X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנ"ר האן בוועדת הכלכלה: האוצר דורש דיווחים ולא מעביר כסף האוצר: מחויבים להקמת הרשות החדשה היו"ר כבל: בימים הקרובים אכנס את הצדדים כדי לקבוע סדרי עבודה בין האוצר לכנ"ר ולרשות אושרה מחיקת "סעיף ההשתקה"
▪  ▪  ▪

ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 11.11.15) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק השידור הציבורי ולמחוק את הסעיף שקבע כי "בשידורי הרשות יש להימנע מחד-צדדיות, ממשפט קדום, מהבעת דעה אישית, ממתן ציונים והדבקת תגים, מהעלמת עובדות או מהטעמתן באורח סלקטיבי שלא לפי ערכן החדשותי". לפי ההצעה הממשלתית, הסעיף יימחק רטרואקטיבית ממועד כניסת החוק לתוקף בספטמבר השנה. הצעת החוק הממשלתית אוחדה עם הצעת חוק פרטית דומה, של חברי הכנסת נחמן שי ויוסי יונה (המחנה הציוני).
היו"ר איתן כבל פתח את הדיון ואמר כי נשפכו מספיק מילים על סעיף ההשתקה: "כשהבאנו את הסעיף הזה באמצע הלילה להצבעה הוועדה של ח"כ צחי הנגבי (לדיון בתיקון חוק השידור הציבורי) דחתה את הסעיף. לא היה אחד שלא סבר שלא צריך כללי אתיקה, אבל עם זאת, הייתה הסכמה מקיר לקיר שלא ראוי שכללים מהסוג הזה יהיו חלק מחוק. לא זו אף זו, ברור שלא צריך לקחת כללים שכתב נקדימון רוגל ז"ל - כשדברים רבים השתנו מאז מהקצה אל הקצה. לקחו את זה כמו שהו ודחינו את זה, במליאה אף אחד מהח"כים שהשתתפו בדיון לא העלה על דעתו שזה יאושר. אחרי סאגה ארוכה או קצרה קיבל ראש הממשלה את ההחלטה לשנות את הסעיף ולשם כך התכנסנו".
כבל הזכיר כי היועצת המשפטית של הוועדה והמשנה ליועץ המשפטי לכנסת, עו"ד אתי בנדלר, התנגדה נחרצות לסעיף ההשתקה. "לא יאה לאיש ובוודאי לא לשר בישראל לנסות להפיל את כלימתו על אחרים, בוודאי לא על אנשי מקצוע מאוד מוערכים", אמר ח"כ כבל בהתייחס להאשמות כאילו הסעיף הוכנס כ"תקלה משפטית".
ח"כ שי אמר כי "זאת הייתה תוספת לא ראויה לחוק שח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) תפס ברגע האחרון יחד עם השר אופיר אקוניס (הליכוד) שתמך. רשות השידור צריכה כללי אתיקה כמו כל גוף ציבורי או מסחרי. הרשות צריכה להתאים לעצמה תקנון אתיקה לכשתצא לדרך, ולהתאימו למציאות היום לשינויים שהתחוללו בעולם התקשורת". ח"כ יונה הוסיף כי הוא חושש שסעיף ההשתקה בכל זאת מרחף מעל רשות השידור "כצל מאיים". העורך הראשי של הרשות, שמעון