X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דובר צה"ל לשעבר: "נאלצתי להתמודד עם החשדות, עם החקירות, עם מעצר מיותר ומתוקשר, עם הפרסומים ועם העננה שריחפה מעל ראשי. האמנתי וידעתי כל העת כי דין צדק להיעשות" סגן הרמטכ"ל לשעבר, ארז וינר: "עברתי עינוי דין בלתי מוצדק"
▪  ▪  ▪
בניהו. "עינוי דין" [צילום: פלאש 90]
כצפוי: נסגר התיק נגד אשכנזי בפרשת הרפז
איתמר לוין
נסגרו גם התיקים נגד אבי בניהו וארז וינר * היחיד שיועמד לדין: מזייף המסמך, בועז הרפז
לרשימה המלאה

דובר צה"ל לשעבר, תא"ל במיל' אבי בניהו, הגיב להודעת היועץ המשפטי לממשלה על החלטת הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגדו, ובהודעה שמסר כתב כי קיבל אותה בקורת רוח. "אני מברך על ההחלטה ופניי נשואות אל העתיד", אמר.
"לאורך כל הדרך", אמר בניהו, "שבתי וטענתי כי אין כל בסיס לחקירה המיותרת והממושכת הזו, כפי שסברו בשעתו גם בכירים רבים במשטרה ובפרקליטות - אני מצר על שהתקיימה. בארבע השנים שלאחר מלחמת לבנון השנייה, בהן שימשתי כדובר-צה"ל במטה הכללי, פעלתי לשרת את המדינה, את הצבא ואת הציבור במקצועיות, בנאמנות וביושר - כפי שעולה גם מהחלטת הפרקליטות.
"אכן, בביתי ובמשרדי נמצאו מסמכים בחלקם מסווגים, אשר לא הייתי ער לקיומם, כפי שמציין היועץ עצמו והבעתי צערי העמוק על כך. השנתיים האחרונות היו עבורי קשות מנשוא. נאלצתי להתמודד עם החשדות, עם החקירות, עם מעצר מיותר ומתוקשר, עם הפרסומים ועם העננה שריחפה מעל ראשי. האמנתי וידעתי כל העת כי דין צדק להיעשות!
"למרות החקירה הממושכת, חרף עינויי הדין והחשדות נגדי שהופרכו כליל - אני שמח על כך שהחקירה ומסקנות הפרקליטות הפריכו פעם נוספת את החשדות שריחפו מעל ראשה של צמרת צה"ל באותה העת, ושמו סוף למחול השדים המתמשך. כעת, אני תקווה כי הפרכת החשדות כנגדי וכנגד חברי, הרמטכ"ל לשעבר רא"ל (מיל') גבי אשכנזי וחברי ארז וינר - ישימו קץ אחת ולתמיד לפרשה אומללה זו.
"משפחתי: אמי, רעייתי, ילדיי ואחיי, עמדו איתן לצדי ואהבתי נתונה להם כמו גם לחבריי הרבים שלרגע לא פקפקו ביושרי. אני מבקש להביע הערכה ללקוחות משרדי שהאמינו בחפותי, לא עזבו ואף חיזקו אותי ותמכו בי כל העת. תודה מיוחדת לעורכי-דיני - איל רוזובסקי, ציון אמיר וערן שמעוני שליוו אותי בשנים האחרונות במסירות, במקצועיות ותוך אמונה בצדקתי", דברי בניהו.
עו״ד עודד סבוראי, בא-כוחו של אל״ם במיל׳ ארז וינר, התייחס אף הוא להחלטת היועץ: ״אנו מברכים על ההחלטה, למרות שהגיעה באיחור ניכר, והגם שאין בכוחה לכפר על עינוי הדין הבלתי מוצדק שנאלץ לעבור ארז וינר בשנים האחרונות. כעת גם ברור לכל, שהמעצר המתוקשר של ארז היה מיותר ומזיק.
"עכשיו זה הזמן לבדוק לעומק כיצד החקירה, שהושקעו בה מאמצים ומשאבים חסרי תקדים, לא הצליחה לברר את הנקודה היחידה שהייתה טעונה בירור: האם נכון שהלוגו של המסמך זויף, אולם תוכנו היה אותנטי ונכתב על-ידי שליחיו של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, כפי שנטען על-ידי גורמים רבים המכירים את הראיות?״.

תאריך:  20/01/2016   |   עודכן:  20/01/2016
+מבחיל ומבהיל
21:18 20/01/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קריאת החלטתו של וינשטיין בפרשת הרפז מלמדת לאיזו דרגה של ריקבון הגיעו אשכנזי ואנשיו, מעלה שאלות מדאיגות בתחום אבטחת המידע וגם חושפת את כשלונו של מי שבכלל לא נזכר בה

לעוף מחיינו הציבוריים [צילום: חן גלילי/Shilopro]
+כצפוי: נסגר התיק נגד אשכנזי בפרשת הרפז
15:42 20/01/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

נסגרו גם התיקים נגד אבי בניהו וארז וינר  ▪  היחיד שיועמד לדין: מזייף המסמך, בועז הרפז

אשכנזי. המסמך היה בידיו [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בניהו: השנתיים האחרונות היו קשות מנשוא
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אין ספק
כבש 44  |  20/01/16 21:24
2
ממש צער בעלי חיים
ארי כספי  |  21/01/16 08:49
3
ביובים
אבי22  |  21/01/16 13:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת הרפז
לי-אור אברבך
סא"ל (במיל') בועז הרפז ביקש לזמן את אולמרט כעד בתביעת הדיבה שהגיש נגד מרגלית וברגמן בעקבות פרסום ספרם "הבור"    מרגלית וברגמן: זימונו של אולמרט הוא לא יותר מספין מבית מדרשו של היחצ"ן רונן צור
איתמר לוין
מבקר המדינה לשעבר, שביקש לחקור חשדות לפליליפ בפרשת הרפז, אומר כעת: מדובר על מעשים פסולים מבחינה מוסרית אבל לא על מעשים פליליים
איתמר לוין
בג"ץ: הזמן שנדרש לפרקליטות לקבל החלטות אינו נובע מגרירת רגליים אלא ממיצוי החקירה    המדינה הודיעה שההחלטות יתקבלו בחודשים הקרובים
אפרים הלפרין
על-פי דוח מבקר המדינה, לא היה זה רוני אלשיך שהעלה את הספקות לגבי אותנטיות מסמך הרפז, אלא ‏היה זה האדם האחר. ואם דן מרגלית טועה ומבקר המדינה צודק, רוני אלשיך פותח ברגל שמאל?
אפרים הלפרין
אנו יודעים שסוגרים תיקים מחוסר אשמה, אנו יודעים שסוגרים תיקים מהעדר ראיות מספיקות, אנו ‏מכירים גם נימוקים לסגירת תיקים בשל חוסר עניין לציבור, אך על סגירת תיק עקב העדר חקירה ממשית, ‏על זה עוד לא שמענו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il