X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך התברר בדיון בכנסת שעסק במצב התחנות משרד התחבורה מקדם הנחיות ותקנות שיקבעו כיצד צריכים להיראות מתקני תחבורה ציבורית בכנסת מבקשים לזרז את העניין באמצעות הצעת חוק פרטית
▪  ▪  ▪
התחנות בבנייני האומה [צילום: פלאש 90]
אבירם. מתפרצים לדלת פתוחה

כהן-פארן. מידע לא עדכני

עידן יוסף
תותחי לייזר מיפו 30 אלף תחנות אוטובוס

ב-1 בינואר 2012 נכנס לתוקפו החוק המחייב הצבת מידע סטטי בתחנות האוטובוס. אולם ארבע שנים אחרי, החוק מופר ברגל גסה. בדיון שקיימה (יום ב', 4.1.16) ועדת הכמשנה לתחבורה ציבורית, חשפה מנהלת אגף הפעלה ורישוי תחבורה ציבורית במשרד התחבורה, נעה אבירם, כי בכ-40% מעשרות אלפי התחנות בתחבורה הציבורית אין שילוט סטטי כנדרש. בישראל כ-30 אלף תחנות, חלקן תחנות סככה וחלקן תחנות עמוד.
מנתונים שמסר משרד התחבורה ל-News1 עולה כי עד כה הוצבו כ-13 אלף שלטים בתחנות הסככה בכל רחבי הארץ. לדברי המשרד, אגד הוא המפעיל היחיד שטרם סיים את הצבת השלטים בכל תחנות הסככה שבאחריותו. אולם בדיקת News1 מעלה כי הוא אינו המפעיל היחיד שאינו מציב שילוט סטטי כנדרש.
הבעיה העיקרית - עם אגד
על כך אומרים במשרד התחבורה, כי במסגרת הסכם הפשרה עם מפעילי התחבורה הציבורית, בוצעה חלוקת אחריות להצבה והתקנה של שילוט סטטי בתחנות בין מפעילי התחבורה הציבורית באוטובוסים, על בסיס אזור הפעילות הגאוגרפי של כל מפעיל. לכן, כל מפעיל קיבל רשימת מק"טים של תחנות עליהם הוא אחראי. בהתאם לחלוקה גאוגרפית זאת, קיבל אגד את האחריות להצבת שילוט בכ-6,000 סככות בכל רחבי הארץ. עד כה, אגד הציב שילוט ביותר מ-70% מהסככות שבאחריותו והצבת הסככות נמשכת גם בימים אלה.
ככל הנראה, מוסיפים במשרד, יתר המפעילים סיימו את ההצבה בתחנות שבאחריותם, בכל הסככות המאפשרות את הצבת השילוט הסטטי. מובן, כי מספר הסככות משתנה באופן תדיר הן בהקמת תחנות חדשות והן עקב החלפת סככות המבוצעת ע"י הרשות המקומית.
מעבר לכך, ציינו, בחלק מהשילוט הסטטי בתחנות בוצע ונדליזם, שבא לידי ביטוי בהסרת המפות ואף בפירוק מתקני השילוט, תופעה איתה מתמודדים המפעילים באופן שוטף. במקרים אלה, הונחו המפעילים לפעול ללא דיחוי להצבה מחודשת של השילוט לטובת ציבור הנוסעים. כמו-כן, הונחה אגף הבקרה ברשות הארצית לבדוק את נושא הצבת השילוט הסטטי בתחנות, במסגרת הבקרה השוטפת שמבוצעת ע"י הרשות על כל המשתמע מכך - לשון התגובה. כתב News1 מדגיש כי למרות האמור, יש תחנות של מפעילים אחרים בהן כלל לא הותקן שילוט סטטי כאמור. ח"כ יעל כהן-פארן (המחנה הציוני), תושבת פרדס חנה, סיפרה על כך שבתחנה המתינו שתי קשישות מאשקלון, אך לא ידעו שאין אוטובוסים המובילים לחיפה, לתל אביב ולזכרון יעקב משום שהמידע בתחנה לא היה עדכני.
600 סככות בשנה
הדיון בוועדה עסק בעיקר בתנאים ובמצב בתחנות. נעה אבירם אמרה כי המשרד מתקצב הקמה של 600 סככות בשנה. "בשנים אחרונות הרשויות לא נדרשות להוסיף תשלום עבור הדגם הבסיסי, שיש בו התייחסות לקרינת UV והגנה משמש וגשם, אך הן אחריות על תחזוקה ושמירת המתקן מפני ונדליזם", אמרה. לדבריה, הדיון מתפרץ לדלת פתוחה משום שהמשרד מבצע בקרה ואכיפה שוטפת ואף מקדם הנחיות תכנון שיגדירו דרישות מינימליות שיגדירו מה צריך להיות בכל מתקן תחבורה ציבורית (תחנה מרכזית, מסוף, חנה וסע, מתקן משולב וכו'). היא הוסיפה כי ההנחיות התכנוניות צפויות להיות מאושרות בשבועיים הקרובים כגרסה ראשונית. עוד ציינה אבירם כי המשרד העביר לרשויות המקומיות טיוטה ראשונית של תקנות באשר לסככות, ולאחר שתתקבל ההתייחסות, בתוך כחודש, יקודמו התקנות . הוועדה ביקשה להעביר את החומר אליה ולארגוני הנוסעים על-מנת שניתן יהיה להעיר.
עוד אמרה שכיום ישנם 2,500 שלטים דיגיטליים ושיש תקצוב וקידום של 2,000 נוספים. לדבריה, יש בתכנון שלט מתקדם סטטי ודיגיטלי שייתן מידע גם על המסלול.
