X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מבקשת לחייב את חברת ה-call center בפיצוי של 103 מיליון שקל, בטענה שהיא מתנכלת לעובדיה החרדיות המנסות להתארגן בעלי החברה: הקמנו פעילות חסד לטובת החרדים
▪  ▪  ▪
הסכום הגבוה ביותר [צילום אילוסטרציה: יח"צ]

ההסתדרות מבקשת מבית הדין האיזורי לעבודה בירושלים לחייב את חברת ה-call center נטסורס בתשלום פיצוי של 103 מיליון שקל בטענה שפגעה בהתארגנות עובדיה, רובן נשים חרדיות מירושלים ובית שמש. לדברי ההסתדרות, זהו הפיצוי הגבוה ביותר שנתבע אי-פעם בעילה זו.
נטסורס משרתת בין היתר את בזק, גולן טלקום ומכון הסקרים של מינה צמח. בעלי החברה הם הלל יעקובסון ומזל שרים, והאחרונה היא גם המנכ"לית. החברה מעסיקה 450 עובדות, מהן 190 במוקד השירות בירושלים, 145 במוקד בבית שמש והאחרות בתפקידי מטה שונים.
בתביעתה טוענת ההסתדרות, כי מנהלי נטסורס ובעליה איימו על העובדות תוך אזכור מצבן המשפחתי (היותן מפרנסות יחידות במשפחות ברוכות ילדים), פנו לבני משפחותיהן במטרה שילחצו עליהן לסגת מנסיון ההתארגנות, הזמינו את המשטרה למשרדי החברה בתגובה להחתמת טפסי הצטרפות להסתדרות, איימו עליהן בפיטורים ועוד. פגיעות אלו כוונו לכל העובדות ובוצעו ברמת החומרה הגבוהה ביותר, נטען בתביעה.
עוד נטען, כי הן לעובדות והן להסתדרות הועבר המסר, כי אם ההתארגנות תצא לפועל - החברה תימכר. כתוצאה מלחצים אלו, חזרו בהן רבות מהעובדות מההצטרפות להסתדרות ושלוש מחברות ועד הפעולה התפטרו ממנו. ההסתדרות מתארת בהרחבה את ההתנכלויות והאיומים הנטענים, ואומרת שמעשים דומים נעשו כאשר בעבר ניסו העובדות להתארגן במסגרת הסתדרות העובדים הלאומית.
באי-כוחם של הבעלים, אומרת ההסתדרות, הכחישו בתגובה לפנייתה שהם פועלים שלא כדין, אך אמרו שהם שוקלים לסגור את החברה משום שהקימו אותה כמעשה חסד לטובת הציבור החרדי. סכום הפיצוי הנתבע הוא מכפלת הפיצוי המירבי בסך 223,000 שקל במספר ההפרות הנטענות. בשלב זה מבקשת ההתסדרות צווי ביניים שימנעו את המשך המעשים הנטענים. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד איריס ורדי וענת גוטמן-מרום, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  03/02/2016   |   עודכן:  03/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מינה צמח / Mina Tzemach
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות: פיצוי ענק מחברת נטסורס
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חיסול
חוסיין אובמה  |  3/02/16 18:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לבני דרשה להחיל שקיפות שמות התורמים על כלל העמותות: "אין כזה דבר חצי שקיפות"    השרה שקד: "כשהיית שרה לא התעסקת בכך. הצעת החוק עלולה לפגוע עמוקות ביכולת עמותות לגייס תרומות"
אלעזר לוין
רון בלקין, נשיא היועצים המשפטיים: "חברות נדל"ן רבות מינו בשנה האחרונה יועצים משפטיים פנימיים, בנוסף לעורכי הדין החיצוניים, כדי לחסוך כסף, אגרות וזמן"
עידן יוסף
במערך ההסברה הישראלי קיים מחסור משמעותי בדוברי השפה הערבית    יו"ר ועדת המשנה ליחסי חוץ, ח"כ מייקל אורן: אי-אפשר להילחם בתופעת הדה-לגיטימציה כנגד ישראל ובתנועת ה-BDS עם תקצוב של פרסום ושיווק העומד על כ-14 מיליון ש"ח
עידן יוסף
שר האוצר יביא לאישור הממשלה: הארכת כהונתה של החשבת הכללית עד 31 בינואר 2017    כחלון מבקש לקבוע כי כהונת החשב הכללי תסתיים רק לאחר גיבוש התקציב, העברת התקציב וסגירת שנת התקציב
איתמר לוין
רשות ניירות ערך מייחסת לעמי סגל שורה של עבירות כאשר היה בעליו של בית ההשקעות אלפא פלטינום    סגל מכחיש את החשדות; שוחרר בערבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il