X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פניות ומסמכים שיתקבלו באמצעות הכלי הדיגיטלי ייחשבו, בכפוף לכל דין, ככאלה שהתקבלו כאילו נשלחו באמצעות פקסימיליה
▪  ▪  ▪

הממשלה דנה (יום א', 17.1.16) בעניין העמדת ערוץ תקשורת מקוון לציבור לפנייה אל הממשלה כחלופה לפקסימיליה, והחליטה להנחות את כל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, לאפשר, בכפוף לכל דין, לכל אדם הפונה אליהם או מבקש להמציא להם מסמכים, בכל נושא לגביו הם מאפשרים לפנות או להמציא מסמכים באמצעות הפקסימיליה, לעשות כן גם באמצעות כלי דיגיטלי, וזאת בנוסף לשמירת האפשרויות לפנייה באמצעים הנהוגים כיום.
פניות ומסמכים שיתקבלו באמצעות הכלי הדיגיטלי ייחשבו, בכפוף לכל דין, ככאלה שהתקבלו כאילו נשלחו באמצעות פקסימיליה, ויטופלו בהתאם.
הוחלט להנחות את כל מנכ"לי משרדי הממשלה ויחידות הסמך:
א. לפרסם בתוך 90 יום ממועד החלטה זו, לצד כל פרסום של מספר הפקסימיליה, שנועד לשמש לפניות או העברת מסמכים, גם את פרטי הכלי הדיגיטלי, לרבות אופן הגישה והשימוש בו, לצורך פניות וצירוף קבצים כאמור. ככל שהדבר נדרש, משרדי הממשלה ויחידות הסמך יתאימו את תהליכי העבודה או נהלי העבודה הרלוונטיים לצורך יישום החלטה זו.
ב. להעביר לרשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה, בתוך 60 יום, את פרטי דרכי ההתקשרות עם המשרדים ויחידות הסמך, לרבות פרטי הכלי הדיגיטלי האמור, לצורך פרסומם לציבור באופן מרוכז באתר הממשלתי האחוד, בהתאם לנוהל מחייב שתפרסם רשות התקשוב בתוך 30 יום.
ג. לקבוע, בתוך 30 יום ממועד החלטה זו, גורם אחראי ליישום ההחלטה, לרבות מעקב אחר ביצועה, בכל אחד ממשרדי הממשלה ויחידות הסמך, לפי העניין.
4. להנחות את שרי הממשלה, לפנות לתאגידים ציבוריים שבאחריותם, ולהנחות את רשות החברות הממשלתיות לפנות לדירקטוריונים של תאגידים ממשלתיים, על-מנת שיבחנו את אפשרות יישומה של החלטה זו אצלם.
במסגרת יישום החלטה זו, יתנו כלל הגורמים הרלוונטיים את דעתם לשיקולים של צמצום הנטל הביורוקרטי, שיפור השירות לאזרח תוך שימת דגש על פשטות, נוחות וזמינות השימוש, אבטחת מידע, הגנה על פרטיות מידע אישי, יעילות וחיסכון ממשלתיים תוך מתן עדיפות לפלטפורמות ממשלתיות רוחביות ואיכות הסביבה בהיבטי צמצום השימוש בנייר.

תאריך:  17/01/2016   |   עודכן:  17/01/2016
+הממשלה יוזמת חקיקה נגד הסתה בפייסבוק
01:33 18/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

זאת לנוכח מגמת עלייה בתרבות ההסתה ברשות הפלשתינית שהתגברה מתחילת גל הטרור הנוכחי  ▪  החליטה להגביר נוכחות ישראלית מאזנת ברשתות החברתיות ולחשוף את שרת החוץ השוודית לחומרים

השר ארדן בישיבת הממשלה [צילום: אלכס קולומויסקי]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
איציק וולף
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, יציג בפני ממשלת ישראל את הצעתו להקמת מערך לאומי למניעת אלימות ופשיעה נגד ילדים ובני נוער ברשת    לקראת הקמת המערך הלאומי תתכנס ועדת היגוי בראשות מנכ"לי המשרד לביטחון פנים, החינוך, המשפטים, הרווחה ומשרדים נוספים
שמעון זיו
אני הקטן מציע ליש עתיד - אם חפצי חיים אתם עליכם להכנס לממשלה הזאת, ולקבל בה את ניהול המשבר המדיני המדומה, או האמיתי
עידן יוסף
הכנסת אישרה את מינוי דרעי לשר הפנים למרות התנגדות סיעות האופוזיציה    לפיד: ההתנגדות אינה אישית    אייכלר: הציבור מאמין שדרעי הוא זכאי מלכתחילה ויש סכנה שמערכת המשפט עלולה לסמן בן אדם ולתפור לו תיקים
איתן קלינסקי
עוד חודש אביחי מנדלבליט הוא היועץ המשפטי החדש, שיחליף את היועץ המשפטי יהודה וינשטיין. חודש לפני כניסתו לתפקיד מבהיר לנו אביחי שהוא המיועד להיות נחוש בתפקיד המלבין הלאומי
צ'לו רוזנברג
האופוזיציה צריכה להתעורר, ויפה שעה אחת קודם. אין להתייאש, אין להרים ידיים. יש לפעול במלוא התעוזה, בביטחון בצדקת הדרך, להופיע בכל מקום, בכל אתר ואתר, לא לנוח ולא לשקוט עד שמחדליה של ממשלה זו יתבררו כאסון. רק אז יש סיכוי לשינוי.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il