X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סרטון עלילתי יציג את מתווה הרכבת הנסללת לירושלים בינתיים הופסקה ההתקשרות של הרכבת עם אחד הקבלנים המבצעים
▪  ▪  ▪
רומן בנסיעה

רכבת ישראל מפרסמת סרט עלילתי שהופק וצולם בטכנולוגיית תלת-ממד עבור מרכז המבקרים החדש של רכבת ישראל. הסרט, שממחיש את היתרונות של הקו המהיר בין תל אביב לירושלים, מוקרן על מסך של 7 מטרים בחלל הקרנה ייחודי המעוצב כמנהרה.
בקרוב אמורה ועדת הכלכלה לקיים דיון בסלילת קו הרכבת לירושלים, בעקבות הצעה לסדר שהגישה ח"כ עליזה לביא (יש עתיד). לאחרונה אירעה התרוממות רצפות באחת מ-46 מנהרות הקישור שקיימות במנהרה מס' 3 בפרויקט הרכבת המהירה לירושלים, מנהרה מאזור נחל יתלה עד לאזור מבשרת-ציון.
מדיווח שהתקבל מחברת רכבת ישראל עולה כי האירוע נגרם בשל עומס מים שלא טופל כראוי, וכן מליקוי בשלביות הביצוע, אשר החליש את הרצפה. לפי הדיווח, מדובר בליקויים שבאחריות הקבלן, ולנוכח התנהלותו במקרה זה ובמקרים נוספים אף הפסיקה הרכבת את פעילות הקבלן באתר החל ביום 31 בדצמבר 2015, כך שכל התיקונים הנדרשים במנהרות יבוצעו על-ידי קבלן אחר.
ברכבת הבהירו כי לא תהיה השפעה על לוחות הזמנים של הפרויקט. עם זאת, ולאור חשיבות ודחיפות הנושא, הנחה שר התחבורה ישראל כ"ץ את מנהל אגף בכיר רכבות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית, משה אמסלם, לבצע באופן מיידי בדיקה ובחינה בלתי תלויות ולהגיש לו מסקנות והמלצות מהאירוע בתוך 60 ימים, בניתוח המשמעויות על קידום וסיום הפרויקט.

תאריך:  18/01/2016   |   עודכן:  18/01/2016
+מגדל בגובה 20 מטר עם חדר בקרה פנורמי
20:22 18/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הות"ל אישרה תוכנית לשדרוג מתחם התפעול והתחזוקה של רכבת ישראל בחיפה והתאמתו לצרכי המסילות והרכבת החשמלית  ▪  הראשון בארץ שיטפל ברכבות חשמליות  ▪  המבנים המקוריים מתקופת הבריטים ישומרו  ▪  היחיד בארץ הנותן מענה לתחזוקה כבדה לכל רכבות הנוסעים והמשא

[צילום אילוסטרציה: טרילוג'יקל טכנולוגיות]
+אושר סופית: הורדת התעריפים בתחבורה הציבורית
18:44 18/01/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק תעריפי התחבורה הציבורית, התשע"ו-2016. שרי האוצר והתחבורה יעדכנו את תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית הקבועים בצווי התעריפים, שהוגדרו בהצעת החוק, בהתאם להוראות חוק פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, כך שהם יופחתו בשיעור של 14.5 אחוזים לעומת תעריפי התחבורה הציבורית שהיו בתוקף ביום 1 בינואר 2016. יוגדלו תשלומי הסובסידיה שהמדינה מעבירה למפעילי התחבורה הציבורית למימון הפעלת התחבורה הציבורית, וזאת למפעילים שלגביהם נדרשת ההגדלה ובשיעור הנדרש, והכל בהתאם להסכמים שהיו קיימים בין המדינה למפעילי התחבורה הציבורית במועד תחילתו של חוק זה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
הודיע כי ועדת הכספים תגיש הצעת חוק שתוזיל את תעריפי התחבורה הציבורית באזורים שלא נכללו ברפורמה    דרעי: "אני לא קובע מחירים אלא מסמן מגמה. לנסוע לפריפריה בתחבורה הציבורית זה כמו לנסוע לחו"ל"
עידן יוסף
לאחר מרתון דיונים בראשות מנכ"ל משרד התחבורה ויו"ר ההסתדרות סוכם אחר חצות כי שכר הנהגים יעודכן
עידן יוסף
בקו ערד-ירושלים של אגד עומד קבוע נוסע חרדי שמורה לנוסעות לשלם לנהג, לרדת ולעלות מהדלת האחורית    אגד: "אין הנחיה שאסור להעלות מדלת אחורית"
עידן יוסף
העובדים מוחים על כך שנהגי אגד צפויים להפוך לבעלי ערך השעה הנמוך ביותר בקרב נהגי התחבורה הציבורית בישראל ועל צעדים חד-צדדיים שנוקטת ההנהלה    "אי-אפשר לעשות מהלכים חד-צדדיים על גבנו"
עידן יוסף
על-רקע ההוזלה הצפויה בתעריפי התחבורה בציבורית (14.5%) ורפורמת המטרופולינים (השומרון בפנים, עפולה וקרית גת בחוץ) התייחס שר התחבורה לחלק מעיוותי המחירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il