X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביסקר, הבכיר האחרון מתקופתו של נוחי דנקנר בחברה, הודיע על פרישה מראשות הדירקטוריונים של שופרסל, גב ים ונכסים ובניין
▪  ▪  ▪
רפי ביסקר [צילום: סיון פרג']

רפי ביסקר הודיע (יום ג', 3.11.15) ליו"ר השקעות דיסקונט ובעל השליטה בקבוצה, אדוארדו אלשטיין, על כוונתו לפרוש מראשות שופרסל ומראשות חברות הנדל"ן נכסים ובניין וגב ים, וכן מכל תפקידיו בקבוצה, כולל חברות בדירקטוריונים. ביסקר לא נימק את הסיבות לפרישתו ולא הודיע על מועד פרישה מדויק.
תקופת כהונתו של ביסקר בשופרסל מסתיימת בסוף 2017, ובנכסים ובניין וגב ים ביוני 2017. עליו להודיע שלושה חודשים מראש על כוונתו לפרוש, כך שנראה שיפרוש בסוף ינואר 2016. טרם נמסר, וכנראה גם טרם נקבע, מי יבוא במקומו. ייתכן שמנכ"ל נכסים ובניין, סגי איתן, תקודם לתפקיד יו"ר חברות הנדל"ן. לגבי שופרסל, ההערכה היא ששלום פישר, כיום יו"ר משותף, ימשיך כיו"ר יחיד. עם זאת ייתכן שאלשטיין ימנה גם יו"ר משותף מטעמו.
ויתר על מענק, שכרו הופחת ב-20%
ביסקר השתכר אשתקד כ-4.1 מיליון שקל – 75% בנכסים ובניין וגב ים ו-25% בשופרסל. הוא השתכר אשתקד כ-3.1 מיליון שקל בנכסים ובניין וגב ים, וזאת אחרי שויתר על 870 אלף שקל, שהיו חלק מהמענק השני של 2 מיליון שקל שקיבל. ביסקר כיהן 10 שנים כיו"ר שתי החברות.
כן השתכר ביסקר אשתקד כ-1.05 מיליון שקל בשופרסל, כולל הטבות והוצאות. שכרו החודשי היה 65,400 שקל לחודש, והופחת אשתקד ב-20% ל-55,000 שקל לחודש. הוא כיהן 8 שנים כיו"ר, בשותפות עם שלום יעקב פישר, מבעלי השליטה בשופרסל.
בהודעת הפרישה מנכסים ובניין וגב ים הודה ביסקר למנהלים ולעובדים. הוא ציין, ששווי הנכסים בחברות הוכפל בשנות כהונתו, ומגיע ל-10 מיליארד שקל. הוא הזכיר בין היתר את הפארקים להיי-טק בחיפה והרצליה ואת פרויקט ההיי-טק והמסחר שהחברה מקימה עתה בבאר שבע. בהודעת הפרישה משופרסל הזכיר ביסקר השגים, כמו הפרדת הנדל"ן משופרסל לחברה נפרדת, הכנסת מותג פרטי התופס 15% מהמכירות, העסקת 13,000 עובדים, פריסת 280 סניפים ורווחיות סבירה. כן הודה למנהלים.
רפי ביסקר היה עד לפני כ-15 שנים מנהל בכיר בקבוצת שמואל דנקנר. כשנפרדו עסקיהם של בני הדודים, שמואל ונוחי דנקנר. החליט ביסקר, לא בקלות, להצטרף לקבוצה החדשה של נוחי דנקנר, שהייתה בתחילת דרכה. הפרויקט הראשון שבו עסק בקבוצה החדשה היה בניית שכונת המגורים היוקרתית "קריית חתני פרס נובל" בראשון לציון. הוא היה מנכ"ל חברות הנדל"ן של דנקנר, ואחר כך היו"ר. בין היתר, גייס לחברה את סגי איתן, שהייתה בכירה בחברת הבנייה אזורים, ועתה ייתכן שתבוא במקומו.

תאריך:  03/11/2015   |   עודכן:  03/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפי ביסקר פורש מתפקידיו באי.די.בי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עם כמה מיליונים הוא הולך הביתה ל"ת
פקיד השומה  |  3/11/15 18:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת האתיקה של הכנסת השעתה את טיבי לשבועיים מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת    קיבלה את הקובלנה שהגיש טיבי נגד השר אלקין וקיבלה רק חלקית את הקובלנה הנגדית שהגיש אלקין נגד טיבי לאחר שזה הוריד אותו מדוכן הנואמים וסילק אותו מאולם המליאה
מירב ארד
הדיון בוועדת הכלכלה התקיים במסגרת ציון יום הבטיחות בדרכים בכנסת    ד"ר דן לינק שבודק עבור משרד התחבורה את שיטת הניקוד: השיטה לא אפקטיבית - צריך להחמיר אותה    השר התחבורה: היעד שלי בקדנציה הזו הוא הרפורמה בבטיחות הרכב
עופר וולפסון
עוזי יצחקי אומר כי נתב"ג מתקרב במהירות לשיא יכולת הנשיאה שלו    פתרון זמני ואולי אף קבוע יהיה הקמת נמל תעופה ברמת דוד
עופר וולפסון
לנוכח הימשכות המצב הביטחוני והביקושים הגבוהים לשירותי אבטחה בימים אלו, אישר שר הכלכלה להרחיב את היקפי ההעסקה של השומרים והמאבטחים
עופר וולפסון
ראש ענף מעקב ובקרה ברישוי עסקים במשרד הפנים אמרה כי כל 3 חודשים יפורסם מקבץ של 30 מפרטי עסקים נוספים, ובסך-הכל יפורסמו 202 מפרטים שונים לסוגי עסקים שונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il