X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחבל סמיר קונטאר, שמאז שחרורו מהכלא הישראלי בשנת 2008 הפך לגורם בכיר בחיזבאללה, נהרג בתקיפה אווירית על מבנה בבירה הסורית אחיו: אנחנו גאים להצטרף לשיירה של משפחות השהידים
▪  ▪  ▪
קונטאר. רוצח שפל [צילום: AP]

המחבל סמיר קונטאר, שרצח לפני 36 שנים את בני משפחת הרן בנהריה ואשר שוחרר ללבנון בעסקת החזרת גופות החטופים גולדווסר ורגב, חוסל הלילה בתקיפה שביצע חיל-האוויר בדמשק. כך דיווחו (יום א', 20.12.15) כלי תקשורת ערביים במהלך הלילה. באופן טבעי וצפוי, לא התקבל אישור בישראל אודות התקיפה.
על-פי רשת אל מנאר של החיזבאללה, ארגון שאליו השתייך קונטאר מאז ששוחרר מן הכלא הישראלי, תקפו שני מטוסים של חיל-האוויר מבנה בן שש קומות בג'רמאנה, דרומית לדמשק. בדיווח דובר על ארבעה טילים שפגעו במבנה.
בתחילה דווח רק על מותו של פרחאן עיסאם שעלאן, בכיר במיליציית "ההתנגדות הלאומית הסורית בגולן", ארגון שהוקם לצורך פעולות טרור נגד ישראל. לאחר זמן קצר הודיע אחיו של סמיר קונטאר, באסם, על מותו. "בגאווה ובהתנשאות אנחנו מודיעים על מות הקדושים של המפקד לוחם הג'יהאד סמיר קונטאר. אנחנו גאים להצטרף לשיירה של משפחות השהידים אחרי 30 שנה של המתנה בשיירה של משפחות האסירים", כתב בחשבון הטוויטר שלו.
מאז שוחרר קונטאר מן הכלא הישראלי בשנת 2008 הפך לגורם מרכזי בחיזבאללה ובמאמצים של הארגון ושל אירן להקים באזור רמת הגולן כוחות טרור נגד ישראל. הוא אף הוכנס לרשימת המבוקשים של הממשל האמריקני.

חגיגות חזרת קונטאר ללבנון

סמדר הרן: המדינה פרעה את החוב

סמדר הרן, שקונטאר רצח את בני משפחתה בשנת 1979, אמרה הבוקר כי נעשה הלילה צדק. "אני מרגישה שהמדינה פרעה את החובה שלה. אני לא רואה בזה נקמה, אני חושבת שהיה צריך להסיר את הסיכון שנשקף ממנו", אמרה. עוד הוסיפה כי קונטאר מעולם לא חדל מדרכי הטרור. "לאחר ששוחרר מהכלא הישראלי הוא לא הפסיק לזמום ולתכנן ולפגוע בעוד ישראלים. מוסדות המדינה החליטו לשחרר אותו לפני שמונה שנים, והיום החליטו לא כנקמה, אלא כתוצאה מהפעילות שלו, שהגיע הזמן לחסל אותו", אמרה.
ראש האופוזיציה, ח״כ יצחק הרצוג, הגיב בחשבון הטוויטר שלו על חיסול קונטאר וכתב כי הוא ‏מחזק את אמירתה של סמדר הרן בדבר הצדק ההיסטורי שנעשה הלילה. "חיסול קונטאר - צדק היסטורי. הוא היה טרוריסט שלא זנח ליום אחד את דרך הטרור והרצח. האזור בטוח יותר בלעדיו", כתב.
ח"כ איל בן ראובן (המחנה הציוני), שהיה בעבר סגן מפקד פיקוד צפון, אמר כי גורמי צה"ל, המודיעין וחיל-האוויר ונוספים ראויים לכל שבח לאחר שעל-פי מקורות זרים חיסלו הבוקר את קונטאר במבצע מורכב ומסובך. "קונטאר, רוצח נתעב שרצח בדם קר את משפחת הרן בעבר. לאחר שחרורו בעסקת רגב-גולדווסר המשיך לפעול במסגרת חיזבאללה, תוך שהוא מקים תשתיות טרור ברמת הגולן הסורית, נגד מדינת ישראל", אמר. לדבריו, מההיכרות שיש עם חיזבאללה אין ספק שצה"ל נערך לאפשרות של תגובת הארגון. "סביר להניח שתגובה, אם תהיה, תהיה מדודה ושלא על-מנת להבעיר את האזור למערכה כוללת", העריך.
ח"כ קסניה סבטלובה, מומחית למזרח תיכון ואיסלאם אמרה כי החיסול של קונטאר הגיע בנקודה כואבת בשביל חיזבאללה שאיבדה רק בחודש האחרון 96 פעילים ובכירים בסוריה.
אל"ם במיל' ח"כ מוטי יוגב, ברך על חיסולו של סמיר קונטאר. "כן יאבדו כל אויבך השם. בתודה והערכה למי שפעלו לחיסולו של סמיר קונטאר וראשי מחבלים נוספים. על סגירת החשבון ברציחתם של דני ושתי בנות משפחת הרן ושני שוטרים בפיגוע בנהריה בשנת 79' ומניעת פיגועים עתידיים", אמר.