אלקבץ, אמר בתגובה: "ברשות השידור יש חופש עיתונות מוחלט". פרופ' אלי פולק מהאגודה לזכות הציבור לדעת ביקש להתנגד לביטול הסעיף ואמר: "תקנון האתיקה של תאגיד השידור הציבורי ייקבע על-ידי מועצה ממונה בלי זיז לציבור זכות להעיר ולהיות חלק מהתהליך. מאוד ראוי שתקנון אתיקה של גוף ציבורי שממומן מהציבור יבוא לדיון במסגרת ציבורית, אם בוועדת הכלכלה או בכל ועדה ציבורית אחרת. יכול להיות שמסמך נקדי מיושן, אבל גם ה-BBC מיושן והוא אומר היום את מה שמסמך נקדי אומר. הדבר הראוי היה להחיל את תקנון נקדי מהיום ועליו יכניסו את השינויים שירצו. היה חוסר כבוד לחוק, לא כיבדו את החוק מאז שנכנס לתוקף". היו"ר כבל חזר ואמר שצריך כללי אתיקה, אך לא בחקיקה.
ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) ביקש לדעת האם החוק ייכנס לתוקף ב-1 באפריל הקרוב, בהתאם לחוק. כבל השיב כי בחודש הקרוב יכנס את הוועדה לדיון מיוחד בעניין, כדי לקבל עידכון האם כל הגורמים עושים את המוטל עליהם.
בלאי מתקדם בארכיון
לאחר מכן עסקה הוועדה בנושא שימור ארכיון רשות השידור. כבל אמר כי הדיון על הארכיון יכול לתת תמונת מצב על הנעשה ברשות, והוסיף כי הגיעו אליו דיווחים שהאוצר מערים קשיים גדולים מאוד על יישום החוק שאושר. נציג האוצר, עופר מרגלית, השיב: "אני מכיר את הטענות שהיו נכונות בתקופה שבה הופסקה גביית האגרה, מאז הדברים מתנהלים בצורה שקופה". ח"כ כבל קטע את דבריו: "לא הייתי מעלה את השאלה אילו לא שמעתי דברים הפוכים. אני מבקש לא לבזבז את זממנו בשיח מסדרונות". הוא פנה לכונס הרשמי, דוד האן, וביקש לדעת בדיוק איפה הדברים עומדים. האן השיב: "לומר שהרשות מקבל כסף באופן שוטף זה לא מדויק. יש מפרק רשמי ויש מפרק בפועל והוא נוגע לא נוגע, הכל מאחורי הקלעים והכל נעשה על פיו. כל האחריות עלי וכל הסמכויות עליו (האוצר). הכל בסדר, הם דורשים דיווחים וכסף אין".
באשר לארכיון, אמר האן כי "אנחנו מתריעים מהיום הראשון שנכנסתי לתפקיד. חלוף הזמן הוא האויב של ארכיון של רשות השידור שהוא ההיסטוריה של מדינת ישראל. הבלאי הולך וגובר זה במצב ירוד בלתי אפשרי. עוד לפני חידושו ודיגיטציה של הארכיון צריך מיגון למצב הנוכחי. לדבריו, צריך כ-6 מיליון שקלים לאבטחה והמיגון "ואנחנו כבר בדיון האלף על זה", ופרויקט השימור והדיגיטציה מוערך בכ-130 מיליון שקלים. כבל ציין כי לדברי הכנ"ר, האוצר הורג את הארכיון ואת הרשות והקמת התאגיד החדש, וביקש ממרגלית להתייחס שוב לעניין. ח"כ שי אמר כי אי-אפשר יהיה לספר את סיפור ההיסטוריה של מדינת ישראל בלי ארכיון רשות השידור. ח"כ יונה הוסיף: "זאת התנהלות שלא ניתן לתאר אותה אלא כמופקרת אל מול מה שהוא נכס לאומי. ההיסטוריה שלנו נרקבת בתוך שלוליות וזה לא יעלה על הדעת".
