתן לקונים הלוואת גישור, ללא רבית והצמדה,כדי שיוכל להתחיל בפירעון המשכנתה רק לאחר שיכנס לדירה וימכור את דירתו הקודמת חברת השיווק אלדר תשווק את הדירות, והשיווק יתחיל ב-15 בנובמבר.
הבניה תארך 32 חודשים
אלעד החלה בעבודות חפירה ודיפון. היא מצפה לקבל התר היתר בנייה במאי 2016. הבנייה תמשך 32 חודש, כלומר הדירות ימסרו בינואר 2019. היזם והקבלן יעשו מאמץ לקצר את משך הבנייה בשלושה חודשים. יפו אמר כי הוא מעריך את שיתוף הפעולה של העירייה.
המתחם כולו הוא בן 400 דירות. 70 דירות נוספות נבנות על-ידי הקבלן בכור מחלוף מאשקלון. יזמים יבנו במקום, בסך הכול, 1,200 דירות, מחולקות לשלושה מתחמים בני 400 דירות כל אחד. בין היזמים שיבנו במתחמים האחרים - חברות פרשקובסקי וצרפתי.
אלעד מגורים הציגה היום מחקר שנערך על-ידי חברת גיאוקרטוגרפיה, שהעלה כי 66% מתושבי ראשון לציון מבקשים שגם דירת הבאה תהיה בעיר. אלעד מעריכה, שחלק ניכר מהרוכשים יהיה תושבי העיר או בני הדור השני.

תאריך:  02/11/2015   |   עודכן:  02/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק תשובה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תשובה ישקיע מאות מיליונים בדירות בראשל"צ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נתוני אחת הקופסאות השחורות של מטוס הנוסעים הרוסי שהתרסק בשבת בחצי האי סיני מעידים כי לא היה סימן מקדים להתרסקות    מתחזקת ההשערה שמדובר בפעולת טרור
יפעת גדות
לנוכח הפגיעה בבעלי החיים: "רפורמת העודפים" תשונה או תבוטל    עמותות אנונימוס לזכויות בעלי-חיים ותנו לחיות לחיות: "אנו קוראים לשר משה כחלון - גורלם של מיליוני אפרוחים בידיים שלך"
עופר וולפסון
מיילן, שמניותיה כבר נסחרות בבורסת נאסד"ק, זכתה בשבוע שעבר בפסיקה של בית המשפט המחוזי שקבע כי פריגו לא תוכל לחסום את רישומה בבורסה    ע"י בעלי המניות של פריגו להשיב להצעת הרכש העוינת עד ה-13.11
יצחק דנון
החברה שבבעלות אמיר ברמלי מציעה שלושה מסלולים של החזר חובותיה ללא תספורת, תוך דחיית מועדים או המרת חלק מהחוב למניות
עופר וולפסון
מנכ"ל הדואר אמר בדיון בכנסת כי הוא כופר בטענות למכרזים תפורים וציין שכמות החבילות המגיעות לישראל מחו"ל גדלה ב-40% מדי שנה    "רוב הליקויים נפתרו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il