X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ווי-בוקס, בשליטת יעקב גורסד, רכשה מגרש בשכונת הפארק ב-39.5 מיליון שקל ותממן 85% מההשקעה בהלוואה בנקאית אאורה, בשליטת יעקב אטרקצ'י, רכשה מגרש ל-76 דירות ב-22 מילין שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

שתי חברות השלימו (יום ד', 27.1.16) עסקות לרכישת מגרשים לבניית דירות בשכונת הפארק בחדרה. ווי-בוקס, בשליטת יעקב גורסד (58%), השלימה רכישת מגרש מפרטיים ב-39.5 מיליון שקל. היא תקבל הלוואה בנקאית בת 33.6 מיליון שקל, בריבית פריים1.25%, למימון 85% מהרכישה. זוהי הלוואת ביניים לששה חודשים, שתוחלף כנראה בעתיד בליווי בנקאי למימון בניית הדירות. לווי-בוקס אופציה לרכוש מאותם בעלים מגרשים נוספים בשכונה.
אאורה, בשליטת יגאל יעקב אטרקצ'י,(80%) השלימה רכישת מגרש ל-76 דירות באותה שכונה. היא תשלם 22 מיליון שקל. החברה מעריכה, שההשקעה בפרויקט תגיע ל-75 מיליון שקל, וההכנסות ממכירת הדירות יהיו 90 מיליון שקל. שני הסכומים לפני מע"מ. מכאן, שאאורה צופה רווח של 15 מיליון שקל, שהם 20% על ההשקעה.
1.45-1.38 מיליון שקל לדירה
מנתוני אאורה עולה, שדירה בפרויקט שלה תעלה בממוצע 1.38 מיליון שקל, כולל מע"מ. חברת סיקור מחירי הדירות מדלן מוסרת, שדירות 4 חדרים יד ראשונה של יזמים אחרים נמכרו באחרונה בכ-1.45 מיליון שקל.
שכונת הפארק היא בת ב-2,000 דירת. היזם הגדול ביותר היא שיכון ובינוי נדל"ן. השכונה עלתה לכותרת כאשר מרפסת התמוטטה בבנין שבנתה חברת גינדי השקעות. דיירים מתלוננים, שנכנסו לדור בדירות, אך התשתיות עדיין אינן גמורות.

תאריך:  27/01/2016   |   עודכן:  27/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ווי-בוקס ואאורה השלימו רכישת מגרשים בחדרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד הבריאות עיכב במשך ארבע שנים שינויים שיכלו למנוע את ההטרדות המיניות במד"א    מנכ"ל מד"א: "נמנה 10 ממונות מחוזיות על הטרדה מינית. אוי ואבוי למי שיתעלם מתלונה"
איציק וולף
פרקליטות המדינה הגישה את תשובת המדינה לעתירות לפסילת מתווה הגז וטוענת שמדובר בניסיון להתערב בשיקולים מדיניים, כלכליים וביטחוניים של ממשלת ישראל    "חלופת ייקוב הדין את ההר תביא לסטגנציה של ענף הגז הטבעי, ותגרום לפגיעה משמעותית ביחסי החוץ של ישראל ובביטחונה"
עידן יוסף
מאשימה את יצחק הרצוג ששכח להיות אופוזיציה ומתחפש לימין    הרצוג: "את מציעה חלום. אם הייתי ראש ממשלה לא הייתה אינתיפאדה שלישית"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה דרש משר החקלאות התייחסות לשורה של נושאים בהם פערי התיווך, התייחסות למחירי העוף וכן טיפול במפחמות באזור חריש    השר: מחיר הפטם הסיטונאי ירד ב-20-15 אחוזים והמחיר לצרכן ב-10%    על הטיפול במפחמות: האוצר התנגד - חריש לא תאוכלס ותהיה עיר רפאים אם זה לא יטופל
אלעזר לוין
גיא ודורון לוי יבנו בראש העין 196 דירות ראשונות בשיטה זו    דירת 120 מ"ר תעלה 1.32 מיליון שקל, כולל מע"מ    ההרשמה להגרלה - באינטרנט    75% מהדירות יימכרו לזכאים, ו-25% למשפרי דיור    לוי ימכרו 130 דירות נוספות במחיר רגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il