X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התחבורה סיכם עם ראש עיריית באר שבע כי גודש האוטובוסים בעיר הפך לבלתי נסבל בתיאום עם צה"ל, מוקד איסוף החיילים לבסיסים יועבר לתחנת הרכבת בלהבים
▪  ▪  ▪
דוחק בלתי נסבל
רכבת קלה ע"ש ראש העיר
שר התחבורה כ"ץ הכריז כי הרכבת הקלה בבאר שבע, שבקרוב יתחילו בהקמתה, תיקרא "רכבת דנילוביץ'". לדבריו, קרא לרכבת על-שם ראש העירייה רוביק דנילוביץ', משום שהוא היוזם שלה.

שר התחבורה ישראל כ"ץ הנחה (יום ג', 12.1.16) את גורמי המקצוע לפנות לצה"ל ולמצוא חלופות מיידיות לגודש החיילים בתחנה המרכזית בבאר שבע, על-ידי הקמת מערך הסעות בלתי מוגבל לבסיסים מתחנת הרכבת בלהבים, שבה יש מעל מאה מקומות חניה.
בישיבת עבודה שקיים בעיר עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' בעיר, אמר שעל הצבא להסיט את החיילים לכיוון התחנה בלהבים, שכן בתחנה המרכזית בבאר שבע אין מקום להכיל כמות נוספת של אוטובוסים.
כ"ץ: "נוחיותם של חיילי צה"ל כל הזמן לנגד עינינו. בלתי סביר שהם יגיעו לבסיס בדוחק ובעומס כפי שאנחנו רואים שקורה בבאר שבע. לכן הנחיתי לטפל בכך מיידית בתיאום עם צה"ל ולוודא שיש מספר גדול של אוטובוסים בתחנת להבים שיקחו את החיילים לבסיסים". ראש העירייה דנילוביץ׳ אמר: ״המצב כפי שהוא היום מסכן את החיילים בטיחותית וביטחונית, ויש למצוא פתרון ראוי בדחיפות".
בתוך כך, יושב-ראש ועדת המשנה לתחבורה ציבורית, פנה (יום ג', 12.1.16) לשר כ"ץ, בבקשה לטפל בדחיפות בקווי התחבורה האיטיים בקווי שדרות-באר שבע ושדרות-ירושלים, ובתדירותם הנמוכה, בעקבות תלונות תושבים.
לדבריו, "לתחבורה הציבורית ערך חברתי ראשון במעלה. זהו מקדם שוויון גדול ומשמעותי שבאמצעותו ניתן לצמצם פערים ולהשוות הזדמנויות לתעסוקה ולהשכלה, להפחית זיהום אוויר ולחסוך זמן ועלויות למשק ולאזרחים.
חנין אמר כי יש לדאוג לדבר הקטן הזה, כלשונו, שנקרא פריפריה. החיבור המתבקש בין שדרות ובאר שבע ניתן היום על-ידי קו בעל שתיים-שלוש נסיעות יומיות בלבד לכל כיוון. "איך אנחנו מצפים מהאזרחים לוותר על הרכב הפרטי ולהשתמש בתחבורה הציבורית, כאשר השירות כלל אינו קיים ואינו עונה על הצרכים הבסיסיים של אנשים? נסיעה ברכב פרטי מירושלים לשדרות אורכת כשעה וחצי, בעוד שנסיעת קו אוטובוס אורכת כשעתיים וחצי והקו המאסף נוסע במשך שלוש שעות וחצי", הקשה.
בטקס חניכת גשר הולכי רגל ליד תחנת הרכבת בבאר שבע, אמר השר כ"ץ "אנחנו פועלים כדי לפתח ולקרב את באר שבע למרכז הארץ. המושג פריפריה הולך ומאבד את משמעותו כי כל המגרעות מתבטלות והפערים נסגרים. באר שבע הופכת לעיר מטרופולינית ונושא התשתיות הוא בולט מאוד כיוון שאנחנו משקיעים פה רבות".

תאריך:  12/01/2016   |   עודכן:  12/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיילים יוסעו מלהבים במקום מבאר שבע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
ימשיכו לשלם את התעריף היקר אך יוכלו לנסוע גם ברכבת ישראל במקומות בהם היא פועלת    אזורי השימוש לא יורחבו כמתוכנן
עידן יוסף
ועדת הפנים קוראת למשרד הפנים לבחון הצדקת המיסים העירוניים המושתים על תחנות מוניות    יו"ר הוועדה: אם הנושא לא יוסדר אוביל חקיקה לביטול האגרה    להבי: "המוניות חונות במקומות הכי אטרקטיביים בעיר. את תחנות האוטובוס הסופיות ממקמים במקומות פחות נדרשים"
עידן יוסף
ניסוי שיחל בפברואר יימשך כחצי שנה ולפיו יוחלט אם להרחיב את ההסדר לערים נוספות    תצפיות ומדידות יפקחו על הניסוי באמצעות מצלמות
עידן יוסף
נכה דתייה שביקשה להיכנס לאוטובוס מהדלת הקדמית נתקלה ביחס עוין מצד נוסעים חרדיים שצעקו עליה    הנהג לא התערב    אגד: "הנהג לא התכוון לפגוע"
עידן יוסף
השרים כחלון ודרעי יביאו לאישור הממשלה את הפחתת תעריפי התחבורה הציבורית בגובה המע"מ בעלות שנתית של 650 מיליון ש"ח    הצעת החוק קובעת כי יימנע שינוי עתידי בתעריפי התחבורה הציבורית כתוצאה משינויים במע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il