עשרות אתרי סחר של חברות מובילות במשק כבר הצטרפו ל"שופינג איי-אל" (Shopping IL), מיזם משותף לגוגל (Google) ולישראכרט.
שופינג IL הוא יוזמה לקידום המסחר המקוון בישראל, שתחל ביום רביעי 11.11.15, ותימשך 48 שעות עד לסוף יום חמישי 12.11.15. לקוחות שירכשו באינטרנט בימי המבצע, ייהנו מזמינות משלוחים מהירים ובהוזלה עד יום שישי.
הפעילות תתקיים באתר מרכזי שכתובתו
www.shoppingil.co.il, דרכו יחשפו הגולשים למבצעים החמים, ויקושרו לאתרי החברות המשתתפות. בעולם קיימות כבר שנים יוזמות דומות דוגמת "סייבר מאנדיי" האמריקני ו"יום הרווקים" הסיני - ימי מכירות מרוכזים אשר קובעים מדי שנה שיאים חדשים במכירות.
בישראל יהיו בשופינג אי-אל בין היתר הרשתות: קסטרו, רנואר, גולף קידס, לובינסקי (עם מותגי פיג'ו, סיטרואן) ודלק מוטורס (עם מותג פורד), סוהו, ארקיע, מלונות פתאל, דלתא, באליגם, וכן קמעונאית המזון מגה, שתהיה היחידה בתחום זה.
זוהי השנה השנייה בה מתקיים "חג הקניות הישראלי" המקוון בישראל, כאשר בשנה שעברה השתתפו בו כחצי מיליון ישראלים.