X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר יו"ר ישראל ביתנו במסגרת כנס שדרות לחברה לפיד: 'מר ביטחון' לא יודע איך להתמודד עם ילדות בנות 14 עם מספריים
▪  ▪  ▪
[צילום: ריטה גורבסקי, מכללת ספיר]
יאיר לפיד. ביקורת חריפה [צילום: ריטה גורבסקי, מכללת ספיר]

"אני לא מחלק ציונים לאחרים - לא מר ביטחון ולא גברת, אני מדבר על העובדות והעובדות הן קשות, אם אתה לא יודע להתמודד עם העובדות ואתה לא יודע לספק ביטחון שזה תנאי בסיסי, אז כנראה משהו לא נכון. לא יכול להיות שהצבא הכי חזק במזה"ת ואחרי 51 יום, אי-אפשר למגר את שלטון החמאס בעזה. מי שאחרי צריך להסיק מסקנות" - כך אמר הבוקר (יום ד', 25.11.15), יושב-ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ב"כנס שדרות לחברה" שנערך על-ידי מכללת ספיר.
עוד הוסף ליברמן - "אנחנו דורשים להכריע את הטרור לא להאכיל אותו. ברגע שאתה לא תכריע את הטרור בעזה הוא יגיע לירושלים וגוש-דן. הממשלה מנסה במקום להכריע את הטרור לקנות שקט בכל מחיר ובהרבה מאוד כסף. הכרעת הטרור היא משהו בלתי נמנע כי השד של הטרור יצא מהבקבוק".
"הממשלה מחזקת את הפיצול בעם"
בנושאים החברתיים אמר ליברמן כי ביטול חוק הגיוס שיוון בנטל רחוק מלהיות מושלם וכי זו מגמה שממשלה מחזקת את הפיצול בתוך העם ואת הפירוד במקום לפעול לגיבוש חברה הומוגנית. "החברה החרדית היום גרים בשכונות משלהם, יש להם כשרות משלהם, חינוך משלהם, ואתה שם עוד גושפקנקה - גם בגיוס לכם יש כללים אחרים במקום ליצור חברה אחידה אתה מחזק את הפיצול בתוך חברה ישראלית. זו אחת מנקודות השפל של הממשלה".
לגבי התקציב אמר ליברמן: "הסבירו לנו כמה התקציב טוב ומצוין. אני מקבל את תזכיר החוק של הממשלה לתיקון פקודות מס הכנסה ואני קורא שהממשלה מתבססת על הכלכלן הראשי של משרד האוצר- אנחנו נמצאים בהאטה עמוקה ויש ירידה דרמטית בייצוא והשקעות במשק הישראלי. זו הצעת חוק שהגישה ממשלה לכנסת ישראל. מה זה אומר על סדר העדיפויות".
יאיר לפיד: "כל מה שיש לנתניהו להגיד זה שאין פרטנר"
גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף בכנס שדרות את נתניהו על כך שאינו מצליח לעצור את גל הטרור ואמר: "דוקרים אנשים ברחובות בסכינים, יש יותר ויותר פיגועי דריסה, ולראש הממשלה אין בעצם שום רעיון איך לעצור את הטרור. חודשיים נמנעתי מלתקוף אותו, אבל האיש שקורא לעצמו "מר ביטחון" לא יודע איך להתמודד עם ילדות בנות 14 עם מספריים. כל מה שיש לו להגיד זה שאין פרטנר אז אנחנו ניאלץ לחיות עם פלשתינים שדוקרים אותנו גם בחמישים השנים הבאות."
לפיד מתח גם ביקורת חריפה על חברי מפלגת הליכוד שלא עשו כלום מול ההתנהגות של אורן חזן ואמר: זו התפרקות של מדינה שאיבדה את עמוד השדרה המוסרי שלה וממשלה שאיבדה את הבושה. זו מדינה שבה חבר כנסת יכול ללעוג בצעקות לנכות של חברת כנסת בכסא גלגלים ו-29 חברי מפלגתו האחרים, אנשי הליכוד, המפלגה של מנחם בגין, מסתכלים עליו ואף אחד מהם לא אומר מילה".