יו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים, אסנת טרבלסי, אמרה כי היוצרים נזעקנו לפני כשבועיים וביקשו לקיים את הדיון, אחרי שהגיעו אליה דיווחים על הבעיות בארכיון. "המצב של הארכיון הוא בכי רע, הקטלוג ידני ולקוי, פיטרו אנשים ולא הביאו חדשים והם לא יכולים לעמוד בעומס הפניות", אמרה. ד"ר תהילה אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה, אמרה: "איש לא היה נותן לילדים שלו להיות בתנאים פיזיים כמו שאנחנו נותנים לארכיון של ההיסטוריה של מדינת ישראל. כל הזמן מדברים על הכנ"ר שפונה לאוצר ולהפך, ולא ברור מה פרוצדורת המימון של הרשות היום, איפה השקיפות של התהליך הזה ואיך יכול להיות שהתחייבו לתת 6 מיליון שקל למטפים וזה לא קרה". יו"ר ארגון העיתונאים, יאיר טרצ'יצקי, האשים את האוצר ואמר: "למדתי מהם שיעור טוב לחיים, אם תעצור אותי משטרה על מהירות מופרזת אגיד שיש לי חוות דעת לפרשנות אחרת של החוק". ח"כ רועי פולקמן (כולנו) דחה את ההאשמה ואמר כי זה לא קשור לדיון על הארכיון. טרצ'יצקי השיב: "ארכיון הרשות הוא עוד דוגמה לדברים שלא מתנהלים כמו שצריך". מנהלת הארכיון, בילי סגל גזליוס, אמרה: "בממשלה הכריזו שהארכיון הוא לאומי אבל אין כיסוי פיננסי, זה תפוח אדמה לוהט שנזרק מאחד לשני ובלי כסף זה לא יזוז".
היו"ר בחר להקריא קטעים מתוך פרוטוקול דיון של הוועדה המיוחדת לדיון בחוק השידור הציבורי, מלפני למעלה משנה, בהם שר התקשורת דאז, גלעד ארדן, מנהל דין ודברים עם מנהלת הארכיון על העברת הכסף. על כך אמר היו"ר כבל היום: "אפילו בחלם היו מספרים עלינו בדיחות". הוא ביקש את התייחסותו של מרגלית לעניין, ומרגלית אמר: "אנחנו הכי מחויבים לתהליך של הקמת הרשות החדשה ולא נעשה שום דבר במזיד לפגוע בו, מצד שני יש לנו אחריות לבדוק לאן עובר הכסף. כל בקשה שהגיעה אלינו אושרה ולפעמים אפילו בטלפון". היו"ר כבל סיכם ואמר כי בימים הקרובים אזמן את כל הצדדים לדיון בלשכתו, כדי לקבוע באופן ברור את הדרך שבה יבוצע הטיפול הן בארכיון והן במערכת הכוללת של הפעלת רשות השידור.

