X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחקר מקיף של מסטרקארד ב-200 מדינות מגלה: 90% מהקונים רכשו בחנויות ואילו רק 6% מעדיפים לרכוש את המוצרים ליום האהבה דרך האינטרנט באירופה ובכללה גם ישראל - 21% מהעסקות בוצעו על גבי הרשת. מדובר בשיעור רוכשי און-לין הגבוה בעולם
▪  ▪  ▪
ביום האהבה מעדיפים את החנויות [צילום: איסאם רימאווי/פלאש 90]

בכל מה שסובב את תחום האהבה וקניית מתנות עבור בני או בנות הזוג, הצרכנים מסביב לעולם מעדיפים את המגע האישי והחוויתי בבחירת המתנות - כך עולה ממחקר עולמי שערכה מסטרקארד, אשר נמשך במשך 3 שנים (בין השנים 2013-2015) ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם.
המחקר עקב אחרי תרבות הצריכה של הקונים ביותר מ-200 מדינות בעולם וב-5 יבשות, ונעשה על-ידי ניתוח עסקות וחיובי אשראי בין התקופות של ה-11 ועד ל-14 לפברואר בשלוש השנים האחרונות.
חויות על-פני מתנות
על-פי ממצאי המחקר, ההוצאות של הצרכן הממוצע לקניות ביום האהבה עלו בכ-22% ב-3 השנים האחרונות (2013-2015). כמו-כן נמצא שאנשים רבים מעדיפים לוותר על מחוות גדולות וקניית מתנות, ובמקום פונים לעיסוק באיסוף חוויות וזיכרונות.
המגמות המרכזיות בעולם מראות כי 90% מהקונים רכשו בחנויות ואילו רק 6% מעדיפים לרכוש את המוצרים ליום האהבה דרך האינטרנט. אולם, באירופה בה ישראל נכללת במחקר, המצב די שונה ונמצא כי 21% מהעסקות בוצעו על גבי הרשת. מדובר בשיעור רוכשי און-לין הגבוה בעולם.
באירופה מעדיפים מלונות; בארה"ב - מסעדות
מסך כל ההוצאות, העלות הגבוהה ביותר באירופה היא על בתי מלון ותחבורה, 33% מסך ההוצאות כל אחד, 25% על מסעדות, 7% על תכשיטים, רק 2% על פרחים ו- 1% כרטיסי ברכה.
בארה"ב מלונות תופסים 23%, מסעדות 38%, תחבורה 24%, תכשיטים 6% ופרחים 5%, השיעור הגבוה ביותר בעולם ביחס לשאר המדינות.
במזרח התיכון לא נרשמו הוצאות על פרחים אך האזור מחזיק בשיעור הגבוה בעולם בהוצאות על תכשיטים שמהווים 23% ועל מלונות שמהווים 43% מההוצאות בכרטיסי אשראי. גידול של למעלה מ-100% בהוצאה על כרטיסי ברכה לאחוז אחד.
ביבשת דרום אמריקה, 54% מההוצאות נרשמו על מסעדות ו- 6% על כרטיסי ברכה - מדובר בשיעורי ההוצאה הגבוהים בעולם דבר שאולי מעיד על הרומנטיקה המיוחסת לדרום אמריקנים. לעומת זאת רק 10% מההוצאות נרשמו על תחבורה שהינו שיעור ההוצאות הנמוך מבין כל המדינות.
אנדרס המברגר מנכ"ל מאסטרד קארד בישראל מציין כי: "מחקר האהבה של מסטרקארד (MasterCard Love Index) מספק תובנות אודות הרגלי הצריכה הגלובליים והמקומיים ובכך מעניק ידע בעבור הקמעונאים והסוחרים על הדרך שבה הם יכולים להפוך את חווית הקנייה ליותר אישית ויוקרתית. המידע נותן להם את היכולת לחזק את הקשר הבינאישי בין המוכר לקונה. אנחנו נותנים מענה מלא לטובת שני הצדדים ומובילים לדרך חדשה של חווית קניות ביום האהבה". עוד הוסיף ואמר כי "המגמה העולמית מראה שאנחנו צועדים לקנייה דיגיטלית, אולם מעניין לראות שכשזה נוגע ברומנטיקה אנחנו עדיין צריכים את המגע והיחס האישי".

תאריך:  14/02/2016   |   עודכן:  14/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצרכן מעדיף חוויה אישית בבחירת המתנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
ענבר שטוטמן
השקדיות אמורות לפרוח בט"ו בשבט, שחל בסביבות פברואר, אבל בשנים האחרונות הן עושות את זה כבר באוקטובר. הדבורים המאביקות בכלל לא הספיקו להתכונן, וחוסר התיאום הזה פוגע לא רק בעצים ובדבורים אלא גם בנו
ראובן לייב
על-פי פסיקה משותפת של בית הלל ושל בית שמאי, לא נקבע ראש השנה לאילנות כיום חג וגם לא כיום נטיעות. עץ השקד, המסמל בימינו את המועד, כלל לא נזכר במקורות, פשוט משום שאין הוא עונה על דרישות ההלכה
אלי לרנר
מומלץ לרכוש צמחים המיועדים לשתילה במשתלה מוכרת, וצריך לשים לב כי לא רוכשים צמחים רעילים או קוצניים שעלולים להוביל לפגיעה
ליטל פיינגרץ
ט"ו בשבט הוא חג המציין את ראש השנה של הטבע, מסמל את תחילת התחדשות הצמיחה    כמו כל חג ישנה מסורת קולינרית ובחג הזה מככבים הפירות היבשים
ציפי לידר
במעגל ההתחדשות: ממצוות החודש עד הפסח והתפילין שביניהם. זכר ליציאת מצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il