X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
ריבלין פתח את טקס "פרס התעשיה 2015" של התאחדות התעשיינים,ואמר כי "על כולנו להוקיר את התעשיינים בישראל, על תרומתם העצומה לכלכלה ולחברה הישראלית" " התעשיה הישראלית היא גם סיפורה של מדינת ישראל"
▪  ▪  ▪
ריבלין. מוקיר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

טקס "פרס התעשיה 2015" של התאחדות התעשיינים, נערך (יום ד', 13.1.16) בערב במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין ונשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש. בטקס חולקו 'פרס התעשיה' ו'ציון לשבח' לשבעה תעשיינים ותיקים, על תרומתם הרבה לתעשיה הישראלית.

זוכי "פרס התעשיה":

1. מנכ"ל "תרמוקיר", אלי כהן
בין נימוקי השופטים להענקת הפרס: "אלי הינו מבין התעשיינים המובילים בארץ בקידום תעשיה ובנייה ירוקה ואף זכה על פעילותו זו בפרסים סביבתיים רבים בעבר. כמנכ"ל החברה, הוא הוביל ב"תרמוקיר" תהליכי צמיחה והתייעלות 'ירוקים' מרשימים ביותר, תוך הקפדה יתרה על איכות הסביבה והטמעת ערכי קיימות במוצרים. כל זאת, עם הישגיים כלכליים יוצאי דופן. הישגיו הרבים ופעילותו למען התעשיה והסביבה, מצדיקים את הענקת הפרס לאלי, לאחר 23 שנות פעילות בתעשיית מוצרי הבנייה".
2. מנכ"ל "תנובה", אריק שור
בין נימוקי השופטים להענקת הפרס: "לאורך קריירה של למעלה מ-35 שנים בתפקידי ניהול בכירים, אריק הוביל אסטרטגיה של עצמאות תעשייתית, שתרמה רבות לחזקתה ועוצמתה של התעשיה המקומית. בכל תפקיד אותו מילא, שם דגש על ייצור ישראלי והטמעת חדשנות טכנולוגית, כל זאת תוך יצירת מקומות עבודה חדשים ומתן פרנסה לעובדים בכל רחבי הארץ ובפרט בפריפריה. בד-בבד, אריק הוביל את "חזון העובד הישראלי" וקידם יחסי עבודה תקינים במשק, שמירה על כבוד העובדים ושיפור תנאי העסקתם. על תרומתו זו לחברה לתעשיה, יש להוקירו ולהעניק לו את פרס התעשיה".
3. מנכ"ל "SCD", ברוך גליק
בין נימוקי השופטים להענקת הפרס: "כמנכ"ל SCD, הוביל ברוך את החברה להישגים טכנולוגיים יוצאי דופן ולמעמד בכיר בשווקים הבינלאומיים. מצוינות החברה וחדשנות מוצריה תרמו ותורמים רבות לביטחון המדינה ולקידום כלל התעשיה הביטחונית בישראל, לצד תרומה גדולה לתעסוקה בצפון הארץ. אין לנו ספק, כי ברוך מייצג מנהיגות תעשייתית, הראויה לפרס היוקרתי".
4. מנכ"ל "שטיבל בע"מ טחנות קמח", ברוך תורג'מן
בין נימוקי השופטים להענקת הפרס: "באמצעות ההתייעלות והמקצועיות שיזם, תוך יישום טכנולוגיות ייחודיות, היענות וערנות לדרישות הלקוחות ושוק המאפה המתפתח, ברוך יצר בארץ תרבות מקצועית של איכות וגיוון בקמחים. בד-בבד, כתעשיין עצמאי בעל חזון, יצר פריצת דרך בענף שהיה כבול בהסדרי מכסות טחינה היסטוריים ובכך תרם לכלכלת שוק פתוח וחופשי. כל אלו מזכים אותו להיות ראוי לפרס התעשיה".
5. מייסד "אוניפארם", זבולון תומר
בין נימוקי השופטים להענקת הפרס: "תחת הנהגתו של זבולון, צמחה אוניפארם מחברה קטנה, לאחת מחברות התרופות הגנריות הגדולות בישראל וספקית תרופות למאות אלפי אזרחים ישראלים. כל זאת בנועם הליכות וברוח טובה. כמו-כן, זבולון היה מבין מקימי ארגון הרוקחות בישראל והקדיש רבות מזמנו לקידום ענף הפרמצבטיקה בישראל ותחום הפטנטים. זאת לצד תרומות לארגונים ועמותות לרווחת האוכלוסייה. זבולון זכה בעיטורים רבים ביניהם פרס החברה הישראלית לכימיה ואות המופת של ארגון הרוקחות. בשל כל אלו, ראוי זבולון לפרס המכובד".

