X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"בחרה בדרכים עקומות לטפל בבעיית הפנסיה" "הרפורמה שביקשה לאשר - בעייתית" ח"כ מגל: "ידיעות אחרונות הסית נגד חברי הכנסת - הממשלה העלתה את שכר החיילים ב-50% "אין עם פלשתיני"
▪  ▪  ▪
אודי ניסi. "רפורמה בעייתית" [צילום: מרים צחי]

יו"ר קבוצת דלק (בשליטת יצחק תשובה) אודי ניסן, וחברת הכנסת מיכל בירן, תקפו (יום ה, 12.11.15 ) את המפקחת על הביטוח דורית סלינגר, בעניין טיפולה בנושא הפנסיה. השנים דיברו באירוע הסיום של כינוס סוכני הביטוח, שנערך השבוע באילת.
ניסן: "הרפורמה שביקשה המפקחת להעביר בפנסיה, במסגרת ועדת הכספים של הכנסת, הייתה בעייתית ופרי בוסר. היוזמה הראשונה לא הייתה בשלה. גם היום, לאחר האישור, הרבה דברים אינם סגורים. חוק ההסדרים הוא כלי של הממשלה, להעביר נושאים שקשה להעביר באופן מהיר. התוצאה היא שהדברים אינם בשלים, לעתים".
חברת הכנסת מיכל בירן, החברה בוועדת הכספים: "לסליגר הייתה כוונה טובה. אבל במקום לטפל בשורש הבעיה, כלומר בחברות שגוזרות קופון ענק (= דמי ניהול על חשבונות הפנסיה - א.ל.), היא בחרה בדרכים עקומות ולא הגיוניות. הפתרון שלה היה להפריד את השיווק מהתפעול, וכך לפגוע בהכנסות סוכני הביטוח. אינני מבינה מדוע היא הולכת בדרך עקומה כזו. הרי הפתרון פשוט - להגביל את דמי הניהול שהחברות גובות".
ח"כ ינון מגל, שהשתתף אף הוא בדיון, התרכז בנושא העלאת שכר חברי הכנסת מול העלאת שכר החיילים. מגל: "עיתון ידיעות אחרונות הסית נגד חברי הכנסת, ועשה דבר מכוער מאוד. הוא פרסם כותרת, שבה נאמר כי הוחלט להעלות את שכר חברי הכנסת, ולא את שכר החיילים. האמת היא, שהממשלה העלתה את ההקצבה לשכר החיילים ב-50 אחוז, ל-680 מיליון שקל בשנה. הכנסת החליטה להעלות את שכר חבריה יחד עם העלאת שכר כל הבכירים, וכן החליטה להעלות במקביל את שכר החיילים".
"המדינה הפלשתינית - ספין שהיהודים המציאו"
ח"כ מגל דיבר גם על הנושא המדיני: "המדינה הפלשתינית היא ספין גדול. אין עם פלשתיני. הסכם סייקס-פיקו הוליד עמים, שכולם חלק מהאומה הערבית. היהודים הם שהמציאו שיש עם פלשתיני, הזכאי למדינה. אין לזה תכלית במציאות. הפתרון הוא לתת להם אוטונומיה עם ממשלה, עיריות ומושלים. הם ינהלו את חייהם והא ואנחנו ננהל את חיינו".
הערת המערכת: הסכם סייקס-פיקו נחתם במאי 1916 בין בכירים בריטיים וצרפתיים, ועניינו חלוקת השליטה במזרח התיכון בשטחיה של האימפריה העותומנית, העומדת להתפרק. בין היתר נקבע, שצרפת תקבל את השליטה בלבנון, סוריה והגליל העליון, ובריטניה תקבל את השליטה בא"י (כולל עבר הירקן) ועירק.

תאריך:  12/11/2015   |   עודכן:  12/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יו"ר דלק וח"כ בירן נגד סלינגר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד נכלול בעל ענין
צורי  |  12/11/15 16:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
נשיא לשכת עורכי הדין הודיע - אך לא פירט    המועדון החדש, שיוקם בשותפות עם לשכת רואי חשבון, יבוא במקום מועדון פרטי שפעל בשנים האחרונות    נווה: המועדון שנקים יהיה "אמיתי"
אלעזר לוין
ההחלטה הצפויה תאפשר למאות מושבים וישובים כפריים לבנות בית שלישי בכל נחלה בת 2.5 דונם    הערכה: היקף הבנייה יגיע במשך השנים ל-30-20 אלף בתים    עשרות קיבוצים יקבלו הטבה דומה    יצליח? תלוי בביקוש
יפעת גדות
מהי מוזיקה איכותית? האם גם במוזיקה נשים נדרשות לפרוץ "תקרת זכוכית"? עד כמה תפקיד הרדיו לעזור לאומנים להצליח? כל הסוגיות המעסיקות את קובעי הטעם במוזיקה בישראל במפגש מרתק בביה"ס לתקשורת באוני' אריאל
יפעת גדות
במהלך ארבע השנים האחרונות שבהן פועלת בישראל הקרן של הפילנטרופ הקנדי סימור שוליך, חולקו למעלה מ-14 מיליון שקלים ל-140 סטודנטים בלבד    מטרת הקרן היא לפתח את דור המנהיגים הבא של ישראל
עידן יוסף
הרב הראשי של צפת תוקף את השופטים שפסקו להרוס את בית הכנסת בגבעת זאב וקורא לפעול נגדם באמצעים חוקיים    "אף מקום קדוש בישראל לא בטוח יותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il