X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שאול ניר, שהיה מראשי המחתרת היהודית בשנות השמונים, נפצע קשה מן הירי בצומת הכניסה ליישוב אבני חפץ אשתו רחל נפצעה קל שלושה מחבלים מג'נין נתפסו בעפולה כשברשותם סכין קצבים
▪  ▪  ▪
רכבם של בני הזוג ניר לאחר הפיגוע [צילום: גילי יערי, פלאש 90]

שאול ניר, שהיה בשנות השמונים מראשי המחתרת היהודית שפעלה ביהודה ובשומרון, נפצע קשה ואשתו נפצעה קל בפיגוע ירי שאירע בכניסה ליישוב אבני חפץ שבשומרון. מחבלים נסעו במקום במכונית וירו לעבר מכוניתם של בני הזוג ניר, שבתם מתגוררת באבני חפץ. חבלני המשטרה מצאו ברכב הפגוע סימנים לפגיעת לא פחות מ-23 קליעים שנורו בצרור מרכבם של המחבלים.
שאול ניר פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה כשהוא סובל מפגיעות בראשו ובגפיו. הוא הועבר באופן מיידי לחדר הניתוח. אשתו פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא. בבית החולים מאיר התפתחה במהלך הערב קטטה בין אזרחים ערבים לבין בני משפחת ניר. שוטרים שהוזעקו למקום עיכבו לחקירה את אחד מהערבים שהיה מעורב בקטטה.
החקירה העלתה כי אחד הגורמים שהביאו לכך שרחל ניר נפגעה רק באורח קל היה פגיעת אחד הקליעים במטבע של עשרה שקלים שהיה בכיסה. מעוצמת הפגיעה של הקליע בחלקו הפנימי של המטבע השתחרר החלק הפנימי מן הטבעת שמקיפה אותו.
כוחות של פיקוד המרכז של צה"ל מבצעים מרדף אחרי המחבלים. על-פי ההערכה, נמלטו המחבלים לתוך העיר טולכרם. האזור שבו התבצע הפיגוע הוא אזור שבו יכולים הפלשתינים לנוע באופן חופשי בכבישים המשמשים את הישראלים המתגוררים ביישובי האזור. בניגוד לגזרות אחרות ביהודה ובשומרון, במקום אין מחסומים המונעים מפלשתינים עוינים להגיע לאזורי חיכוך עם ישראלים.
בעבר העלו ראשי ההתנחלויות טענות נגד הסרת המחסומים באזור, אך לא נענו.

ח"כ סמוטריץ': הכתובת הייתה על הקיר

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) מאשים את שר הביטחון, משה יעלון, בעצימת עיניים שהובילה לפיגוע הירי היום.
"הכתובת הייתה על הקיר. לפני מספר חודשים העליתי סרטון בעמוד הזה מכביש הגישה לאבני חפץ. אותו כביש בו ארע הפיגוע היום. בסרטון התרעתי שהסרת מחסום שהוצב על הכביש ופתיחת הציר לתנועת פלשתינים תביא את הפיגוע הבא. היום זה הגיע מהר מהצפוי. לצערי הכתובת הייתה על הקיר, ושר הביטחון התעקש לא לראות אותה", כתב בדף הפייסבוק שלו.
לדברי סמוטריץ', עם כל הכבוד לאיכות החיים של הפלשתינים ועם כל הרצון הטוב להקל על הסדרי התנועה של תושבי טול כרם, חברון וקלקיליה- חיי אזרחינו קודמים. "כל עוד הפלשתינים לא זונחים את דרך הטרור, אין מנוס מלהחזיר באופן מיידי את כל המחסומים שהוסרו, לסגור את הצירים לתנועת פלשתינים ולהשיב את הביטחון לתושבי יהודה ושומרון", ציין.

סוכל פיגוע דקירה בעפולה

ובתוך כך עצרה המשטרה שלושה ערבים תושבי ג'נין שהגיעו לעפולה כשברשותם סכין קצבים. אזרחים הבחינו בשלושה ברחוב ארלוזורוב, סמוך לתחנה המרכזית ודיווחו למשטרה.
השוטרים הגיעו אל המקום במהירות וזיהו את השלושה בזכות התיאור שהעבירו האזרחים. כשהתקרבו אליהם וקראו להם לעצור, השליך אחד מן החשודים חפץ מידיו. לאחר מכן התברר כי הייתה זו סכין קצבים.
בדיקה העלתה כי השלושה שוהים בישראל ללא היתר.

תאריך:  09/12/2015   |   עודכן:  10/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פצוע קשה ופצועה קל מירי מחבלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עונשים קולקטיבים
דן ה  |  10/12/15 08:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנאמן לנכסיו של מנהל ההשקעות הנוכל תובע 366 מיליון שקל מהאוניברסיטאות ובתי החולים הגדולים בישראל, בטענה שנהנו מכספי המעילה באמצעות תרומות שקיבלו מעמותת ישעיה הורוויץ
איציק וולף
מתוך 4,806 התאבדויות שהתרחשו בישראל בין השנים 2000 ל-2013 היו 1,658 התאבדויות של עולים חדשים    "משרד הבריאות מוליך שולל... המשפחות לא יודעות להתמודד עם המצוקה הנפשית"
איתמר לוין
בג"ץ דחה את העתירות שביקשו להורות לווינשטיין להעמיד לדין באשמת הסתה לגזענות ולאלימות את שני מחברי הספר ואת הרבנים שנתנו לו הסכמות
איציק וולף
המפקד המושעה של להב 433 שוחח עם מפכ"ל המשטרה והשניים סיכמו כי יאריך את חופשתו עד לתחילת השבוע הבא על-מנת שבמח"ש יוכלו לסיים את החקירה נגדו
מחלקה ראשונה
יו"ר ועדת הכספים גפני: "דרוש מנגנון הצמדה אחיד, אף שהשכר צריך להיות שונה"    "לא ניתן להמשיך בשיטת הפרטאץ', שבה לכל בעל תפקיד מנגנון שכר נפרד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il