X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שתי החברות מארגנות קבוצות רכישה בתל אביב ובלוד, נותנות לפרויקטים שמות מפוצצים, ומתקשרות עם אדריכלים - לפני שהגישו הצעות לרכישת המגרשים, ולפני שיזכו (אם בכלל)
▪  ▪  ▪
הדמיית מגדלי הטמפלרים בשרונה: אדריכל משה צור

קבוצת חג'ג' וחברת פרי נדל"ן החלו לשווק דירות ולארגן קבוצות רכישה לשני פרויקטים גדולים למגורים, בשרונה תל אביב ובלוד. זאת, לפני שהגישו הצעות לרכישת המגרשים ולפני שזכו במכרזים, אם בכלל יזכו. מחלקים את עור הדב, לפני שצדו אותו.
קבוצת חג'ג' עומדת להגיש בעוד כחודש וחצי (8.2.16) הצעה לרכישת מגרש בשרונה, תל אביב, המיועד לבניית שלושה מגדלים בני 24 קומות, ובהם 324 דירות ומלון יוקרתי. הקבוצה כבר החליטה שהפרויקט ייקרא "מגדלי הטמפלרים", התקשרה עם אדריכל ידוע והחלה בשיווק הדירות. דירת 3 חדרים בקומה ראשונה, מודיעה החברה, תעלה 2.5 מיליון שקל. יהיו גם דירות גדולות יותר, וגם פנטהאוזים.
כל זה, עוד לפני שהגישה את ההצעה במכרז. מובן שאין לחברה שום הבטחה או מידע על כך שתזכה במכרז. ידוע, למשל, שחברת "מגדלי מגורים ישראל", שהגישה את ההצעה מספר 2 במכרז מגדלי הקריה, עומדת אף היא להגיש הצעה. אפשר להניח שגינדי, אפריקה-מגורים ואביב, שגם הן השתתפו במכרז מגדלי הקריה, יגישו גם הן הצעות, ואולי אף מנרב, שבדקה את מכרז הקריה, אך לא השתתפה.
יש שם, אין מגרש
אם קבוצת חג'ג' לפחות מודיעה בהגינות, שהיא מארגנת קבוצת רכישה להשתתפות במכרז, הרי שחברת פרי נדל"ן הרחקה לכת. היא הודיעה (יום ב', 28.12.15), שהיא "מקימה" במרכז לוד פרויקט בן 7 בניינים, ובו "עד 180 דירות". יש שם, יש מחירים: 3 חדרים בקומה ראשונה ב-800 אלף שקל, 5 חדרים בכ-1.2 מיליון שקל.
אלא שבדיקה מהירה מגלה, שעוד לא מקימים, עוד אין מגרש, עוד לא בונים, רק מנסים לארגן קבוצת רכישה. בשולי הודעת החברה נאמר, כי המגרש הוא "בשלב טרום מכרז", מונח לא ברור. ביקשתי מהחברה פרטים, אך עד לרגע זה לא קיבלתי. החברה מבקשת לארגן, מן הסתם, קבוצת רכישה, ולהגיש הצעה, שאולי תזכה ואולי לא תזכה. שם כבר יש: "אחוזת פרי".
נראה, שהחברה מתכוונת להגיש הצעה למכרז שהוציאה בימים רשות מקרקע ישראל, למכירת מגרש ל-160 דירות במרכז לוד. מחיר המינימום הוא 8.35 מיליון שקל, ועוד הוצאות פיתוח של כ-14 מיליון שקל. את ההצעות יש להגיש עד 7 במרס, כלומר, בעוד יותר מחודשיים. אז אין בניינים ואין דירות ואין (עדיין) פרויקט - יש רק תוכנית להגיש הצעה למכרז.

תאריך:  28/12/2015   |   עודכן:  28/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חג'ג' ופרי מוכרים דירות - בלי מגרש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רוצים לדעת מי האשם העיקרי? כנס
סימן טוב ירושלים  |  29/12/15 00:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה הורדת מס חברות ל-25%    ההורדה אושרה למרות מחאת האופוזיציה שדרשה לשלב בהורדת מס חברות מהלכים חברתיים או להפחית בצורה דיפרנציאלית עם העדפה לחברות קטנות
יצחק דנון
פרופיט ארט קפיטל שבשליטת אלכסנדר סטולין מבקשת להירשם כבעלת 38% ממניות חברת מקסימייז שהקים עופר הוברמן, והמבצעת מסחר ממוחשב
עידן יוסף
ההפחתה מהווה בשורה לגופים המשדרים, לתחנות רדיו ולחברות סלולר   יו"ר ועדת הכספים: "הבשורה - במיוחד לפריפריה"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה דרש מנציגי הממשלה להציג בפני הוועדה את כל הזכויות של הלקוח    סמנכ"ל חברת האשראי החוץ בנקאי טריא מזהיר: "דוחפים לציבור אשראי יקר ולא מאפשרים לו לצאת מהמעגל"    כבל הביע חשש ממצב שבו הצרכן יהיה החוליה החלשה בתהליך ודרש: "החוק צריך לפרוס בפניו שטיח אדום"
מחלקה ראשונה
העברת הכספים, רובה לבריאות, נועדה לאפשר ניצול מקסימלי של התקציב על-מנת לקדם כמה שיותר תוכניות עוד ב-2015 חרף אישור התקציב חודש וחצי לפני סוף השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il