X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקלה במערכת חימום המים בכלא רימונים גורמת לכך שאין מים חמים למאות אסירים מאז יום שישי האחרון "אסירים נאלצו להתרחץ במים קפואים או שהם נמנעים מרחצה"
▪  ▪  ▪
כלא רימונים. תקלה [צילום: AP]

אסירים הכלואים בכלא רימונים סובלים מאז יום שישי האחרון מהיעדר מים חמים בברזים. בשל כך, נאלצים רבים מהם להתרחץ במים קרים מאוד או להימנע מרחצה. מדובר בתקלה חריגה בדוד חימום המים המשמש אחד משני המתחמים שנמצאים בכלא רימונים. מדובר באגף שבו שוהים בין 300 ל-400 אסירים.
בני משפחתו של אסיר העולם יצחק אדרי, שכלוא בכלא רימונים לאחר שרצח את בת זוגו לפני חמש שנים, סיפרו ל-News1 כי ביום שישי הופסק זרם המים החמים באגף 16, אגף אגד הדתי, שבו הוא כלוא. לדבריהם, בתחילה נאמר לאסירים כי התקלה תתוקן בתוך שעות ספורות, אך הדבר לא נעשה.
"לקראת כניסת השבת יצחק נאלץ להתרחץ במים קפואים. עד עכשיו - ביום שני בבוקר - לא תוקנה התקלה", סיפרו. לדבריהם, בשיחות עם אדרי נאמר להם כי אסירים רבים שביקשו לרחוץ במים חמים מילאו דליים במים שחוממו באמצעות הקומקומים שהם מחזיקים בתאים. אחרים נמנעו מאז יום שישי מרחצה במקלחת. "האסירים לא מקבלים תשובות על השאלות שלהם מתי תתוקן התקלה. סוהרים מתחלפים וסוהרים באים וכל אחד מהסוהרים עונה תשובה אחרת. בסופו של דבר, אין לאסירים מים חמים בימים האלה הקרים של החורף".
התקלה התגלתה ביום שישי ורק ביום ראשון יצרו אנשי שירות בתי הסוהר קשר עם החברה החיצונית המתפעלת את הדוד. גורמים בשירות בתי הסוהר ציינו כי מדובר בתקלה חריגה ובדוד חימום גדול מאוד שנדרש יום שלם לפירוקו ויום שלם להרכבתו. היום (יום ב', 28.12.15) מפרקים אנשי החברה את הדוד ועל-פי הדיווח שלהם לשירות בתי הסוהר, הם צפויים להרכיב אותו מחדש מחר.
פנינו אל דוברות שירות בתי הסוהר בבקשה לקבלת מידע על התקלה ועל לוח הזמנים לתיקונה. משירות בתי הסוהר נמסר כי מדובר בתקלה של הדוד במתחם שבכלא רימונים. "הנושא נמצא בטיפול החברה ונקווה שיבוא על פתרונו במהרה", לשון התגובה.

תאריך:  28/12/2015   |   עודכן:  28/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאות אסירים נאלצים לרחוץ במים קרים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אוי ואבוי
חוסיין אובמה  |  28/12/15 13:22
2
רחצה במים קרים בריאות
יוסף הצדיק. ..  |  28/12/15 16:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
רשות המיסים מדווחת על 37 מקרים בהם הוטלו עיצומים כספיים על מי שניסו להכניס ארצה מזומן בלא דיווח    מחצית מסכום העיצומים במחצית הראשונה השנה - על תייר מצרפת
איתמר לוין
יעקוב בולוס ועזמי נשאשיבי הורשעו בשורה של עבירות מרמה וניירות ערך בקבוצת בולוס בתחילת שנות ה-2000    בולוס הורשע גם בגניבת 2.4 מיליון דולר מספינת ההימורים של הקבוצה
איתמר לוין
משרד התחבורה הציג בבית המשפט המחוזי עמדה הפוכה לזו בה דבק במשך שנים וביקש לקבוע שקציני הבטיחות חייבים להיות שכירים - אך גרוסקופף דחה את עמדתו
איציק וולף
משרד הביטחון יעביר מענק נכבד של 200 אלף שקל לכל משפחת קצין שיעבור לנגב למשך חמש שנים    קצין בודד יקבל מענק של 70 אלף שקל    ח"כ מאיר כהן: קצינים קיבלו בעומר בפחות ממיליון בתים ששווים 3 מיליון ומשכירים אותם לאחרים
עידן יוסף
בג"ץ דחה את בקשתה של חברת הכנסת סתיו שפיר למתן צו בעתירה שהגישה בנושא העברות תקציביות בניגוד לחוק יסוד משק המדינה    המדינה: יש נוהל חדש    נאור: "פעם היה אפשר לעשות העברות בפליטת קולמוס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il