תאריך:  11/11/2015   |   עודכן:  11/11/2015
+בטרומית: זכאות לקצבה עבור סוכרת עד גיל 18
00:09 12/11/15  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - הארכת תקופת זכאות לקצבה בעד ילד החולה בסוכרת נעורים), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת יואב בן-צור וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי הזכאות לקצבה עבור ילד נכה שחולה במחלת סכרת הנעורים תהיה עד הגיעו לגיל 18.

+נתניהו על עסקת גולן טלקום: מחויב להמשך תחרות בסלולר
00:08 12/11/15  |  

ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו הגיב לעסקת גולן טלקום ואמר כי משרדו מחויב להמשך תחרות בשוק הסלולר. בהצעה לסדר היום בנושא, הביא השר יריב לוין את דברי נתניהו: "כל הפרטים שידועים כרגע למשרד התקשורת נסמכים על הודעות לציבור של חברת טלקום. אי אפשר להתייחס עדיין לעסקה כשהמסמכים שלה עוד לא הוגשו למשרד התקשורת. הציבור התרגל לשלם בשיטת הכל כלול ואין ולא תהיה דרך חזרה לתשלום משתנה שאינו שקוף".

+בטרומית: קביעת "רצח מדרגה שנייה" עם עונש מופחת
23:28 11/11/15  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עבירת רצח), התשע"ה-2015, של חבר הכנסת ניסן סלומינסקי. מוצע בה לתקן את עבירת הרצח וליצור שתי עבירות, רצח מדרגה ראשונה ורצח מדרגה שנייה. עבירה הרצח מדרגה ראשונה תעסוק בגרימת מוות לאדם מתוך כוונה. עבירת הרצח מדרגה שנייה תעסוק במקרים של גרימת מוות כשמתקיימת הגנת הקינטור, שהייתה כוונה לגרום חבלה חמורה או שהייתה צפייה שאדם ימות ברמת ודאות קרובה, כשגרימת המוות הייתה תוך ביצוע עבירה או תוך בריחה או הימלטות מעונש. מוצע לעניין העונש להבחין בין רצח "מדרגה ראשונה" שאז ימשיך העונש לעמוד על מאסר עולם חובה כמו היום, לבין רצח "מדרגה שנייה" שאז יוכל בית המשפט להטיל עונש של עד מאסר עולם אך גם פחות מזה. בנוסף, מוצע לתקן את עבירת ההריגה ולצמצם את היקפה כך שלא ייכללו בה מקרים של פגיעה מכוונת בגוף שהביאה למוות, אלה ייכללו ברצח מדרגה שנייה. במקביל מוצע להעמיד את העונש הקבוע לצד עבירת ההריגה על 15 שנות מאסר במקום 20 שנות מאסר.

+גרמן: דקה של שבת שווה פחות מחיי מצוקה
22:51 11/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברת הכנסת יעל גרמן טוענת כי "גלישת" שירות התחבורה הציבורית לתוך שבת היא נושא חברתי ולא דתי ולכן על הדתיים לאפשר הפעלת אוטובוסים בשבת  ▪  ועדת הכלכלה תקיים דיון בהפרת הסטטוס-קוו שמבצע משרד התחבורה

הנסיעות בשישי קצר ממשיכות לתוך השבת
+"החוק יפגע בתדמית ישראל בעולם"
15:34 11/11/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

היועצת המשפטית של ועדת חוקה, חוק ומשפט מתנגדת להרחבת סמכויות המשטרה  ▪  ח"כ מייקל אורן חושש מפגיעה בדירוג הישראלי במדדי הדמוקרטיה  ▪  השר ארדן נטש את הדיון לאחר שדבריו נקטעו

האם יורחבו סמכויות החיפוש? [צילום: דוברות המשטרה]
+חוסר רגישות, לעג לפצועים ותשלום חלקי
15:01 11/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך עלה משורת עדויות בוועדה לביקורת המדינה. יו"ר הוועדה: מדובר ביחס מזלזל מצד אגף השיקום, לא ייתכן שכך מתנהלים לטובי בנינו ובנותינו. נערוך כמה דיונים שיצטרך

[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
+כהונת ראש הממשלה לא תוגבל בחוק
14:52 11/11/15  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת דחתה את הצעת החוק של ח"כ מרב מיכאלי המבקשת להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי תקופות כהונה רצופות. השר יריב לוין השיב בשם הממשלה: "איזה מזל היה לדוד בן גוריון שלא היו אז אנשים מספיק יצירתיים כמו ח"כ מיכאלי. מנחם בגין היה דמוקרט אמיתי, הוא האמין שהציבור יבחר את מנהיגיו, הוא לא העלה על דעתו להביא הצעה כזו, שנועדה למנוע מהעם לקבל הכרעה דמוקרטית כפי שהוא מוצא לנכון. כאשר מיקדתם את כל הבחירות בראש הממשלה, אמרתם לציבור שזו לא שאלה של מפלגות, זה של שאלה של בנימין נתניהו כן או לא, והציבור אמר כן. אז עכשיו אתם מנסים דרך חוק להרחיק אותו מהזירה הציבורית".

