X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פסק דין בביהמ"ש למשפחה מעלה:

עו"ד אריאל דרור סייע לתרמית

השופט יהורם שקד: דרור הסתיר מבית המשפט את קיומם של יורשים נוספים, כאשר ייצג יורשת אחרת "נעשה ניסיון בוטה לזכות בחלק מירושת המבקשים בדרך לא דרך"
▪  ▪  ▪
דרור. לא גילה

עו"ד אריאל דרור הסתיר מבית המשפט את קיומם של יורשים נוספים, כאשר ייצג לקוחה שביקשה לקיים צוואה תוך הצגת מצג שווא כאילו היא ואחיה הם היורשים היחידים. כך קובע (4.2.16) שופט בית המשפט למשפחה בתל אביב, יהורם שקד.
לקוחתו של דרור ואחיה הם ילדיו של המנוח שאת צוואתו התבקש שקד לאשר, וכך עשה. לאחר מכן פנו לבית המשפט שני נכדיו של המנוח, בניה של בתו מנישואיה הראשונים, וטענו שגם לה מגיע חלק בירושה. זאת, לנוכח העובדה שצוואתו הקצרצרה של המנוח קבעה שאת כל רכושו יירשו "יורשיו על-פי דין בהתאם לחוק הירושה".
שקד אומר: "חשוב מאוד לומר בקול ברור וצלול, כי עד למועד הגשת הבקשה, לא ידע בית המשפט ולא הודע לו דבר וחצי דבר בדבר קיומם של יורשים נוספים על-פי דין, ולמעשה הייתי סמוך ובטוח כי למנוח שני ילדים בלבד, שני יורשים על-פי דין בלבד, הם המשיבים שבפני". האח חזר בו מהתנגדותו לבקשת הנכדים לביטול פסק הדין אשר אישר את הסכם חלוקת הרכוש בין השניים, האחות עמדה על התנגדותה אך שקד קיבל את הבקשה.
לדברי שקד, "התנהלותה של המשיבה במסגרת הליך זה חשפה דרך פעולה מטרידה מאוד, שרבדים ממנה אינם אלא ניסיון פסול - שלצערי הצליח - להביא את בית המשפט ליתן החלטות בענייני ירושה בהתעלם מיורשים אפשריים, אגב גריעת חלקיהם על-פי הדין.
"...חרף ידיעתה הברורה של המשיבה על קיומם של המבקשים, היא בחרה להסתיר עובדה זו מבית המשפט. עוד לא אוכל שלא להביע פליאה ואף מעבר לכך, כי חרף ידיעתו הברורה של בא-כוח המשיבה [אריאל דרור] על קיומה של אימם המנוחה של המבקשים, אף הוא לא טרח - כקצין בית משפט - להסב את תשומת ליבו של בית המשפט לעובדה 'פעוטה' זו. לצערי הרב, לא להתנהלות זו ציפיתי מפרקליט ולא ארחיב".
שקד גם דוחה בחריפות ומכל וכל את טענתו של דרור, לפיה הנכדים הסתלקו מחלקם בירושה. "טענה זו טוב היה לה אלמלא נטענה משנטענה", הוא אומר ומסביר שבנסיבות המקרה - אין לה בסיס חוקי ואין לה כל ראיה עובדתית, אלא ההפך הוא הנכון. "קבלת גישתה של המשיבה שקולה בעיני להכשרת שרץ ולשיתוף פעולה עם פעולה חסרת תום לב באופן מובהק", מוסיף שקד.
בהמשך אומר שקד, שאין מקום לקבל אף אחת מטענותיה של האחות ושוב מותח ביקורת מרומזת ביותר על דרור. "המשיבה (ולא רק היא), בין במחדל ובין במעשה, עשתה לקיום הליך שיפוטי בלתי תקין, הליך שיפוטי שבו צדדים שחייבים ליטול בו חלק, נעדרו ממנו שלא בתום לב". שקד מסכם באומרו, כי במקרה זה "נעשה ניסיון בוטה לזכות בחלק מירושת המבקשים בדרך לא דרך".
שקד חייב את האחות בהוצאות של 30,000 שקל, והעיר שרק לפנים משורת הדין אינו מחייב אותה בהוצאות לטובת אוצר המדינה. את הנכדים ייצג עו"ד דני שרמן, ואת האח - עו"ד מאיר אסטרייכר.

תאריך:  15/02/2016   |   עודכן:  15/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד אריאל דרור סייע לתרמית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם עוה״ ד הזה מקושר למוסדות הל
אתיקקה  |  15/02/16 20:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר, שייכנס הבוקר למאסר של שנה ושבעה חודשים, פרסם סרטון ובו טען שהוא "כופר מכל וכל בעבירות השוחד" ושלטעויות שעשה, כהגדרתו, לא היה אופי פלילי    "אני משלם היום מחיר יקר, אולי יקר מדי"
אביתר בן-צדף
ריצארד לומבארדי לא חשף, שלאשתו יש קשרים כלכליים עם חברת נורתרופ גרומאן    דארלין ג'יי קוסטלו מונתה כמחליפתו
איתמר לוין
מתחיל לרצות עונשי מאסר מצטברים העומדים כיום על 27 חודשים    יוחזק עם עוד חמישה מנאשמי הולילנד ב"אגף המיוחסים" שהותאם לדרישות האבטחה של השב"כ
עידן יוסף
יו"ר ועחו"ב הנגבי על חשיפת הליקויים כלפי מועמדים לגיוס:
אין שבוע שהוועדה לא מקבלת תלונה מהורים או ממועמדים. מברך על המאמץ העצום שמושקע בסגירת הפערים
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה את המנגנון שיאפשר ביצוע ריקולים לרכבים מהיבוא המקביל    היו"ר כבל: מתכוונים לפתוח את השוק לתחרות אמיתית    איגוד היבואנים: מה פתאום שאנחנו נרדוף אחרי יבואנים אחרים?    כבל: בלי זה לא תהיה תחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il