בשורה חשובה לצרכרנים: אפליקציה חדשנית להשוואת מחירים בשם "הפוך". במקום להזין את השירות או המוצר אותו מחפשים ומשווים מחירים, הלקוח משאיר פרטים על-אודות עצמו ומה השירות או מוצר בו הוא מעוניין. פרטי הלקוח מועברים לספקים הרשומים בשירות ואלו מתקשרים אליו. השירות מכיל בתוכו גם מערך בקרת איכות המונע התנהלות לא ראויה של ספקים ושל לקוחות.
בראש המיזם עומד דרור חיימוביץ'. הפוך הוקמה ב-2015 והושקעו עד היום כמיליון שקלים. בקרוב החברה תצא לסבב השקעות נוסף.
באמצעות האפליקציה גם עסקים קטנים יכולים להתחרות מול חברות גדולות באותו המגרש, זאת בזכות המודל העסקי של האפליקציה (תשלום פרטני עבור כל לקוח פוטנציאלי ללא מנוי חודשי). בנוסף, לקוחות מרגישים שספקים "רודפים" אחריהם בתהליך התמחרות וכך מתהפכים חוקי המשחק.