זוכי "ציון לשבח"

1. יו"ר קבוצת יעיל נוע, ארנון מרקוס
בין נימוקי השופטים להענקת "ציון לשבח": "כאחד ממייסדי החברה, תרם ארנון תרומה עצומה לביטחון ישראל ולתעשיה המקומית והניח את היסודות להקמת מפעל עיבוד שבבי מתקדם, הפועל בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הביטחון ופרויקט המרכבה, בפיתוח וייצור מערכות לרק"מ. לצד פעילותו זו, תרם ארנון רבות לפיתוח ומיצוב תעשיית המתכת בישראל כתעשיה מובילה בארץ. על כל אלו, מהווה ארנון מודל לרוח התעשיה ואין ראוי ממנו לקבלת הציון לשבח".
2. מנכ"ל ויו"ר E.N.T טכנולוגיות חדשניות ייחודיות בע"מ ויו"ר אגף סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים, עמירם שור
בין נימוקי השופטים להענקת "ציון לשבח": "כיזם בתחום התוכנה, המחשבים וההיי-טק, פעל עמירם במשך למעלה מ-50 שנה, למיסודה והעצמתה של התעשיה בישראל, והפיכת תעשיות התוכנה וההיי-טק למובילות ביצוא הישראלי. החברות אותן ניהל היוו גשר להשתלבותן של חברות טכנולוגיות מובילות בעולם בישראל והן אף הקימו בארץ חברות בת ומרכזי פיתוח. כל זאת לצד פעילותו הרבה למען קידום הקשרים הכלכליים הבינלאומיים של מדינת ישראל עם מדינות העולם ושיווקה של ישראל כמעצמת 'היי-טק'. על כל אלו ועוד, ראוי עמירם לקבלת הציון לשבח".
ריבלין פתח את הטקס ואמר כי "על כולנו להוקיר את התעשיינים בישראל, על תרומתם העצומה לכלכלה ולחברה הישראלית. אתם היושבים לפני היום, אנשי מקצוע בכל ענפיה של התעשיה הישראלית, אתם כותבים את סיפורכם האישי, אך התעשיה הישראלית היא גם סיפורה של מדינת ישראל. החברה הישראלית מורכבת מחילונים ודתיים, עולים חדשים וותיקים, ערבים ויהודים, מרכז ופריפריה. כדי שהחדשנות הישראלית תמשיך, עלינו לוודא שהחזון העתידי שלה כולל את כל חלקי החברה הישראלית. בתקופה האחרונה, אני עושה מאמץ, להיפגש עם רבים מכם, מתוך מטרה, לפתוח את שוק התעסוקה הישראלית, לכל הזרמים בחברה הישראלית, ובמיוחד לחרדים וערבים. במדינת ישראל של המאה ה-21 שוק התעסוקה הוא המקום בו נפגשת החברה הישראלית. כתעשיינים, כיזמים, וכמעסיקים, יש לכם, מלבד החדשנות, משימה נוספת. לקלוט עובדים שונים, ממגזרים שונים".

תאריך:  14/01/2016   |   עודכן:  14/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי כהן / Eli Cohen
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא המדינה: עלינו להוקיר תעשיינים בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
מירב ארד
הראל משמשת מומחית לכתבי יד בבתי משפט בישראל    ביה"ס יהיה פתוח לקהל הרחב לבחינת מסמכים ולגרפולוגיה משפטית    הקורסים ייפתחו במרס 2016
איציק וולף
עו"ד בריס ליווה בתפקידו חלק ניכר מהרפורמות והשינויים המבניים במשק שיזם משרד האוצר בעשורים האחרונים
איציק וולף
ראש עיריית ירושלים העיד בבית המשפט המחוזי בעיר נגד המחבל שאותו לכד בכיכר צה"ל בפברואר שעבר    "עשיתי את מה שמצופה מכל אזרח אחראי לעשות"
איתמר לוין
מיזם חדש בליבה של בירת התרבות החילונית: בית ללימודי יהדות, כולל מופעים וגם טעימות ממעדני שבת
יצחק דנון
עו"ד איתן צפריר, שהיה ראש מטה משרד התקשורת, מבקש לקבוע שסיים את תקןפת הצינון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il