X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרופ' מרדכי סוקולוב מגיע למכללה האקדמית צפת ממכללת אפקה להנדסה בתל אביב, אחרי תקופת כהונה של 12 שנים כנשיא המכללה
▪  ▪  ▪
פרופ' מרדכי (מוטי) סוקולוב [צילום: מור שעשוע]

חבר הנאמנים של המכללה האקדמית צפת אישר פה אחד את מינויו של פרופ' מרדכי (מוטי) סוקולוב, לנשיא המכללה. פרופ' סוקולוב מחליף את פרופ' ברוך נבו, שסיים את תפקידו במכללה ויצא לפעילות של מחקר אקדמי בתחום התמחותו.
איציק צאיג, מנכ"ל קבוצת אסם ויו"ר חבר הנאמנים של המכללה בירך את פרופ' סוקולוב עם כניסתו לתפקיד, "פרופ' מוטי סוקולוב, הנהנה מניסיון אקדמי וניהולי רב, הרשים את חבר הנאמנים בתשוקה שלו, במנהיגותו ומגוון דעותיו, לגבי עתידה של המכללה האקדמית צפת. חבר הנאמנים אישר את המינוי פה אחד, ומאחל לו הצלחה רבה, בתפקידו החדש כנשיא המכללה. אנו סמוכים ובטוחים בהצלחתו להצעיד את המכללה לאתגרים הרבים העומדים לפתחה".
עיצוב מדיניות
פרופ' סוקולוב, נשוי, אב לשניים וסב לשישה, מגיע למכללה האקדמית צפת ממכללת אפקה להנדסה בתל אביב, אחרי תקופת כהונה של 12 שנים כנשיא המכללה. במסגרת תפקידו כנשיא התווה תוכניות אקדמיות, עיצב תוכניות ארגוניות, פיתוח קשרים מקצועיים עם התעשיה בישראל והצעיד את המכללה להנדסה להישגים רבים.
בתפקידיו הקודמים פרופ' סוקולוב, מומחה בתחום הנדסה, במיוחד הנדסה מכנית והנדסת מערכות, כיהן כראש המרכז הבינתחומי לניתוח ותחזית טכנולוגית באונ' ת"א, היה שותף להתוויית תוכניות פיתוח אסטרטגיות רבות לגופים בארץ ובחו"ל. היה חבר בצוותי יעוץ למשרדי ממשלה בנושאים של עיצוב מדיניות, מגמות עתידיות והערכות טכנולוגיות. הוא בוגר הטכניון ודוקטורט מאוניברסיטת בראון בארה"ב, השתתף בעשרות כנסים בינלאומיים בנושאים טכנולוגיים ומדיניות מדעית ופרסם כ-80 פרסומים מדעיים בכתבי עת מדעיים בתחום התמחותו.
פרופ' סוקולוב שואף להוביל את המכללה האקדמית צפת למצוינות אקדמית, הן ברמת סגל ההוראה והמחקר, והן ברמה האקדמית של הסטודנטים הלומדים בה. פרופ' סוקולוב רואה קשר ישיר ויחסי גומלין בין הפעילות האקדמית והחברתית של המכללה לעיר צפת והאזור. המכללה צריכה וחיבת לשמש מקור לפיתוח כלכלי וחברתי של הגליל - ובכך תתרכז. אני מתכון לנצל את תפקידי וניסיוני לסייע למכללה למלא חובה זו".

תאריך:  27/01/2016   |   עודכן:  27/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מרבית הציבור סבור שהתועלת העיקרית בשימור שטחים פתוחים כגון יערות ושמורות טבע, היא ריאות ירוקות, איכות האוויר וטיולים ונופש    14% נוספים סבורים שהתועלת העיקרית היא קיום צמחים ובעלי חיים    10% מציינים את הנוף היפה כתועלת העיקרית של השטחים הפתוחים
מירב ארד
במכתב פניה של סמנכ"ל ידיד - מרכסי זכויות בקהילה, מתריע רן מלמד מפני כשלי הרפורמה בשוק האשראי ומציע להקים מועצה ציבורית להגנה צרכנית פיננסית שתגן על זכויות הצרכן הלווה
איציק וולף
פעיל הימין הקיצוני הכלוא כבר כחצי שנה על-פי צו מעצר מנהלי וששובת רעב מאז יום שני שעבר איבד את הכרתו וקיבל טיפול רפואי
איתמר לוין
וינשטיין אימץ המלצות של צוות בראשות זילבר    בין הצעדים: ועדות המכרזים יורכבו מפקידים בלבד, אשרור חיצוני למינוי עובדים בעלי זיקה לראש הרשות, הגברת התיאום באכיפה הפלילית
איציק וולף
ח"כ אחמד טיבי טוען שהשמיות יוחדה רק ליהודים    "אנטי יהודי? אתה אנטישמי; אנטי ערבי - אתה מתגונן, נאבק בטרור או איסלמופוב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il