X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המהלך אסטרטגי לשינוי המבנה הארגוני בהנהלה כולל מינוי ממלא-מקום מנכ"ל. לתפקיד ימונה אריק פינטו, מנהל החטיבה הקמעונאית כיום שינוי של מודל ההפעלה ללקוחות הפרטים והעסקיים הקמת חטיבה חדשה בשם חטיבת החדשנות שבראשה יעמוד אבי כוכבא
▪  ▪  ▪
ציון קינן, מנכ"ל הפועלים [צילום: תמר מצפי/באדיבות גלובס]
יו"ר הבנק, יאיר סרוסי [צילום: פלאש 90]

הנהלת בנק הפועלים הודיעה (יום ד', 13.1.16) על שינויים מהותיים במבנה הנהלת הבנק. במסגרת השינויים עליהם דיווחה ההנהלה לעובדים, הוחלט על עריכת טרנספורמציה בשירותי הבנקאות הקמעונאית, שבבסיסה עומד שינוי מודל ההפעלה ללקוחות הפרטים והעסקיים. בכוונת הבנק להתאים את מודל השירות לכל לקוח בעזרת בנקאים מקצועיים, כלים דיגיטליים, מכונות לשירות עצמי, מוקד טלפוני, או בביקור בסניף. למנהל החטיבה הקמעונאית, שיוביל את יישום התוכנית האסטרטגית, ימונה רונן שטיין, שמכהן כיום כמנכ"ל ישראכרט.
מינוי ממלא-מקום למנכ"ל
במסגרת שינוי המבנה הארגוני של הנהלת הבנק הוחלט על מינוי COO - Chief Operating Officer, במעמד ממלא-מקום מנכ״ל, שירכז תחתיו את ניהול המשאבים התפעול והאסטרטגיה של הארגון. כ-COO וכממלא-מקום מנכ"ל ימונה אריק פינטו, שמכהן כיום כמנהל החטיבה הקמעונאית. תחת ה-COO ירוכזו יחידות ה-back-office מכל חטיבות הבנק השונות. מטרת איחוד המערכים היא לאמץ את הפישוט והמיקוד כנדבך מרכזי בפעילות הבנק. חטיבת האסטרטגיה תמוזג לתוך פעילות ה- COO, ועל תפקידו החדש של רון וקסלר, שמנהל כיום את חטיבת האסטרטגיה, יודיע הבנק בהמשך.
חטיבה ראשונה מסוגה - חטיבת החדשנות
במקביל הודיע הבנק על הקמת מספר חטיבות חדשות. הראשונה - חטיבת החדשנות, בראשה יעמוד אבי כוכבא, שמכהן כיום כמנהל חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק. כמנהלת חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק תמונה אתי בן-זאב, שמנהלת כיום את אגף הפיתוח בחטיבה.
חטיבת החדשנות נועדה להאיץ ולהטמיע את תחומי החדשנות בבנק. באחריותה לקדם את אסטרטגיית הדיגיטל של הבנק, לשפר את חוויית הלקוח, לבנות כלי ביג-דאטה חדשים, להטמיע במהירות חידושים טכנולוגיים ולהגביר את שיתופי הפעולה עם גופים חיצוניים. באמצעות החטיבה נוכל להיות מהירים יותר, גמישים יותר, ומעל לכל - ללמוד ביסודיות את צרכיו ודרישותיו של הלקוח ולהעמיד אותם במרכז כל הפעילות הארגונית.
חטיבה חדשה נוספת שתוקם תהיה אמונה על הקשר עם הלקוחות ומחזיקי העניין, מתוך מטרה לשים את הלקוח במרכז תוך התחשבות בסביבה בה הבנק פועל. מדובר בתחום המתפתח בחברות העסקיות המובילות בעולם. בראש החטיבה תעמוד אפרת יעבץ, שמכהנת כיום כמנהלת חטיבת הון אנושי, ייעוץ ומשאבים. בנוס, תחת החטיבה החדשה יפעל "קמפוס פועלים" במטרה להכשיר את העובדים והמנהלים של הארגון.
לבסוף, החטיבה הבינלאומית וחטיבת שווקים פיננסיים ימוזגו לחטיבה אחת, שתחתיה ימשיכו להתנהל כל התהליכים האסטרטגיים הקשורים לתחומי פעילות אלה. בראש החטיבה המאוחדת יעמוד דני קולר, שיתמנה גם לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של בנק הפועלים שווייץ, ולאור כך יסיים את תפקידו כיו"ר ישראכרט. אמיר אביב, שמנהל כיום את החטיבה הבינלאומית, ביקש לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים על-מנת להקים מיזם פרטי-פיננסי בחו"ל.

תאריך:  13/01/2016   |   עודכן:  13/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שינויים מבניים בהנהלת בנק הפועלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כלל הבנקים משנים את המבנה
ישע  |  13/01/16 16:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אמיל זולא פרסם את מאמרו "אני מאשים" בו האשים את הממשל הצרפתי בהרשעת אלפרד דרייפוס על-רקע יהדותו
מירב ארד
הכספים ישמשו למימון המשך פיתוח שסתום בין-פרוזדורי חד-כיווני שפיתחה V-Wave לטיפול באי-ספיקת לב
יפעת גדות
ברקת: "שלב נוסף במהפכה הכוללת לצמצום פערים וקידום איכות החינוך במגזר הערבי בירושלים"
איציק וולף
החוליה זוהתה סמוך לגדר המערכת, סמוך לזירת מטעני חבלה שהתגלתה    ההערכה: התכוונו להפעיל את המטענים לעבר כוח צה"ל    ח"כ שלח: יש לחמאס מנהרות לשטחנו והוא רק צריך להחליט להשתמש בהן
איציק וולף
מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה הודיע לראשי המוסדות בישראל כי עד לחודש מרס לא יוכלו לקיים פגישות עם אנשי המל"ג    זאת, בשל הצורך להתמקד בהכנת תוכנית חומש לשנים 2017-2021    "גם משרד האוצר לא מפסיק לתת שירות כשהוא מכין תקציב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il