X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"וול סטריט ג'ורנאל": ג'י גאנג, עובד בכיר הקשור לקבוצת פוסון נעלם, "והשפה שבה השתמשה המפלגה בהודעתה, טיפוסית לחקירות שחיתות" המפקחת על הביטוח דורשת מגואונגצ'אנג אישור רשמי ממשטרת שאנגחאי שאיננו חשוד בוטלה האספה למינוי נציגי פוסון בהפניקס
▪  ▪  ▪
סלינגר. מעכבת היתר השליטה [צילום: יח"צ]

האם המפקחת על הביטוח דורית סלינגר מהססת לתת ליו"ר פוסון ובעל השליטה את היתר השליטה בהפניקס, גם בגלל פרשת ג'י גאנג? המדובר בעובד בכיר הקשור לקבוצת פוסון, שלפי הודעה רשמית בסין מלפני שלושה שבועות, הוא חשוד בעבירות מסוימות.
המפקחת מעכבת זה חודש וחצי את מתן היתר השליטה ליו"ר פוסון גואו גואנגצ'אנג, משום שבין 12-10 לדצמבר שהה במשטרת שאנגחאי, למטרה שעד היום לא הובהרה חד-משמעית. ייתכן שעשתה נוספה לכך פרשת גאנג.
ה"וול סטריט ג'ורנאל" דיווח (יום ה, 7.1.16), על חשדות בקשר ל GANG GI, עובד בכיר הקשור לקבוצת פוסון. לדברי העיתון, פורסמה הודעה רשמית מטעם המפלגה הקומוניסטית, האומרת כי הוא "חשוד בהפרה רצינית של המשמעת המפלגתית". העיתון אומר, כי משמעות הביטויים הלו בסין טיפוסית לחקירות שחיתות. על-ידי מחלקה הידועה כ "כלב השמירה: של המפלגה.
העיתון מזכיר, שההודעה נמסרה פחות מחודש לאחר שיו"ר פוסון נעלם למשך יומים במשטרת שאנגחאי. עם זאת מוסיף היתון, שעד עתה לא ה פורסמה כל הודעה רשמית המחשידה אותו בדבר, וכי היו"ר יצא לאחר מספר ימים לנסיעות עסקיות לארה"ב ובקנדה. הדברק מוכיח, לדברי העיתון, שבאותה עת לא הייתה הגבלה על תנועותיו. לכך אפשר להוסיף, שב-5 בינואר ביקר גואונגצ'אנג בישראל ונפגש עם המפקחת סלינגר, כדי לדון בקבלת היתר השליטה.
עד היום לא נתנה המפקחת את היתר השליטה ליו"ר פוסון. זהו מסמך חיוני לרכישת 52% ממניות הפניקס בכ-1.8 מיליארד שקל. בשהותו הקצרה בישראל אמר למפקחת שהכול בסדר ואין חקירות נגדו.
סלינגר, הנוהגת זהירות רבה, מאחר שמדובר בחברת ביטוח עם נכסים בכ-140 מיליארד שקל, מאות אלפי מבוטחים וקשרים עסקיים מסועפים עם חברות ישראליות. היאב יקשה מגואונגצ'אנג אישור רשמי ממשטרת שאגחאי שאינו חשוד במאום. גירסתו וגירסת החברה היא, שהוא סייע למשטרה במתן עדות ונתונים על פרשה מסוימת, והוא אישית אינו חשוד בדבר.
יו"ר פוסון המציא תעודת יושר של ממשלת סין. סלינגר לא מסתפקת בכך - ובצדק.. תעודת יושר מעידה לכאורה רק שהאדם לא הורשע בפלילים. היא אינה סותרת אפשרות שהאדם נחקר וחשוד במשהו. המפקחת עומדת על דרישתה לקבל אישור משטרתי רשמי. יתר על כן, העובדה שיו"ר פוסון המציא רק את המסמך הלא-רלוונטי מעוררת סימני שאלה, מדוע לא הציג מיד את המסמך שדרשה המפקחת.
במקביל, ביטלה הפניקס את האספה הכללית שנועדה לראשית השבוע (יום א, 24.1.16), שבה עמדו הבעלים לאשר מינוי חמישה מבכירי חברת פוסון לדירקטורים בחברה. ברור, שאם אין היתר שליטה, אין מקום להכניס לדירקטוריון את נציגי החברה הסינית. האספה כבר נדחתה פעם אחת, ועתה בוטלה מבלי לקבוע מועד חדש.

תאריך:  28/01/2016   |   עודכן:  28/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם סלינגר מהססת בשל פרשת גאנג?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
איל רוזובסקי מפרק את השותפות עם מיקי צלרמאייר ואבי פילוסוף, ומעביר את כל צוות הליטיגציה - 20 עורכי דין - למשרד מיתר-ליקוורניק-גבע-לשם-טל
איתמר לוין
ביהמ"ש: FTV הפר את התחייבותו לפרוע חוב לחברת התוכן RRsat, אשר הייתה רשאית לבטל את ההתקשרות איתו בינואר 2014
יפעת גדות
הכתובות - מבית הקברות של ציפורי לפני כ-1700 שנה    על אחת הכתובות נכתב "הטברייני" - ככל הנראה הגיע להיקבר בציפורי בעקבות פעילותו של רבי יהודה הנשיא במקום
אלעזר לוין
שמשון הראל, השותף עם עמוס לוזון ב-4 פרויקטים בפתח תקוה, מועמד לכהן כדירקטור בדורי בניה    האח יעקב לוזון, עם מומחיות בהשכרת רכב ובניהול בתי קפה, יהיה משנה למנכ"ל    לחלק מהדירקטורים אין ניסיון בעסקי בנייה למגורים
איציק וולף
הרמטכ"ל הדיח מתפקידו את סא"ל טל דוד, מפקד גדוד 75, ואת סגנו בעקבות הפגיעה הקטלנית של פגז המרגמה בסרן ישי רוסלס ז"ל    הודחו גם מפקד עמדת המרגמות ושני מש"קים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il