X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתכם ב-30 מיליון שקל ההכנסות מדמי שכירות הסתכמו ב-58.6 מלש"ח - גידול של 2.9% שטיין: "סבורים כי תמיכה בתוכנית ההבראה של מגה, שומרת על חוסנה של רבוע נדל"ן"
▪  ▪  ▪
זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן [צילום: רמי זרנגר]

הרווח הנקי של רבוע כחול נדל"ן ברבעון השלישי של שנת 2015 צמח בכ-30% והסתכם לכ-30.3 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של כ-23.3 מיליון שקלים.
בתשעת החודשים הראשונים הרווח הנקי הסתכם לסך של כ-47.2 מיליון שקלים, לעומת 90.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד ונובעים בעיקר מהירידה בשווי ההון של נדל"ן להשקעה, נטו בין התקופות, בקיזוז ירידה בהוצאות המימון, הוצאות מיסים ועלייה בהכנסות מדמי שכירות.
ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2015 הסתכמו לסך של כ-58.6 מיליון שקלים לעומת סך של כ-57 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-2.9% הנובע בעיקר בשל השכרת שטחי מסחר ומשרדים חדשים, בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
הכנסות בתשעת החודשים הראשונים צמחו ב-4.5% והסתכמו לסך של כ-174.8 מיליון שקלים, לעומת 167.3 מיליון שקלים.
ה-NOI המתואם לרבעון השלישי לשנת 2015 הסתכם לכ-60.5 מיליון שקלים וזאת בהשוואה לכ-59.4 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-1.9%. בתשעת החודשים הראשונים ה-NOI המתואם גדל בכ-6.4% והסתכם לסך של כ-181.1 מיליון ונובע בעיקר מהגידול בהכנסות מדמי שכירות.
סך העלייה בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה ברבעון השלישי של שנת 2015 הינה בסך של כ-6.3 מיליון שקלים, העלייה נובעת בעיקר מעלייה בתזרים המזומנים להיוון בשל עליית המדד בתקופת הרבעון. ברבעון המקביל נרשמה עליית ערך בשווי נדל"ן להשקעה שהסתכם לסך של כ-5.6 מיליון שקלים ונבע בעיקר מעלייה בתזרים המזומנים להיוון בשל השכרת שטחי מסחר חדשים ובשל עליית המדד ברבעון.
זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, מסר כי"בתקופה האחרונה רבוע נדל"ן מתמודדת עם קשיים רבים של השוכר המרכזי שלה, מגה קמעונאות. אנו סבורים כי תמיכה בתוכנית ההבראה של מגה, שומרת על חוסנה של רבוע נדל"ן ומאפשרת למגה להתייצב. בימים האחרונים הגענו להסדר עם מגה שמסדיר את תזרים הכנסות החברה ביחס לסניפים מהם יצאה מגה וביחס לסניפים אותם היא ממשיכה להפעיל. למרות הקשיים, רבוע נדל"ן ממשיכה להציג גידולים בכל הפרמטרים, גידול בהכנסות וגידול ברווח הנקי".

תאריך:  12/11/2015   |   עודכן:  12/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט העליון: גיצלטר הציג מצג שווא בפני חברה שהלוותה לאלי רייפמן 775,000 דולר, כאילו המניות ששועבדו לה נקיות משעבוד אחר
אלעזר לוין
מרדכי קופרלי, מבעלי רשת "חצי חינם" מוכר גם דירות בזול, יחד עם שותפו אריה בר, לשעבר מנכ"ל משרד השיכון    הנחות - 150 אלף שקל ויותר לדירה
עופר וולפסון
הצוות הבין משרדי לקידום האיגוח בישראל פרסם את הדוח הסופי    ההחלטה העיקרית של הצוות הינה האפשרות לאגח מגוון הלוואות וסוגי נכסים במסגרת עסקת איגוח והטלת חובה על יזם עסקת האיגוח להותיר לעצמו חשיפה של 10% לפחות מסיכון האשראי של התיק המאוגח
גלית יצחק-אוגנוב
אישה כבת 20 הגיעה למעייני הישועה לאחר שלא חשה בתנועות העובר מזה כיומיים    ד"ר אלה רובנס החליטה כי מדובר במצוקה עוברית דחופה ועל-כן יש ליילד את האישה בהקדם האפשרי    לאחר הניתוח התברר שרמת ההמוגלובין של היילוד עומדת על 2 בלבד
יצחק דנון
שלושה זמרים ובעלי הזכויות על יצירותיהם בישראל תובעים 600,000 שקל מהמפיק רפי בסקון ומהזמרים שמעון מזרחי ואורן חן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il