X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אליקים בן-ארי תובעת מנתיבי איילון 19.3 מיליון שקל בטענה לכשלים קשים בתכנון ובביצוע של הפרדת כביש-מסילה ברחובות
▪  ▪  ▪
[צילום: ישראל מלובני]

חברת התשתיות אליקים בן-ארי תובעת (10.11.15) מנתיבי איילון 19.3 מיליון שקל, בטענה לכשלים חמורים בתכנון ובביצוע של הפרויקט לביצוע הפרדה מפלסית בין הכביש למסילת הברזל בדרך גד פינשטיין ברחובות.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר, כי, במסגרת הפרויקט היה על התובעת להקים גשר באורך של 114 מטרים לאורך דרך גד פינשטיין, לבנות מחלף לעלייה ולירידה מן הגשר, להרחיב את דרך גד פינשטיין, דרך ששת הימים ודרך הים לכבישים דו-מסלוליים ולהסדיר כביש עוקף בשכונת "רחובות ההולנדית".
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד אמתי נדר, נאמר, כי הפרויקט מצוי בשטח עירוני ולפיכך קיימות בו תשתיות תת-קרקעיות מרובות, וישנם בעלי עניין רבים אשר יש צורך באישוריהם על-מנת לבצעו. לטענת התובעת, נתיבי איילון כשלה באופן מחפיר בתכנון הפרויקט, בין היתר בכך שלא ביצעה תיאום מפורט עם עיריית רחובות, רכבת ישראל ובעלי עניין נוספים שיש צורך באישוריהם לביצוע הפרויקט, ושעה שלא ביררו מבעוד מועד את מיקומן המדויק של התשתיות התת-קרקעיות. הדבר חייב את מתכנני נתיבי איילון לחזור לשולחן השרטוט ולתקן את התוכניות המאושרות במהלך ביצוע הפרויקט.
לדברי התובעת, לאחר שנתגלו מחדלי התכנון ניסו הנתבעת והפועלים מטעמה להפיל את מחדליהם על כתפיה, בטענה שהיא כביכול אינה מבינה את המשמעויות של עבודה במתחם עירוני. כשלים אלה, נאמר בתביעה, גרמו לעיכובים משמעותיים בביצוע הפרויקט, כך ששני שלביו הראשונים התארכו 20 חודש במקום עשרה. לדברי התובעת, נזקיה הולכים וגדלים בביצוע השלב השלישי של הפרויקט. טרם הוגש כתב הגנה.

ת.א. 22532-11-15
תאריך:  17/11/2015   |   עודכן:  17/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רכבת ישראל
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
החברה המפעילה את המתחם הצלבני במצודה תובעת 7 מיליון שקל מהחברה לפיתוח עכו העתיקה, בטענה שהפרה את החוזה ביניהן
יצחק דנון
ויקטוריה פטרובסקי ומיכאל לרנר תובעים מ-רלף ויינטרוב 4.55 מיליון שקל בטענה שתיווכו ברכישת נכס יוקרה בשכונת ימין משה
יצחק דנון
העמותה טוענת שלא ניתן לאשר במסלול הותמ"ל את התוכניות לבניית 12,000 יחידות דיור של שטחם של הבסיסים הצבאיים במתחם תל השומר
יצחק דנון
קובע שלעובדים אין עילה לשבות בעקבות סכסוך העבודה שהכריזו בחודש שעבר, בשל מחלוקות על עתיד השטח המערבי של הנמל ומינוי נציגיהם לדירקטוריון
אלעזר לוין
בכירה ביעוץ הממשלתי לממשלה שופכת מים קרים על החלטת המועצה הארצית להגדיל את זכויות הבנייה בתמ"א 38
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il