יו"ר הוועדה דב חנין פתח את הדיון בחידה, ושאל "מהו המתקן הציבורי שבקיץ לא נותן צל ובחורף לא מספק מחסה מהגשם". הוא אף השיב ואמר כי "זו לא חידה כי כולם יודעים שהתשובה היא תחנות ההמתנה לתחבורה הציבורית". לדבריו, "התחנות הן כל דבר חוץ ממשהו שמתאים ונוח להמתנה של בני אדם, ואנחנו כאן כדי לשנות את זה".
איפה הצל
מייסד כנס הצל במרחב הציבורי, ד"ר מרטין וייל, הציג דוגמאות לתחנות אוטובוס ואמר כי בישראל במשך 8 חודשים בשנה אנשים מחפשים צל ולא מוצאים. "תחנות האוטובוס של ג'י-סי-דקו מיוצרות היום בצרפת בצורה שאולי מתאימה לפריז, אבל לא לתל אביב", אמר. לדבריו, הפתרון היחיד הוא לתת למעצבים הנחיות ברורות לעצב תחנות שמספקות צל ברוב שעות היום ובעיקר בשעות שיא החום. וייל ציין כי בעיית הצל קיימת בין היתר גם בפארקים, במגרשי משחקים, בבתי קברות, במדרגות ציבוריות ובחצרות בתי ספר. לדבריו, אין ניצול של צל מבניינים גבוהים ושותלים עצים לא מתאימים, דוגמת דקלים, שאינם מצלילים או שפורסים צילם על הכביש במקום על המדרכה, והפניית גב התחנות לדרום עשויה לפעמים להקל על המצב.
חנין הביא מדבריו של מהנדס עיריית תל אביב בכינוס, שאמר כי אין מה לעשות משום ש"השמש זזה", כלשונו, "ותשתמשו במפות גוגל כדי לדעת איזה קו מגיע". לדברי חנין, אם נאמץ גישה זו שתחנות הן אלמנט עיצובי אפשר גם לבטל כליל את התחנות ואת האוטובוסים ולנסוע במפות גוגל.
מחזיקת תיק התחבורה בעיריית ת"א-יפו, מיטל להבי, אמרה כי העירייה כבולה לזכיין, שמתחזק את התחנות אותן קיבל במכרז ומתפעל אותן בתמורה להכנסות שיש לו מפרסום. היא הוסיפה כי יש בעיות גם בתאורת התחנות ובריצוף - שבמסוף רדינג למשל הוא אדמת כורכר.
להגביל את מספר הקווים בתחנה
יער אמיר, מנהל פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות, אמר כי הבעיה אינה רק בהגנה מפני גשם ושמש בתחנות אלא גם במסופים ובתחנות מרכזיות וההגנה מפני רוח וספסול בתחנות. אמיר ציין גם את ההיבט הבטיחותי ואמר כי נדרש מפרץ ראוי שיאפשר לעלות לאוטובוס בבטחה. לדבריו, יש להגביל את מספר הקווים העוצרים בתחנה שלא יווצר מצב כמו בבנייני האומה שם אין לאוטובוסים מקום לעצור בתחנה והם עוצרים באמצע הכביש.
ח"כ רחל עזריה (כולנו) אמרה כי "החשיבה על התחנות היא חשיבה של אדם שנוסע באוטו, לכן הן 'מרזות' ולא פונקציונליות". היא הציעה שכל כמה תחנות של הרכבת הקלה בהן יורדים הרבה נוסעים יהיו מתקנים דוגמת מזנון, שירותים, מתקן לאופניים ועוד. עזריה הוסיפה שכל נושא העצים הוא בתחום פקיד היערות במשרד החקלאות וחנין הציע לה ליזום דיון בנושא בוועדת הפנים. ח"כ תמר זנדברג (מרצ) הזכירה כי הגישה הצעת חוק שתסמיך את שר התחבורה לקבוע תקן מחייב לתחנת אוטובוס, לרבות הצללה.
מנכ"ל ארגון 15 דקות, גיל יעקב, אמר כי יש אומנם תנופה של בניית תחנות חדשות, אבל בשטח יש חוסר עקביות וחוסר אחידות בביצוע. הוא ציין כי אין תקן אחיד מחייב ואין כתובת אחת של אחראי. דחה את דבריו מהנדס התנועה של אגד, פנחס גרשון, שאמר כי אגד עוצרת ב-11,500 תחנות בכל הארץ, מתוכן 7,500 מקורות ועוד כ-4,000 הן תמרורים על עמוד. הוא הוסיף כי לא כל תחנה חייבת סככה משום שתחנות רבות הן תחנות להורדת נוסעים והעיר כי העיריות הפכו את התחנות לשלטי פרסום. הוא אמר כי אם ייקבע שהתחנות באילת יהיו ממוזגות כבר לא תהיה אחידות ושיש להתאים את התחנות ולא להאחיד אותן. גרשון הוסיף כי לא תמיד יכלים נהגים לעצור בצמוד למדרכה משום שהדופן בולטת פנימה וצריך להרחיקה משפת תחנה. הוא אמר כי הנהגים מודעים לכך שהמראות בקדמת האוטובוס עלולות לפגוע בנוסעים ולכן נהגים מאטים מאוד את נסיעתם כאשר הם מתקרבים לתחנה.
היו"ר חנין סיכם את הדיון ואמר כי מצב התחנות בישראל הוא תולדה של הזנחה רבת שנים והפרטה. "משקיעים הרבה כסף בדבר הלא נכון ובכוונתו לפעול בדרך של קידום חקיקה פרטית", אמר. לדבריו, ראוי שהמדינה תוביל את הנושא ולא הרשויות המקומיות - שיהיו בנות ברית בעניין.

