X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יוזם ההצעה ח"כ ילין: המצב הביטחוני ידוע והצורך לחזק את ההתיישבות באזור ידועה גם היא, כך שאין זה נכון לבוא בכל פעם מחדש עם פרוצדורה ספציפית
▪  ▪  ▪
ח"כ ילין. צורך ידוע [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ביום ראשון הקרוב (24.01), תעלה לוועדת השרים לענייני חקיקה הצעת החוק של ח"כ חיים ילין (יש עתיד), אשר מבקשת לשים סוף למאבקים בכל סוף שנת תקציב של ראשי הרשויות בשדרות ויישובי עוטף עזה, לאישור הטבות המס מחדש.
בהצעת החוק מוצע להאריך את הוראת השעה למשך שלוש שנים נוספות. תיקון זה יאפשר לרשויות המקומיות ולתושבים להמשיך לחיות בשדרות וביישובי הנגב המערבי, תוך אפשרות לפתח את האזור ולמנוע כל שנה מחדש את המאבק.
בשנת 2007 נחקק חוק לסיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי כהוראת שעה, ומאז הוראת השעה הוארכה מספר פעמים לאור הימשכותו של המצב הביטחוני. מטרת התקנות לתת זיכוי במס בשיעור 20% לתושבי היישובים הנכללים בהן, הממוקמים עד 7 ק"מ מגדר המערכת בתוספת של עוד 7 יישובים שהגדיר שר האוצר. ההטבה ניתנת בזיכוי במס על הכנסה מיגיעה אישית.
מהוראת שעה להוראת קבע
ח"כ חיים ילין קורא להפוך את מתן ההטבה מהוראת שעה להוראת קבע: "יש לשנות את המצב שבו בכל פעם מחדש נדרשת הפרוצדורה הזו של אישור ועדת הכספים. אין שום סיבה שכל עוד המצב הביטחוני לא משתפר נדרש בכל פעם מחדש אשר את ההטבה. עלינו לעשות הכל כדי לתמוך בתושבי שדרות ויישובי הנגב המערבי ולהקל על חייהם שם. הגיע העת להצעת חוק שתכלול את כל ההטבות הניתנות לתושבי קו עימות, במקום להביא בכל פעם הטבה נפרדת בהוראת שעה, בתקנות או בצווים. המצב הביטחוני ידוע והצורך לחזק את ההתיישבות באזור ידועה גם היא, כך שאין זה נכון לבוא בכל פעם מחדש עם פרוצדורה ספציפית."
ח"כ ילין התייחס להתחייבויות שלא מומשו ודורש מהממשלה לפעול לחיזוק החוסן של תושבי העוטף במטרה להביא לצמיחה דמוגרפית באזור: "ההטבות וההבטחות נזרקו לפח. בשטח, למרות שהכספים כבר הועברו למשרדי הממשלה הרלוונטיים, לא נעשה דבר כדי להתחיל ולממש את שורת ההבטחות שכללה: שיקום תשתיות וסיוע לבעלי עסקים במגן דרכים. ממשלת ישראל חייבת לתקן את המצב באופן מיידי".

תאריך:  21/01/2016   |   עודכן:  21/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים ילין / Haim Yalin
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההטבה לתושבי קו העימות - הוראת קבע
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צודק ל"ת
וינטר הניה  |  21/01/16 19:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך לדברי שר הביטחון, משה יעלון בבוועידת ויצו העולמית    הוסיף: "המשטרה לא פעלה כך וחוותה בהתאם משברים, אני קורא למפכ"ל החדש לנקוט באמצעי חינוך והסברה"
מירב ארד
התריעה בפני ראשי השלטון המקומי כי תפתח בשביתה כוללת אם לא ישלמו לעובדיהם את המענק החד-פעמי עליו סוכם בין ההסתדרות לאוצר כחלק מהסכם השכר החדש    ארנון בר-דוד: "לא נאפשר הפקרות של עובדים המוחזקים כבני ערובה בניסיון של מרכז השלטון המקומי להילחם בקיצוצים שספג בתקציב המדינה
מירב ארד
כך הודיע שר החקלאות, אורי אריאל בעקבות פרסום דוח למציאת פתרון לצמצום המטרד הסביבתי של עשן המפחמות    הדוח מתמקד במציאת פתרונות לפסולת של גדמי מטעים, באמצעות הפיכתם ממטרד למשאב ולמקור אנרגיה
אלעזר לוין
רכשו מחברת נווה נאמן מגרש בן 1.93 דונם בדרך שלמה, ברום ת"א    יבנו 49 דירות    דירה תימכר ב-1.75 מיליון שקל בממוצע    מנרב, בשליטת אברהם קוזניצקי, נכנסת לבנייה למגורים בת"א
עידן יוסף
שר הפנים ביטל את תושבותם של מחבלים שביצעו פיגועים בשכונת ארמון הנציב בירושלים    "מעתה ידעו המפגעים כי למעשי טרור יהיו השלכות מעבר לישיבה בכלא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il