X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במהלך ארבע השנים האחרונות שבהן פועלת בישראל הקרן של הפילנטרופ הקנדי סימור שוליך, חולקו למעלה מ-14 מיליון שקלים ל-140 סטודנטים בלבד מטרת הקרן היא לפתח את דור המנהיגים הבא של ישראל
▪  ▪  ▪
דויד גודמן, אורי כרמי, רוביק דנילוביץ' ורבקה כרמי [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

[צילום: יח"צ]

קרן "מלגת מנהיגי שוליך" ערכה (יום ד', 11.11.15) כינוס ראשון של מלגאי התוכנית באוניברסיטת בן-גוריון, בהשתתפות ראש עירית באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש תוכנית שוליך בקנדה דויד גודמן, ראש התוכנית בארץ אורי כרמי ונשיאת האוניברסיטה רבקה כרמי.
מלגאי שוליך זוכים לקבל כל אחד בין 90-120 אלף שקל במהלך התואר הראשון שלהם. מה שהופך את המלגה לגדולה ביותר המחולקת כיום בישראל. במהלך ארבע השנים האחרונות שבהן פועלת בישראל הקרן של הפילנטרופ הקנדי סימור שוליך, חולקו למעלה מ-14 מיליון שקלים ל-140 סטודנטים בלבד. מטרת הקרן היא לפתח את דור המנהיגים הבא של ישראל בתחומי החדשנות, הכלכלה והחברה. מתוך תפיסה לפיה עתידה של מדינת ישראל קשור קשר הדוק למידת ההשקעה בחינוך, במדע ובטכנולוגיה.
הון אנושי
מלגאי התוכנית שלומדים את תחומי המדעים והטכנולוגיה באחד מהמוסדות הבאים: הטכניון, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר-אילן ואוניברסיטת בן-גוריון, אף מקדישים מזמנם לתרומה לקהילה ומתנדבים במסגרות שונות. לא מעט מהסטודנטים אף חונכים בני נוער וילדים בבתי ספר מהפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל.
ראש עירית באר שבע רוביק דנילוביץ': "לאורך כל ממשלות ישראל היה ריטואל, להגיע פעם בשנה לקבר בן-גוריון. בפועל, אף ממשלה לא עשתה שינוי דרמטי בנגב. מנהיגות זה לתכנן נכון. אנחנו שלוחה של ישראל בנגב. באר שבע יצרנית המהנדסים הגדולה ביותר. אנחנו עיר עשירה, לא מצאנו גז או נפט אבל אנחנו עשירים בהון אנושי. תפקידם של מנהיגים הוא להקדים את זמנם. באר שבע היא חממה למשוגעים. אנחנו קוראים ליזמים, להגיע לפתח. שאני חושב על משוגעים אני חושב עליכם. תשאפו להיות חלק מההיסטוריה אל תתנו לה לעבור לידכם בואו נוכיח שאנחנו יכולים לשנות ולהוביל. לתפארת מדינת ישראל".

תאריך:  12/11/2015   |   עודכן:  12/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רבקה כרמי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
140 סטודנטים, למעלה מ-14 מיליון שקלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הרב הראשי של צפת תוקף את השופטים שפסקו להרוס את בית הכנסת בגבעת זאב וקורא לפעול נגדם באמצעים חוקיים    "אף מקום קדוש בישראל לא בטוח יותר"
מחלקה ראשונה
יותר ממאה מדענים מ-10 מדינות בעולם התאגדו כי לפתור את אי-ההתאמה הקיימת בין כמות החומר הנראה ביקום, לבין הסימנים לקיומו של חומר רב יותר או כבד יותר
עופר וולפסון
הסתכם ב-30 מיליון שקל    ההכנסות מדמי שכירות הסתכמו ב-58.6 מלש"ח - גידול של 2.9%    שטיין: "סבורים כי תמיכה בתוכנית ההבראה של מגה, שומרת על חוסנה של רבוע נדל"ן"
איתמר לוין
בית המשפט העליון: גיצלטר הציג מצג שווא בפני חברה שהלוותה לאלי רייפמן 775,000 דולר, כאילו המניות ששועבדו לה נקיות משעבוד אחר
אלעזר לוין
מרדכי קופרלי, מבעלי רשת "חצי חינם" מוכר גם דירות בזול, יחד עם שותפו אריה בר, לשעבר מנכ"ל משרד השיכון    הנחות - 150 אלף שקל ויותר לדירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il