תאריך:  04/01/2016   |   עודכן:  04/01/2016
+סופית: הורחבה הגדרת אלימות מילולית כלפי עובדים במוסדות טיפול, כך שתכלול גם פרסום מסית
09:58 05/01/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק למניעת אלימות במוסדות למתן טיפול (תיקון מס' 2), התשע"ו-2015. החוק למניעת אלימות במוסדות למתן טיפול מסמיך מנהל מוסד רפואי, מחלקה לשירותים חברתיים או מקום המספק שירותי רווחה, למנוע כניסה למוסד מאדם ששב ונקט אלימות מילולית כלפי עובד במוסד, או שהשחית את רכוש המוסד. כעת תורחב ההגדרה "אלימות מילולית" כך שתכלול גם פרסום כלפי איש צוות במוסד רפואי או עובד רווחה, בקשר לעבודתו, שיש בו חשש ממשי שהמפרסם יעשה מעשה אלימות פיזי כלפי אדם.

+בקריאה ראשונה: מניעת אפשרות של ביסוס מעמדם של המסתננים או המשקיעים כתושבי ישראל
09:56 05/01/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 163), התשע"ו-2015. סעיף 2א לחוק הביטוח הלאומי [נוסח משולב], התשנ"ה-1995, קובע מי לא ייחשב תושב לעניין החוק האמור. הוראה זו חלה גם לעניין חוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד-1994. מוצע להוסיף לרשימה האמורה משקיעים ועובדים מומחים חיוניים מטעמם שהם אזרחי ארצות הברית, לרבות בני משפחותיהם, שנושאים אשרה או רישיון ישיבה זמניים בישראל וכן בעלי "רישיון זמני". בפועל, שר הפנים נותן רישיון מכוח הסעיף האמור גם במקרים בהם השהות בישראל אינה זמנית.