+בן-דהן: דרשנו וקיבלנו 600 מלש"ח לחיילים
14:22 11/11/15  |  עידן יוסף

סגן שר הביטחון אלי בן-דהן אומר כי הממשלה הקציבה 600 מיליון ש"ח שנועדו להיטיב עם חיילי צה"ל, לפי דרישת הבית היהודי וכולנו. בהסבירו את התנגדות הממשלה להצעת חוק בנושא, אמר: "יש ועדה שבוחנת כיצד להעניק את ההטבה, אם דרך הפיקדון או דרך דמי קיום. כיום דמי הקיום מעוגנים על-פי קריטריונים של הצבא, אשר על כן נושא זה אינו מתאים לחוק של הכנסת. בנוסף אני מבקש להזכיר כי לאחרונה דמי הקיום עודכנו פעמיים, ולא נדרשה לכך הצעת חוק".

+בטרומית: איסור על מתן אשרה לקורא לחרם על ישראל
14:19 11/11/15  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון - אי-מתן אשרה ורישיון ישיבה לקורא לחרם על ישראל), התשע"ה-2015, של חבר הכנסת ינון מגל וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע איסור על מתן אשרה וכל רישיון ישיבה לכל הקורא לחרם על מדינת ישראל כהגדרתו בחוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם, התשע"א-2011. על אף זאת מוצע להעניק לשר הפנים סמכות ליתן אשרה ורישיון ישיבה במקרים מיוחדים שייקבעו בתקנות. מגל: "לא נתכופף מול אנשים שחושבים שיסמנו אותנו ואנחנו נשתוק". ח"כ דב חנין: "קשה להסביר כמה החוק הזה מטומטם. בשביל להגן על ההתנחלויות מוכנים לשלם מחיר של העמקת הדה לגיטימציה, ושל פגיעה בתיירות".

+א' שיקום נכים משרד הביטחון: אין דין ואין דיין
12:28 11/11/15  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), יו"ר הוועדה לביקורת המדינה תקיים דיון בנושא תהליכי עבודה באגף שיקום נכים  ▪  מדובר בחיי אדם ואגף השיקום מחויב לקחת אחריות על התנהלותו

אלהרר. "מדובר בחיי אדם" [צילום: פלאש 90]
+בריאות בישראל - אחת לעני ואחת לעשיר
12:26 11/11/15  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

גם בעלי הכנסה נמוכה משלמים לשירותי בריאות פרטיים על-מנת לקצר את התור  ▪  "קיצור תור לטיפול על-ידי תשלום קורה בהיקף עצום, המאיים על היסודות של חוק ביטוח בריאות ממלכתי"

מעמד כלכלי [צילום: יח"צ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דוד האן / David Han  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהדות התורה והשבת  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסי יונה / Yossi Yona  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  רשות השידור  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שמעון אלקבץ  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשש: האוצר מסכל את הקמת תאגיד השידור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה
שמ  |  12/11/15 08:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
יפעת גדות
ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), יו"ר הוועדה לביקורת המדינה תקיים דיון בנושא תהליכי עבודה באגף שיקום נכים    מדובר בחיי אדם ואגף השיקום מחויב לקחת אחריות על התנהלותו
יפעת גדות
גם בעלי הכנסה נמוכה משלמים לשירותי בריאות פרטיים על-מנת לקצר את התור    "קיצור תור לטיפול על-ידי תשלום קורה בהיקף עצום, המאיים על היסודות של חוק ביטוח בריאות ממלכתי"
יפעת גדות
יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין: "אתם ראויים להערכה על שהוספתם אור גדול וסילקתם אפילה מחייהם של רבים"
איציק וולף
חבר הכנסת ינון מגל חושף כי הממשלה מתכוונת לאשר בקרוב מאוד העלאה של כ-50% בשכרם של החיילים    "זו דרישה קואליציונית של הבית היהודי ושל כולנו, למה שיעקב פרי יקבל על זה קרדיט?"
עידן יוסף
נהגי אוטובוסים בדיון של ועדת המשנה לתחבורה ציבורית: שעות העבודה הארוכות גורמות לנו לעשות את הצרכים בשטח, לא שומרים על תקנת המנוחה ונהגים עובדים חודשיים בחודש    ח"כ חנין: התנאים בלתי אפשריים ולא נשלים אם המצב הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il