בקרוב: רפורמה לחיבור המטרופוליטניים ברשת תחבורה מתואמת
במושב לקח חלק גם שר התחבורה ישראל כץ שאמר: "אני רואה קשר ישיר בין דאעש לבין אופי הטרור שאנחנו חווים כאן בארץ. הצעירים הפלשתינים הם הכפילים של הצעירים האירופיים שנלחמים בסוריה ומפגעים באירופה. הדרך דומה, הסתה ברשת - זו הדרך לחבר בין חבלי העולם להעביר את המסר שיש להחריב את העולם המערבי. אנחנו צריכים לנקוט בצעדים המתאימים לאופי הסכנה הזו. הוצאת התנועה האיסלאמית הצפונית מהחוק הוא הצעד שמתאים למציאות, צעד שיחבל בהתססה שהולידה את המציאות של טרור הסכינים".
בעניין התחבורה בארץ אמר השר: הייתי אתמול בנתיבות ובאופקים, אלפי יחידות דיור נבנות שם. עד תחילת השנה הקרובה תצא רפורמה שתחבר את כל המטרופוליטניים ברשת תחבורה שתהיה מתואמת. היא תחבר כמעט את כל היישובים במדינת ישראל בתעריף מוזל. שדרות היא דוגמה מצוינת איך תחנת הרכבת וכבישים מאפשרת ליישוב לפתח את עצמו. אנחנו מנסים להעניק לכולם, בכל מקום במדינה, את אותם התשתיות והתנאים. פתחנו את הקמת התשתיות לחברות מחו"ל. זכיינית מסין תפעיל את הנמל בחיפה, חברה הולנדית תפעיל את הנמל באשדוד וכל הכסף שמושקע בהם, הוא לא שקל מתקציב המדינה. הזכיינים ישלמו דמי חכירה. הנמלים הללו יועילו את עבודת הנמלים ויוזילו את כל המוצרים. גם בתחום התעופה, שמיים פתוחים זו מהפכה! התחרות היא הדבר החשוב ביותר, אתם טסים בהרבה ביותר בזול. מספר הנוסעים גדל. גם החברות הישראליות גדולות ויוצאות מהמשבר".

תאריך:  25/11/2015   |   עודכן:  25/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כשרה"מ מוותר על סיכול ממוקד זו בעיה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המועצה האיזורית מבקשת מבית המשפט לאכוף על העירייה לקיים הסכם בדבר העברת קרקעות במושב גני יהודה וחלוקת ההכנסות מהבנייה עליהן
אלעזר לוין
ראש עיריית באר שבע טוען כי 2.3 מיליארד שקלים שהובטחו לעיר במסגרת הסכם הגג אינם מספקים    מתחם פיקוד דרום יפונה ובמקום ייבנו דירות מגורים
מירב ארד
ההסכם, שיכלול גם פרק בתחום השירותים, יהווה מקפצה נוספת עבור חברות ישראליות בתחומי השירותים שיוכלו להשתלב בפעילות המדינה    יישום ההסכם - סוף 2016
יפעת גדות
מטילי הזהב נתפסו במעבר 'דרך האבות' (המנהרות) על-ידי עובדי בית מכס מעברים והחיילים המשרתים במעבר
עידן יוסף
ועדת המדע דנה בהיערכות לרעידת אדמה    כשליש מהמבנים בישראל אינם ערוכים לרעידות אדמה ותוכנית תמ"א 38 שנועדה לחזק את המבנים אינה ממלאת את ייעודה    אייכלר מציע שהממשלה תיקח על עצמה את הפרויקט באמצעות חברות בנייה ממשלתיות, שיחזקו בניינים באזורים שבהם לקבלנים פרטיים לא משתלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il