X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרופיט ארט קפיטל שבשליטת אלכסנדר סטולין מבקשת להירשם כבעלת 38% ממניות חברת מקסימייז שהקים עופר הוברמן, והמבצעת מסחר ממוחשב
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Wally Santana]

חברת פרופיט ארט קפיטל מבקשת (27.12.15) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להצהיר, כי היא בעלת 38% מהון המניות בחברת מקסימייז מיום הקמתה.
בתביעה נאמר, כי התובעת נמצאת בבעלותו ובניהולו של אלכסנדר סטולין, וכי מקסימייז הוקמה בידי עופר הוברמן ומקיימת מסחר ממוחשב במכשירים פיננסיים. הוברמן סחר בכספים של פרופיט והתקשר עימה באמצעות סטולין בהסכם בעל-פה להקמת חברה משותפת. על-פי הסיכום, הוברמן היה אמור להחזיק בחברה 62% ופרופיט את היתרה, והאחרונה הייתה אמורה להזרים לחברה הלוואת בעלים של מיליון שקל. עוד סוכם, כי הוברמן יעביר לחברה את האלגוריתם המשמש למסחר הממוחשב.
הוברמן המשיך לבצע פעילות מסחר ולפתח את התוכנה במימון מלא של פרופיט, אך לטענת האחרונה הוא לא השלים את ההסכם עימה. לטענתה, הוברמן משך את הזמן בנימוקים של מיסוי, אך בדיעבד התברר שמטרתו היא רק לנצל אותה מבחינה כספית עד שלא יהיה זקוק לה.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד יורי נחושתן וגל שבי, נטען, כי באפריל 2015 הפסיק את פעילות המסחר בכספי פרופיט ללא כל הודעה מוקדמת. לימים התברר לסטולין, כי הוברמן כבר הקים את החברה- מקסימייז - מאחורי גבה של פרופיט תוך הימנעות מהקצאת 38% ממניותיה לפרופיט. טרם הוגשה תגובתו של הוברמן.

ת.א. 56336-12-15
תאריך:  28/12/2015   |   עודכן:  28/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ההפחתה מהווה בשורה לגופים המשדרים, לתחנות רדיו ולחברות סלולר   יו"ר ועדת הכספים: "הבשורה - במיוחד לפריפריה"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה דרש מנציגי הממשלה להציג בפני הוועדה את כל הזכויות של הלקוח    סמנכ"ל חברת האשראי החוץ בנקאי טריא מזהיר: "דוחפים לציבור אשראי יקר ולא מאפשרים לו לצאת מהמעגל"    כבל הביע חשש ממצב שבו הצרכן יהיה החוליה החלשה בתהליך ודרש: "החוק צריך לפרוס בפניו שטיח אדום"
מחלקה ראשונה
העברת הכספים, רובה לבריאות, נועדה לאפשר ניצול מקסימלי של התקציב על-מנת לקדם כמה שיותר תוכניות עוד ב-2015 חרף אישור התקציב חודש וחצי לפני סוף השנה
עידן יוסף
כתב ידיעות אחרונות אלדד בק: "כתבים שברור שהם לא עושים את עבודתם בצורה אתית אלה בצורה אידיאולוגית לא צריכים לקבל תעודת עיתונאי ולא צריכים להיות פה"    "אנחנו נמצאים במצב של אקטיביזם תקשורתי נגד ישראל שגולש לעיתים קרובות לאנטישמיות"
עידן יוסף
סמוטריץ': לא ייתכן שהמשטרה תטיל את האחריות על חברת האבטחה, שתפקידה לתפוס גנב קטן. כנופיות זו עבודה של המשטרה שצריכה לעשות הרבה יותר    מועלם רפאלי: לא ברור איך אחרי רצח בני הסה ז"ל לא משנים מדיניות    מקלב: אם זה היה קורה בבית חולים כבר הייתה פורצת שביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il