X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שופט השלום שאול אבינור קורא להחמיר את החקיקה, המאפשרת כיום להעמיד לדין רק בעבירה קלה את מי שמקללים ואף פוגעים במכוניות אחרות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/LM Otero]

"הגיעה העת שהמחוקק הישראלי יתייחס לתופעת ה'זעם בדרכים' - הפוגעת באיכות חייהם של אזרחים רבים מספור - ויתן לה מענה חקיקתי הולם; וזאת כפי שנעשה במדינות אחרות לא מעטות". כך אומר (1.11.15) שופט בית משפט השלום בתל אביב, שאול אבינור.
אבינור מציין, כי כיום מוגשים כתבי אישום כאלו בעבירות של היזק בלבד - שאינן הולמות את חומרת המעשים ושאינן מעניקות לבית המשפט את הכלים המתאימים להתמודד איתם. הוא מציין לדוגמה, שבקליפורניה ניתן לפסול את רשיונו של מי שפועל בצורה כזו ואף לחייבו להשתתף בתוכנית טיפולית מתאימה. "מצב חקיקתי זה אף עלול לשדר מסר מטעה של סלחנות כלפי התנהגויות בריוניות כגון אלה, כביכול עסקינן במעשי משובה קלי ערך, שניתן לגלות הבנה לביצועם", מוסיף אבינור.
אבינור הרשיע את רוי בוהדנה בעבירה של היזק לרכוש במזיד, לאחר ששבר את מראת הצד במכוניתה של נהגת ברמת גן. בוהדנה, שרכב על אופנוע, גרם נזק של 500 שקל ונמלט מן המקום. אבינור דחה את טענתו של בוהדנה לפיו לא הוא שביצע את העבירה, ובסיומו של פסק הדין הרחיב על תופעת ה"זעם בדרכים" בהדגישו שאין מקום להתייחס אליה בסלחנות:
"אמנם התופעה של 'זעם בדרכים' באה לידי ביטוי, במרבית המקרים, בדיבורים - בקללות למיניהן - בלבד, אך אין כל מקום להקל בה ראש. מעבר לכך שלעיתים התופעה מתבטאת גם בנהיגה מסוכנת ומסכנת בכוונת-מכוון, ולעיתים (כבענייננו) בגרימת נזקים לרכוש ואף לגוף ולנפש - אשר לתוצאותיהם אין שיעור - הרי שיש בתופעה משום פגיעה חמורה בשלום הציבור ובתחושת הביטחון של הציבור בדרכים". את המדינה ייצג עו"ד איציק אמיר, ואת בוהנדה - עו"ד מורן גרוס.

תאריך:  12/11/2015   |   עודכן:  12/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: כנסת - התקציב והתדמית    תאונות דרכים - הקֶטֶל והכֶּשֶׁל    אנט חאסכייה מכירים?    בני עקיבא: הנתיב המאיר    ולקינוח פסוקו
מירב ארד
הדיון בוועדת הכלכלה התקיים במסגרת ציון יום הבטיחות בדרכים בכנסת    ד"ר דן לינק שבודק עבור משרד התחבורה את שיטת הניקוד: השיטה לא אפקטיבית - צריך להחמיר אותה    השר התחבורה: היעד שלי בקדנציה הזו הוא הרפורמה בבטיחות הרכב
עידן יוסף
שר התחבורה: משקיעים מיליארד שקל בשבילי אופניים. נושא האכיפה מחייב שינוי והעברת סמכויות לפקחי עיריות    המשטרה: אנו ממליצים להעלות את גיל הרוכבים ל-16, כי הוראת השעה מסתיימת והגיל המותר יהפוך ל-14
יהלה רוטרמן
לקראת יום הבטיחות בדרכים 2015: נהיגה במהירות נמוכה לא רק מורידה את הסיכוי לתאונות דרכים, אלא גם חוסכת כסף ומפחיתה פליטת גזים מזהמים    האם זה מספיק כדי לפתור את בעיית זיהום האוויר שמקורו בתחבורה?
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי החמיר את העונש לאחר שבית המשפט לתעבורה הסתפק בעבודות שירות, משום שמדובר בעבריינית תנועה סדרתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il