+בקריאה ראשונה: החלת חוק איסור הפליית עיוורים, גם על אמנים לכלבי נחייה
09:55 05/01/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק איסור הפליית עיוורים המלווים בכלבי נחייה (תיקון מס' 2), התשע"ו-2015. מוצע בה להחיל את הוראות חוק איסור הפליית עיוורים המלווים בכלבי נחייה גם לגבי אומן לכלב נחייה בתהליך הכשרה ומאמן כלבי נחייה בתהליך הכשרה, כשהם מלווים בכלבים, כך שלא תוגבל זכותם להיכנס למקום ציבורי ולהשתמש בתחבורה ציבורית ולא ייגבה מהם כל תשלום בעד זה.

+בקריאה ראשונה: פיצול שידורים של בעל זיכיון לשידורי רדיו
08:25 05/01/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (תיקון מס' 40) (פיצול שידורים של בעל זיכיון לשידורי רדיו), התשע"ו-2015 של חברי הכנסת נאוה בוקר, חיליק בר ודוד ביטן. מוצע בה להסמיך את מועצת הרשות השנייה לאשר לשדר תוכן נוסף, בחלק משעות היום, בחדר נוסף, אם מצאה כי יש צורך בתוכן שידורים נוסף עבור אוכלוסייה מסוימת, בשטח מסוים באזור הזיכיון.

+גיספן: רק 2.5% מהמוזיקה בגלגלצ מסולסלת
00:56 05/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דיון בוועדת החינוך בנושא תכני גלגל"צ  ▪  היו"ר: יש להרכיב ועדת "פלייליסט" בלתי תלויה ורב-תרבותית שתקבע אלו שירים יושמעו בתחנה השרה רגב: אין ולא הייתה לי כוונה להתערב בתכנים של גל"צ, רק שתוקם ועדה מקצועית

[צילום: איתמר לוין]
+סמכויות סגירת עסקים בשבת נמסרו לממשלה
00:39 05/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אושר במליאה: תועבר הסמכות לפתיחת ולסגירת חנויות בתל אביב בשבת ממשרד הפנים  ▪  מיכאלי: אריה דרעי לא יוכל לטפל בשבת?  ▪  ישראל ביתנו: זו פגיעה של ממשלה חרדית בחילונים

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+משרד התחבורה נוטה לאמץ רב-קו במוניות
23:33 04/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה אישרה להאריך את תוקף הרישיונות למוניות השירות בחצי שנה בלבד  ▪  מתח ביקורת על הסחבת של משרד התחבורה בהסדרת הענף  ▪  האוצר: לא ידוע אם הרפורמה תכלול סבסוד

מונית שירות בפתח תקוה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דן / Dan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מיטל להבי / Meital Lehavi  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ב-40% מתחנות האוטובוס אין מידע כחוק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למי אכפת שאין מידע,יש איחורים ל"ת
לא עוצרים,יש רבקו  |  5/01/16 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
יפעת גדות
אושר לקריאה שנייה ושלישית: ייקבעו הוראות בטיחות חדשות במקומות עבודה    רשם הקבלנים: קצא"א מסרבת למסור מידע הנוגע לבטיחות, מי יודע איפה יתפוצץ צינור
עדי אורן
חוק האוטיסטים – למענם, האמנם? החוק למעשה לא עוסק כלל בפיתוח שירותים שיוצעו לקשת רחבה של בעלי מוגבלות ולרוב מחזיר אותם לאחריות הביטוח הלאומי
עידן יוסף
בתום דיון סוער שנמשך אל תוך הלילה, ועדת הכלכלה אישרה את מכסת הביצים ל-2016    כבל דרש שמשרד החקלאות יפעל לשדרוג לולי הסוללה ללולים חדשים ללא כלובים באופן מיידי    "לא מוכן לקבל יותר דיבורים - אם משרד החקלאות לא יעמוד בהתחייבות נדע מה לעשות"
עידן יוסף
שר התחבורה אומר כי בדיקה שבע שנים אחורה מצאה כי לא נקבעה לו פגישה עם דני נוימן    תקף את חברת הכנסת זנדברג שדרשה לפטר את המנכ"ל: "את מאכערית פוליטית. אני לא מכיר מישהו ישר ממני בהתנהלות הפוליטית"
עידן יוסף
ההצעה להוריד בשנה את גיל המינימום לעבודה בחופשת הלימודים    עמיר פרץ: "אני עבדתי בגיל 13 ואני לא רוצה לגרום לאף ילד לעבוד בגיל 13"    נתניהו: "קיבלתי חוות דעת שיצחק קדמן יו"ר המועצה לשלום הילד תומך בחוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il