תאריך:  20/12/2015   |   עודכן:  20/12/2015
+רקטות נורו מלבנון לגליל המערבי
17:47 20/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שלוש קטיושות נחתו בשטח פתוח  ▪  אזעקות נשמעו בנהריה, בשלומי ובישובי הסביבה  ▪  חיל-התותחנים הגיב בירי פגזים  ▪  ראשי ישובים הורו לפתוח מקלטים ציבוריים

חיילים סורקים את מטעי הבננות [צילום: אריאל שליט/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיווחים ערביים: סמיר קונטאר חוסל בדמשק
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שביו וחיסולו עלו למדינה
ראובן גרפיט  |  20/12/15 07:23
 
- מדוע לא עונש מוות לרוצח ילדים? ל"ת
תומך ויותר...  |  20/12/15 12:52
 
- טעות בידך.חיסולו מהווה תעודת
כבוד לצה"ל  |  20/12/15 12:55
2
לרוצחים אין מקום תחת השמים! ל"ת
הגוי..  |  20/12/15 11:07
3
כפרות עליך ישראל!כול כאלב ביג'
קורןנאוה טבריה  |  20/12/15 11:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
ראובן לייב
אחרי סדרת פיגועיו באירופה נערך ארגון הטרור הרצחני לפיגועים גם בתוך שטח-ישראל, וכבר נוקט צעדי-הכנה מתאימים כדי לממש את יעדו
ישראל רוזנבלט
שתיים מאלמנות מינכן התראיינו לניו-יורק טיימס, לקראת צאתו לאקרנים של סרט אמריקני, הדן ברצח י"א ספורטאי ישראל באולימפיאדת מינכן    לראשונה, נחשפת ההתעללות המזוויעה שעבר המשקולן יוסף רומנו ז"ל, בידי המחבלים הפלשתינים    החשיפה הקשה והסרט הם במסגרת המאבק המתסכל שמנהלות האלמנות כדי שהוועד האולימפי הבינ"ל יקיים סוף-סוף טקס אזכרה רשמי לזכר הנרצחים
עידן יוסף
פרטים חדשים על טבח י"א הספורטאים באולימפיאדת מינכן: הוכו, עצמותיהם נשברו, ולפחות אחד מהם סורס מול חבריו
יהודה דרורי
האיסלאם הינה דת מדבר פרימיטיבית, מלאה שנאה וקינאה ורצח לכל מי שאינו מוסלמי, זוהי "תרבות" שלמה וסגורה שאינה מסוגלת להתפשר עם כל תרבות אחרת. באזורנו הינה קיצונית, לפיכך כל הטיעונים כיום לגבי הסכמים ויחסים טובים עתידיים בין היהודים והערבים בארץ ישראל, הינה לא יותר משאיפה לא ריאלית של אנשים שלא קוראים נכון את התמונה
אסתר שניאורסון גרי
בני התרבות המערבית מתקשים להבין את מהות המאבק האיסלאמי, מפני שעולם המושגים שלהם שונה. הם סבורים שככל שיטיבו עם הערבים, המוסלמים, המהגרים שנקלטו בארצם, ויעניקו יותר זכויות אזרח,זה ישים קץ לטירור. טעות בידם
רשימות נוספות
עובדים ירדנים החלו לעבוד במלונות אילת  /  עופר וולפסון
כרסום בחוסן וקושי נפשי בעוטף עזה  /  יפעת גדות
ערבי ישראלי עבר לסוריה באמצעות רחפן  /  איציק וולף, עידן יוסף
חוק מנדטורי מופעל בשלהי 2015  /  איתן קלינסקי
העימות הבא: עם חיזבאללה  /  ראובן לייב
הבריון האמיתי  /  מנחם רהט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il