קבוצת
דניה סיבוס ו-China Civil זכו במכרז לבניית התחנות תת-קרקעיות וכריית המנהרות במקטע המזרחי של הרכבת הקלה בתל אביב.
המקטע המזרחי כולל בניית 3 תחנות תת-קרקעיות (אהרונוביץ, בן-גוריון ואם המושבות), שתי מנהרות מקבילות באורך של 3.5 ק"מ כל אחת (כרייה באמצעות TBM) מפורטל הדיפו ועד תחנת בן-גוריון ומפורטל שנקר ועד לשני מעברים מקשרים מערבית לצומת גהה ומנהרה מקשרת נוספת באורך של כ-370 מ' מפורטל שנקר עד תחנת אם המושבות (בשיטת NATM).
במכרז התמודדו שתי קבוצות נוספות בעלות ניסיון בינלאומי Ghella - Shapir – Pizzarotti ו-Vianini- Minrav Co. - Electra.
יהודה בר-און, מנכ"ל נת"ע: "אנו ממשיכים לעמוד בלוחות הזמנים שהצבנו לעצמנו עד כה במטרה להביא להקדמת מועד הפעלת הקו האדום. בניית פירי השילוח למכונות ה-TBM הסתיימו, ובשבועות הקרובים יחלו העבודות המקדימות לביצוע המקטע המזרחי של הקו האדום. בשבוע הבא נהיה במצב שבו תבוצענה העבודות על כל התחנות התת-קרקעיות של המקטע המערבי ובמקביל ממשיכים בביצוע בניית פורטל הדיפו, פורטל שנקר והדיפו בפתח תקוה".