X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרב הראשי של צפת תוקף את השופטים שפסקו להרוס את בית הכנסת בגבעת זאב וקורא לפעול נגדם באמצעים חוקיים "אף מקום קדוש בישראל לא בטוח יותר"
▪  ▪  ▪
הרב אליהו. לא לתת לשופטים ללכת למכולת [צילום: פלאש 90]

רבה הראשי של צפת, שמואל אליהו, קורא לאזרחים לחפש את השופטים שקיבלו את ההחלטה על הריסת בית הכנסת ולאמלל להם את החיים. בראיון לרדיו גלי ישראל (יום ה', 12.11.15), אמר הרב אליהו: "מרגע שנפרץ הסכר המגן על מקומות קדושים, אף כנסייה ומסגד אינם בטוחים".
הרב אליהו, שהתראיין לתוכניתה של שרה ב"ק, התייחס להחלטת בית המשפט על הריסת בית הכנסת בגבעת זאב. הוא ביקר באזור במהלך השבוע ונפגש עם המתנגדים להריסה, שרק בשבוע שעבר התבצרו עם בלוני גז בבית הכנסת ואמר: "הייתי בשטח וראיתי את העלבון, את החורבן. מחריבים את אמון הציבור במערכת המשפט. אני גר בגליל, שם יש אלפי בתים ערבים ומסגדים שבנויים ללא אישור על קרקע יהודית ואיש לא נוגע בהם. שום בית משפט לא הוציא צו כנגדם. ישנה איפה ואיפה בין בתי כנסת לבין כנסיות ומסגדים".
עוד אמר כי בכוונתו להתבטא רבות כנגד החלטה זו וקרא לכל מי ששומע אותו ומסכים איתו "לא לתת לשופטים ללכת למכולת, לתיאטרון, בלי שצועקים עליהם וממררים להם את החיים. צריכים להפגין מולם בכל מקום וכל אמצעי חוקי שמתאפשר לנו". לדברי הרב, החלטת בית המשפט פרצה את הסכר המגן על המקומות הקדושים בישראל וכיום שום מסגד או כנסייה בטוחים.
לדבריו, "הריסת בית כנסת מבחינתי זה כמו לשרוף ספר תורה. מרגע שהקדושה שלו נפגעה, מרגע שביהמ"ש עצמו פגע במקום קדוש, אני לא יודע מה האזרחים עצמם יעשו למקומות קדושים".
אמש הודיע יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, הודיע לנציגי בית הכנסת איילת השחר שהוקם על אדמה פלשתינית פרטית על המתווה שגיבש - ניסור בית הכנסת והעברתו למגרש סמוך הנמצא בבעלות המועצה המקומית. דרעי אמר כי יציג את תוכניתו לשר הביטחון משה יעלון.
אתמול (ד') חתמו רבנים חרדים ודתיים-לאומיים על מכתב משותף הקורא לשוטרים לסרב לפקודת הריסת בית הכנסת. בחותמים: מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב שלום כהן, ראש ישיבת "כסא רחמים", הרב מאיר מאזוז, המקובל הרב דוד בצרי, ראש קהילת "חוט של חסד" בברסלב, הרב שלום ארוש, רב העיר צפת שמואל אליהו, ונשיא ישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר, הרב יצחק גינזבורג.

תאריך:  12/11/2015   |   עודכן:  12/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב אליהו: "לאמלל לשופטים את החיים"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ארורים ומאוררים יהיו ההורסים! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  12/11/15 15:29
 
- ///חילוניים הקימו את ישראל.
דתיים יחריבו אותה  |  13/11/15 13:10
2
נאצות
בן משה  |  12/11/15 17:40
3
בית כנסת אינו בהכרח
שוחר-שלום  |  13/11/15 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
יותר ממאה מדענים מ-10 מדינות בעולם התאגדו כי לפתור את אי-ההתאמה הקיימת בין כמות החומר הנראה ביקום, לבין הסימנים לקיומו של חומר רב יותר או כבד יותר
עופר וולפסון
הסתכם ב-30 מיליון שקל    ההכנסות מדמי שכירות הסתכמו ב-58.6 מלש"ח - גידול של 2.9%    שטיין: "סבורים כי תמיכה בתוכנית ההבראה של מגה, שומרת על חוסנה של רבוע נדל"ן"
איתמר לוין
בית המשפט העליון: גיצלטר הציג מצג שווא בפני חברה שהלוותה לאלי רייפמן 775,000 דולר, כאילו המניות ששועבדו לה נקיות משעבוד אחר
אלעזר לוין
מרדכי קופרלי, מבעלי רשת "חצי חינם" מוכר גם דירות בזול, יחד עם שותפו אריה בר, לשעבר מנכ"ל משרד השיכון    הנחות - 150 אלף שקל ויותר לדירה
עופר וולפסון
הצוות הבין משרדי לקידום האיגוח בישראל פרסם את הדוח הסופי    ההחלטה העיקרית של הצוות הינה האפשרות לאגח מגוון הלוואות וסוגי נכסים במסגרת עסקת איגוח והטלת חובה על יזם עסקת האיגוח להותיר לעצמו חשיפה של 10% לפחות מסיכון האשראי של התיק המאוגח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il