X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מייק ון-קול, המנהל מאות הליכים בכל הערכאות, ישלם למדינה 3,000 שקל בשל עתירת חסרת יסוד שהגיש נגד נשיאת המחוזי בתל אביב ובשל לשונו המשתלחת
▪  ▪  ▪
ברלינר. עבר חודש [צילום: יוסי זליגר]

בית המשפט העליון חייב (יום ד', 13.1.16) עותר סדרתי בתשלום הוצאות של 3,000 שקל לטובת אוצר המדינה, כאשר דחה על הסף עתירה שהגיש.
מייק ון-קול - המנהל מאות הליכים בכל הערכאות, כולל עשרות הליכים בבית המשפט העליון - עתר לבג"ץ נגד נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דבורה ברלינר. ון-קול טען, כי עתירה שהגיש לבית המשפט המחוזי נגד משרד הפנים טרם מטופלת. את העתירה לבג"ץ הגיש חודש בלבד לאחר הגשת העתירה למחוזי, והוא ביקש להורות לברלינר לנתב מיידית את עתירתו למותב.
השופט נעם סולברג אומר: "דין העתירה להידחות על הסף בשל אופיו של הסעד המבוקש ובשל היותה של העתירה מוקדמת... בכל הכבוד, לא נראה ש'עיכוב' של חודש בטיפול בתביעה מצדיק התערבותו של בית משפט זה בסדרי המינהל של בית המשפט המחוזי.
על אחת כמה וכמה שאין הדבר מצדיק הטחת האשמות בבית המשפט המחוזי ובעומדת בראשו, כגון אלו שהוטחו כלאחר-יד בעתירה זו.
"שנית, וכעולה ממילא מהדברים הנ"ל, עסקינן בעתירה מוקדמת; הזמן שחלף משהוגשה התביעה בבית המשפט המחוזי ועד היום אינו פרק זמן ארוך כלל, וטרם ניתן להצביע על פגם כלשהו בהתנהלות
הניהולית של בית המשפט המחוזי".
סולברג מזכיר, כי מדובר במתדיין סדרתי שאילץ את הנשיא דאז, אשר גרוניס, להורות למזכירות שלא לקבל חלק מעתירותיו. גרוניס ציין בזמנו, כי מדובר "בבעל דין שהוא מתדיין סדרתי, המטריד את בית המשפט בבקשות שאין להן יסוד בדין, גורם לבזבוז של זמן שיפוטי ומתנסח בדרך שאינה הולמת פנייה לערכאות". די בדברים אלו, אומר סולברג, כדי לדחות גם את העתירה הנוכחית.
בנוגע להוצאות אומר סולברג: "העותר ישא בהוצאות לאוצר המדינה בסך 3,000 שקל; בקביעת סכום זה לקחתי בחשבון גם את העובדה שאגרת בית המשפט טרם שולמה וגם את סגנון לשונו של העותר כלפי בית המשפט המחוזי ורשויות המדינה בכלל". הנשיאה מרים נאור והשופט חנן מלצר הסכימו עם סולברג.

תאריך:  14/01/2016   |   עודכן:  14/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע: "ההחרפה בתופעה של אלימות בספורט - ואשר לה ביטויים שונים, מילוליים ופיזיים, לרבות ביטויים גזעניים - מחייבת מסר ברור והחלטי מצד כל גורמי אכיפת החוק, ובראשם בתי המשפט"
עידן יוסף
ההנהלה תיפגש עם כל צד בנפרד    הדירקטורים מושכים את הזמן ונותנים ארכה בעוד המוצרים אוזלים מהמדפים    יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "הרגולטור נרדם בשמירה וצריך לתת על כך את הדין"
עידן יוסף
הנשיא התשיעי שהה בביתו וחש כאבים בחזה    בדיקת אק"ג גילתה כי קצב הלב אינו סדיר והוא עבר צנתור בעורק מוצר    מבית החולים שיבא נמסר כי פרס בהכרה מלאה
אביתר בן-צדף
אין האשמות פליליות נגד קפטן שון מֶרטאג, שתפקודו נחקר כעת
איתמר לוין
אייל ברקוביץ וגיסתו רכשו בית קפה בחיפה, אך הפרו את תקופת הניסיון לה התחייבו ומכרו אותו לרשת מתחרה    נדחתה תביעתם להחזר של 250,000 שקל מהמוכרת; ישלמו לה 9,000 שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il