X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלי אג"ח ג' מתכנסים מהיום למחר לאספת חרום, כשעל סדר היום העמדת כל החוב, בסך 380 מיליון שקל, לפרעון מיידי ונקיטת הליכים משפטיים נכשלה פגישה בין נציגי בעלי האג"ח לבין אנשי גינדי גם הפועלים ומזרחי דורשים 300 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
בעלי גינדי חזקות. דחו את האולטימטום [צילום: סיון פרג']

בעלי אג"ח ג' של אלון הרבוע הכחול, שהחברה חייבת להם כ-380 מיליון שקל, יתכנסו מחר (יום ד', 3.2.16) בשלוש אחר-הצהריים, כדי לדון בצעדים ובהחלטות העשויים להביא לפיצוץ עסקת גינדי החזקות. כזכור, הודיעה גינדי שתרכוש את השליטה באלון רבוע כחול ב-115 מיליון שקל, בתנאי שעד יום ב' הבא, 8 בפברואר, ייחתם הסכם לפריסת חובות עם כל הנושים.
הרמטיק, חברת הנאמנות של בעלי האג"ח, הודיעה (יום ג', 2.2.16) על כינוס דחוף של האספה, מהיום למחר, כפי שמותר לה לעשות במקרי חרום. על סדר היום יעמדו שתי החלטות: להעמיד לפירעון מיידי את כל החוב - 380 מיליון שקל, ולנקוט בהליכים משפטיים. החלטות אלו יביאו קרוב לודאי לפיצוץ העסקה.
בעלי האג"ח יכולים בכל עת לנקוט בהליכים משפטיים ולהעמיד את כל החוב לפירעון, מכיוון שמועד הפירעון של חלק מהסכום עבר, והוא לא שולם. בשבוע שעבר הסכימו בעלי האג"ח, לפנים משורת הדין, לדחות את הפירעון עד 29 בפברואר. אולם הם יכולים להעמידו לפירעון מיידי, גם בשל השינויים בבעלות על אלון רבוע כחול.
אולטימטום
הרמיטק החליטה על כינוס אספת החרום לאחר כשלון פגישה שנערכה אתמול (ב') בין נציגי בעלי האג"ח לליטל מנור-גינדי, מבעלי חברת גינדי החזקות. בעלי האג"ח, בראשות נציגיהם עופר גזית ועו"ד עדי פיגל, הציגו אולטימטום לגינדי ודרשו שהחברה תפקיד 300 מיליון שקל עד מחר, 3 בפברואר, באחת בצהריים. ליטל גינדי דחתה את האולטימטום. בפגישה השתתפו גם יו"ר אלון אביגדור קפלן ויועציו המשפטיים.
בפגישה, העבירו נציגי החייבים את האחריות זה לזה. קפלן אמר שיש לדרוש תשלום 300 מיליון שקל לא מחברתו, אלא מגינדי החזקות. נציגת גינדי אמרה בתגובה שאלון היא שחייבת לשלם, כי גינדי קונה את החברה ללא חובותיה.
גזית ועו"ד פיגל הבהירו, כי הם דורשים לפרוע את החובות לבעלי האג"ח, ולוא גם על-ידי מכירת אלון. הם לא יסכימו למכירה ב-115 מיליון שקל - סכום שיפרע רק חלק קטן מהחובות.
במקביל, דרשו גם בנק הפועלים ובנק מזרחי-טפחות מגינדי להפקיד 300 מיליון שקל, על חשבון החוב הכולל לזמן קצר לבנקים, העומד על 430 מיליון שקל.
ייתכן שגינדי החזקות תעשה מאמץ לגייס עד הערב או מחר בצהריים את הסכומים הנדרשים. אולם לא ברור אם החברה תוכל לעשות זאת, ואם ברצונה לעשות כן. גינדי תכננה לרכוש את השליטה באלון רבוע כחול ללא קבלת אחריות על החובות הגדולים שלה.

תאריך:  02/02/2016   |   עודכן:  02/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקת גינדי-הרבוע הכחול עלולה להתפוצץ מחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החברה תהרוס 174 דירות ישנות ותבנה 4 מגדלים בני 45 קומות    לראשונה: פינוי-בינוי בהיקף גדול ובמגדלים רבי-קומות בגבעתיים
איתמר לוין
יודה שפעל למנוע את עדותה של שולה זקן במשפט בירושלים ולמנוע ממנה לחתום על הסדר טיעון בפרשת הולילנד    העונש המוסכם: שישה חודשי מאסר בחופף לעונשו בהולילנד
איתמר לוין
בית המשפט קובע: איגור איצקוב העתיק בצורה מלאה את התוכנה לניהול עסקים וחשבונות    אסר על איצקוב למכור את התוכנה בדרך כלשהי וידון בהמשך בפיצוי שיחויב לשלם לרווחית
יצחק דנון
העיתונאית הוותיקה טוענת שפוטרה מהשבועון "לאשה" בשל סכסוך בין בעלה של העורכת הראשית קרינה שטוטלנד לבין בעלה שלה
איתמר לוין
היו"ר לשעבר של אגודת צעירי חב"ד, שהורשע במרמה במיליוני שקלים בכספיה, נדוןלשנתיים מאסר    ביקש דחייה של חודשיים כדי לסייע בשיקום העמותה; ביהמ"ש: בקשה צינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il