X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סרטון הדמיה של התוכנית המקורית לפני השינויים
מיזם קו המטרונית החדש באורך 7.4 ק"מ מחיפה לנשר צפוי להסתיים בשלהי 2019 יתר הארכות במטרונית עד צפון עכו וטירת הכרמל נמצאות בשלבי תכנון מתקדמים
▪  ▪  ▪
הדמיית הקו בדרך בר-יהודה
הארכות צפונה ודרומה
הארכת מסלול קו 1 של המטרונית צפונה ודרומה נמצאת גם היא בשלבי תכנון מתקדמים. בצפון מתוכננת הארכה עד צפון עכו (צומת שמרת) ובדרום עד טירת הכרמל.
כמו-כן, מתקיים תכנון שעדיין מצוי בשלביו הראשונים להארכת מסלולי המטרונית לשכונת נווה שאנן דרך גשר הגיבורים ולציר רכס הכרמל ואוניברסיטת חיפה דרך אבא חושי ושדרות מוריה.

קו המטרונית החדש לנשר נמצא בימים אלה בשלבי תכנון מתקדמים. קו זה שייקרא "מטרונית נשר", ובקיצור: מטרו-נשר (למרות שאין בינו לרכבת מטרו שום קשר), עתיד לחבר את נשר לחיפה. ראשיתו של הקו, שיעבור לאורך שדרות בר-יהודה, תהיה ביגור וסופו בשכונת הדר בחיפה.
בתחומי נשר מתוכננות שבע תחנות עצירה לאורך ציר התנועה שאורכו 7.4 ק"מ. על-פי המתוכנן כעת, תהיה תדירות המטרו-נשר אחת ל-7.5 דקות בשעות השיא. המיזם יכלול גם הקמה של שני חניוני חנה-וסע. דרך בר יהודה תורחב לשישה נתיבים, בהם נתיב תחבורה ציבורית בכל כיוון שישמש גם את המטרונית. לצד קו זה מתוכננים שיפורים בקווי האוטובוס הקיימים.
על-פי התוכנית, ניתן יהיה להקים בתוך כ-30 חודשים את קו המטרונית הנוסף. בחברת יפה נוף מעריכים כי ניתן יהיה לצאת לביצוע המיזם בתחילת שנת 2017.

שיתוף הציבור
בינמו נואם בפני בעלי עסקים [איל לרמן]

בנשר מקודמת תוכנית מתאר חדש לעיר כמו גם תוכנית אב לתיירות, שמוקדיה יהיו מפעל המלט ההיסטורי "נשר" ואחד משני האגמים שלידו המצוי בבעלות כלל תעשיות וכן מומנטים היסטוריים מתקופת הבריטים. כמו-כן, בשלב השני של רכבת העמק של רכבת ישראל מתוכננת להיפתח תחנה גם בנשר, שצפויה לסייע להתפתחות העיר.
במסלול המתוכנן לנשר יש שני מרכזי קניות גדולים - מתחם העסקים החיפני "ביג" בצ'ק פוסט ו"המבנה" (לשעבר "וואן") בנשר. כמו-כן ישנם עסקים של תעשיה קלה לאורך הציר בנשר. לאחרונה קיימו חברת יפה נוף ועיריית נשר מפגש שיתוף ציבור ראשון עם למעלה מ-20 בעלי עסקים בעיר להצגת התוואי המתוכנן של קו המטרונית. ראש עיריית נשר, אבי בינמו, אמר לנוכחים כי הרווח עבור בעלי העסקים יהיה כפול, ומלבד שיפוץ הציר, פיתוח נופי ותשתיות חדשות ובטוחות, תתקיים אליהם תנועה נגישה ומתגברת של נוסעי התחבורה הציבורית.
לאחרונה נערכה פגישה בין נציגי יפה נוף לאביעד מרדכי, מנהל סניף הצפון של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית "תחבורה בדרך שלנו". בעקבות הפגישה הוחלט לבצע תיקונים הנדסיים בכ-40 תחנות מטרונית באופן שיבטיח את היצמדות המטרוניות למדרכה. כן הוחלט על הגברת עוצמת הכריזה הפנימית במטרוניות, הצגת זמני נסיעה גם של אגד בתחנות משותפות עם המטרונית ועל שיפור השירות והטיפול בפניות ציבור הנשלחות לדן בצפון.

תאריך:  23/01/2016   |   עודכן:  23/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תדירות המטרו-נשר: כל 7.5 דקות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הרכבות כאן נוסעות לאט מאוד
יוסי ארגואן  |  26/01/16 05:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה בסיור בתוואי הרכבת המהירה ירושלים-תל אביב: תובע בדיקה בלתי תלויה של הכשלים עלות התיקון - כמיליון שקלים    כבל: מדובר בתקלה שהיא בטלה בשישים    משרד התחבורה: בשבוע הבא יגיע לארץ מומחה למנהרות מהולנד לצורך הבדיקה
עידן יוסף
החברה שזכתה באמצעות חברת נהור גברה על שבע חברות תחבורה ציבורית    תחליף את מטרודן בעוד כתשעה חודשים    קווים חדשים לשכונות חדשות, 30% תוספת שירות, מעבר חופשי במשך שעה וחצי ועלייה מכל הדלתות
עידן יוסף
ציון דרך היסטורי - רכבת ישראל קיבלה מחברת בומברדיה רכבת ראשונה שהוסבה לפעילות ברשת חשמלית
יצחק דנון
מזכיר הוועד הארצי, משה אסייג, תובע מהיו"ר מאיר אסור 100,000 שקל בטענה ללשון הרע
עידן יוסף
שר התחבורה: ישראל בפיגור גדול מאוד בתחום הסעת ההמונים וקידומו ימנע קטסטרופה תחבורתית    "כל ראש עיר שמגיע ללשכתי מקבל את מלוא תשומת הלב לרעיונות שהוא מציע, לא משנה כמה הם גרנדיוזים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il