X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוארך בשלושה ימים מעצרם של שלושת החשודים בסיוע למחבל נשאת מלחם להימלט ארדן: יהיו מעצרים נוספים המחבל ייקבר בלוויה צנועה שלושת הנרצחים יוכרו נפגעי פעולות איבה
▪  ▪  ▪
[צילום: באזל עווידאת/פלאש 90]

בית משפט השלום בחיפה האריך (9.1.16) בשלושה ימים את מעצרם של שניים מחמשת העצורים תושבי ערערה החשודים בסיוע למחבל נשאת מלחם. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בעשרה ימים. פרקליטם של השניים, העורך דין שאדי יונס, אמר כי לא ידוע לו על כל היכרות ביניהם לבין נשאת מלחם. נאסר על יונס להפגש עם השניים.
חוקרי המשטרה והשב"כ מעריכים שנשאת מלחם, שביצע את פיגוע הירי בתל אביב ורצח את אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן, פעל על דעת עצמו ולא היה בשליחות של תא או התארגנות טרור. עם זאת, הם אינם שוללים כי היו לו סייענים, ששיתפו עימו פעולה.
כוחות הביטחון מחפשים אחר הסייענים של מלחם שחוסל ביום שישי אחר-הצהריים בערערה. על-פי הערכות, המחבל הגיע לערערה מיד אחרי פיגוע הירי בתל אביב. השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר כי "אפשר להגיד כמעט באופן סופי שזה טרור לאומני, יהיו מעצרים נוספים". הוא סירב לפרט מתי.
בעזה וקמה סוכת אבלים סמלית לזכר המחבל, ואילו בכפרו ערה הסוכה סמלית. בני משפחתו מעוניינים לערוך לו לוויה צנועה לאחר שתוחזר לידיהם. ככל הנראה ייקבר ליד בן-דודו שנהרג מירי של שוטר.
בתוך כך, משרד הביטחון החליט להכיר באלון בקל, שמעון רואימי ואמין שעבאן נפגעי פעולת איבה. ההחלטה תאפשר לאגף נפגעי פעולות איבה ולמוסד לביטוח לאומי לטפל במשפחות ולתת להן את כל הסיוע הניתן למשפחות נפגעי פעולות הטרור.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודה בצאת השבת לכוחות הביטחון על חיסול מילחם: "בשם כל אזרחי ישראל אני מודה למשטרה, לשב"כ, ליחידת הימ"ם, שעשו את עבודתם במקצועיות ובשיטתיות. יידע כל מי שבא לרצוח ישראלים - במוקדם או במאוחר נגיע אליו ולכל מי שסייע לו". נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ברך גם הוא והוסיף: "תחזקנה ידיהם של אנשי שירותי הביטחון אשר עשו לילותם כימים בשבוע האחרון יותר מתמיד. לא נרכין ראש מול טרור נפשע". בתוך כך, מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, צלצל מוקדם יותר להורי הנרצחים בפיגוע בתל אביב, והבטיח שיוחלט להכיר בבניהם כנפגעי פעולות איבה.

תאריך:  10/01/2016   |   עודכן:  10/01/2016
+מחדלים בערבון מוגבל מאוד
10:54 10/01/16  |  ישראל רוזנבלט   |   לרשימה המלאה

בפריז צויין בשבוע שעבר יום השנה למסע הרצח של מחבלי אל-קאעידה, שהחל בשבועון שרלי הבדו  ▪  עד היום לא נתפסה המחבלת הייאט בומדיין, שנמלטה לסוריה  ▪  אצלנו, במסגרת התאווה של התקשורת לחפש "אשמים" ו"מחדלים" בכל מחיר, חיפשו את ראשו של המפכ"ל הטרי, רוני אלשיך, כבר שעות ספורות בלבד אחרי הרצח בדיזנגוף

רוני אלשיך. אשם במחדל? [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+טירוף המנטרות
09:19 10/01/16  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

את הכבוד המפוקפק שמגדירה הכותרת, אני מייחס לאופן בו מתנהלת ישראל מזה זמן מול אירועי הטרור הנוחתים עליה במאות ובאלפים בעשור האחרון. אילו קם מנהיג בישראל לפני עשר שנים והודיע לעם היושב בציון שעל-פי החלטתו ישראל תאמץ מדיניות "חדשה", שעיקרה "הבלגה" ו"ספיגת אבידות מתמשכת", ללא תגובה אפקטיבית במשך עשר שנים, אני משוכנע שלא היה משלים בתפקידו אפילו קדנציה אחת

נתניהו בזירת הפיגוע בדיזינגוף [צילום: חיים צח/לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערכה: הסיוע למלחם ניתן רק אחרי הפיגוע
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ומה זה משנה כל כך ?
ישמעאל   |  10/01/16 06:19
2
בני המשפחה רצו במותו של המחבל
סניל  |  10/01/16 10:22
 
- ואולי רצו שיהרוג כמה שוטרים
הגוי..  |  12/01/16 07:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נכה דתייה שביקשה להיכנס לאוטובוס מהדלת הקדמית נתקלה ביחס עוין מצד נוסעים חרדיים שצעקו עליה    הנהג לא התערב    אגד: "הנהג לא התכוון לפגוע"
עו"ד אמיר טיטונוביץ
לאחר הליך בוררות בן 5 שנים, שהתנהל בין שני יועצי התקשורת הבכירים, מוטי מורל ורונן צור, שהשותפות ביניהן עלתה על שרטון, הכריע הבורר לטובת מורל וחייב את צור לשלם לו כ-5 מיליון שקל
עידן יוסף
השרים כחלון ודרעי יביאו לאישור הממשלה את הפחתת תעריפי התחבורה הציבורית בגובה המע"מ בעלות שנתית של 650 מיליון ש"ח    הצעת החוק קובעת כי יימנע שינוי עתידי בתעריפי התחבורה הציבורית כתוצאה משינויים במע"מ
עידן יוסף
כחלון: "ממשיכים להסתכל לעובדי הקבלן בעיניים ולהגיד להם - המדינה נושאת באחריות עליכם"    ניסנקורן: "בשורה אמיתית והיסטורית לציבור של עשרות אלפי עובדי קבלן המועסקים בשמירה וניקיון"
מחלקה ראשונה
חואקין גוסמן שברח מהכלא השמור במקסיקו לפני כחצי שנה, נלכד בידי הרשויות    נשיא מקסיקו פרסם את ההודעה בטוויטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il